 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
centro Neznanec

Pridružen-a: Tor 06 Maj 2008 20:42 Prispevkov: 3 Aktiv.: 0.01
|
Objavljeno: Tor Maj 06, 2008 9:02 pm Naslov sporočila: Klima? |
|
|
zivjo pri golfu 4 2000 letnik 1.9 TDI ajm motor mi ni delala klima ker mi je na plasticni omarici na akomulatorju prekurilo varovalko potem pa sem odklopil ventilator ta velikega ker ima dva in sedaj klima dela ugotovil sem da prideta na konektor dva plusa na motorcku pa dela samo ena hitrost [slovenščina je zame španska vas] verjetno je sou racunalnik za klimo ki je pod akomulatorjem ali ima kdo kaj izkusenj s tem. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PPG78 Član

Pridružen-a: Ned 27 Jul 2003 14:09 Prispevkov: 2342 Aktiv.: 9.88 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: Tor Maj 06, 2008 9:05 pm Naslov sporočila: |
|
|
Avto si že priklopil na računalnik in prebral napake?
Lp, Peter |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sebaveh Član


Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51 Prispevkov: 1671 Aktiv.: 7.88 Kraj: Slovenska Bistrica
|
Objavljeno: Tor Maj 06, 2008 9:15 pm Naslov sporočila: |
|
|
To bi torej naj bil ventilator z eno maso in dvema plusoma - torej dve hitrosti? Lahko bi poskusil ventilator direktno vezati na akumulator, vsako hitrost posebaj. Toliko da vidiš, če deluje normalno pri obeh hitrostih, oziroma plusih. Priporočljivo je tudi vezati ventilator preko varovalke, pri tem poskusu. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
centro Neznanec

Pridružen-a: Tor 06 Maj 2008 20:42 Prispevkov: 3 Aktiv.: 0.01
|
Objavljeno: Tor Maj 06, 2008 9:27 pm Naslov sporočila: |
|
|
sebaveh je napisal/a: |
To bi torej naj bil ventilator z eno maso in dvema plusoma - torej dve hitrosti? Lahko bi poskusil ventilator direktno vezati na akumulator, vsako hitrost posebaj. Toliko da vidiš, če deluje normalno pri obeh hitrostih, oziroma plusih. Priporočljivo je tudi vezati ventilator preko varovalke, pri tem poskusu. |
Sem ga ze vzel stran poskusil posebej pa dela samo ena hitrost. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.87 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Tor Maj 06, 2008 9:44 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pa si izmeril, če dobiš na obe žici napetost? Kako veš, da je šel rač.? _________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.99 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Tor Maj 06, 2008 11:53 pm Naslov sporočila: |
|
|
Dva ventilatorja sta najbrž zato, ker je eden za hladilno tekočino motorja, drugi pa za hladilnik kondenzatorja klime.
Golfi letnik 00 niso imeli 1.9 TDI AJM motorjev. AJM verzijo so imeli 1,9 TDI PD ...
Če bi napisal barve žic ali priložil še kakšno fotografjo konektorjev bi bilo lažje ... pa tudi ročna in avtomatska klima se razlikujejo ...
V osnovi so ti ventilatorji pri VW krmiljeni tako, da imajo stalni en minus, drugi minus in plus pa dobivajo iz krmilne elektronike za klimo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
centro Neznanec

Pridružen-a: Tor 06 Maj 2008 20:42 Prispevkov: 3 Aktiv.: 0.01
|
Objavljeno: Sre Maj 07, 2008 10:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
Mislim da TDI je tud PD drugace. Sedaj sem probal drug ventilator pa normalno dela. Tako da zgleda, da ni sel racunalnik da je samo ena stopnja ventilatorja pregorela sedaj neki ne stima. Kaj vec se pa ne spoznam na elektriko. Ali kdo ve za kaksen ventilator razen original kataloska st. 1j0 959 455 F. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 496 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|