 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
zok Član


Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59 Prispevkov: 1115 Aktiv.: 5.56 Kraj: Ponikva
|
Objavljeno: Pon Apr 28, 2014 12:47 pm Naslov sporočila: |
|
|
...ste me ze piknili pod pas... TRW je vrhunska roba, gre za OEM za marsikatero znamko. Pri OE je del enak, le znakec proizvajalca avtomobila je se zraven, pa cena je krat dva ali tri.
Pri zavorah ne grem vec iz TRW-ja.
Ce bos razdiral motor, ga lahko zelo kvalitetno zatesnis z epoxy lepilom. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.86 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Pon Apr 28, 2014 3:20 pm Naslov sporočila: |
|
|
zok je napisal/a: |
...ste me ze piknili pod pas... TRW je vrhunska roba, gre za OEM za marsikatero znamko. |
Zanimivo. Ko sem gledal TRW in Boldstein spono končnika, je bila Boldstein debelejša palica, navoj na vijaku je bil v celoti in tudi pobarvana je bila cela. _________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
poldim Član


Pridružen-a: Sre 02 Mar 2011 11:34 Prispevkov: 120 Aktiv.: 0.69 Kraj: Ormož
|
Objavljeno: Pon Apr 28, 2014 6:42 pm Naslov sporočila: |
|
|
Motor oz. pogon imam že razstavljen. Zamenjati moram ležaj, potem pa upam, da mi bo uspelo ohišje dobro zalepiti skupaj in ga tudi zatesniti. Glede cene pa nisem dosti udaril mimo. Kakih 50 EUR bi lahko bil motor v prodajalni. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
poldim Član


Pridružen-a: Sre 02 Mar 2011 11:34 Prispevkov: 120 Aktiv.: 0.69 Kraj: Ormož
|
Objavljeno: Tor Apr 29, 2014 11:13 pm Naslov sporočila: |
|
|
Nas reduktorji sem poskusil sneti ležaj, vendar je zaščiten z obročem, ki je vtisnjen na os. Poskusil sem ga sneti, pa ni šlo. Lahko bi ga prerezal, vendar bi ga potem moral zamenjati z novim, ki ga nimam.
Celotni rebuktor sem opral z bencinu in ga namazal z oljem v spreju, potem pa še namazal z mastjo. Tako priprravljenega in lepo vrtečega sem zalepil nazaj v ohišje. Kot lepilo sem uporabil dvokomponentno epoksi lepilo. Imam občutek, da je lepilo dobro zatesnilo spoj in da je motorček spet pripravljen na montažo. Električno odlično deluje in v praznem teku potegne 1,4A.
Gremo poskusit še na avtomobil. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.61 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Sre Apr 30, 2014 9:55 am Naslov sporočila: |
|
|
Si prepričan, da je vtisnjen, da tisto ni zgolj segerjev obroček pa si ti uporabil premalo sile? _________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
poldim Član


Pridružen-a: Sre 02 Mar 2011 11:34 Prispevkov: 120 Aktiv.: 0.69 Kraj: Ormož
|
Objavljeno: Sre Apr 30, 2014 2:26 pm Naslov sporočila: |
|
|
Vem kako izgleda seger, ta obroček pa je dolžine 5mm in premera 6mm, na enem koncu vidno vtisnjen v bakreno os. Možno ga je samo odrezati in namestiti novega. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
poldim Član


Pridružen-a: Sre 02 Mar 2011 11:34 Prispevkov: 120 Aktiv.: 0.69 Kraj: Ormož
|
Objavljeno: Sre Apr 30, 2014 11:34 pm Naslov sporočila: |
|
|
Motor je montiran in je prestal tudi prvih nekaj zatezanj ročne zavore. Zadeva deluje. Pri pregledu motorja na drugi strani sem ugotovil, da gre po istih stopinjah. Najprej malo poči ohišje, potem se razpoka poveča in začne puščati vodo v notranjost. Ukrepati moram takoj in zatesniti motor preden tudi tega pobere. Verjetno bom uporabil epoksi dvokomponentno lepilo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 500 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|