 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
GregorN Član



Pridružen-a: Tor 20 Nov 2007 7:48 Prispevkov: 1162 Aktiv.: 5.43 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Tor Sep 30, 2008 5:05 pm Naslov sporočila: Priklop motorja - pralni stroj |
|
|
Rad bi priklopil tole , pa nevem kako.
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
70.9 KB |
Pogledana: |
5 krat |

|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
129.56 KB |
Pogledana: |
20 krat |

|
_________________ LP! Gregor |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
dkone Član

Pridružen-a: Sre 07 Mar 2007 18:53 Prispevkov: 2116 Aktiv.: 9.50 Kraj: Krško
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
GregorN Član



Pridružen-a: Tor 20 Nov 2007 7:48 Prispevkov: 1162 Aktiv.: 5.43 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Tor Sep 30, 2008 5:24 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hvala, problem rešen.
_________________ LP! Gregor |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
VolkD Član


 
Pridružen-a: Pet 24 Sep 2004 21:58 Prispevkov: 14228 Aktiv.: 60.02 Kraj: Divača (Kačiče)
|
Objavljeno: Čet Okt 02, 2008 11:06 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hmmm.. Zanimiv motor...
_________________ Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
andrejj Član


Pridružen-a: Ned 21 Mar 2004 15:06 Prispevkov: 4253 Aktiv.: 17.94 Kraj: 8232 Šentrupert
|
Objavljeno: Pet Okt 03, 2008 8:04 am Naslov sporočila: |
|
|
Takšen podoben elektromotor dobil na odpadu.Bil je brez krtačke in sem uspodobil.Pa dela.Na odpadu sem od daleč mislil da je alternator in sem prosil šefa da bi vzel.Rekel je da lahko vzamem in na hitro vzel.Doma sem videl da ni pravi.Je pa redu ker je manjše dimenzije,
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
GregorN Član



Pridružen-a: Tor 20 Nov 2007 7:48 Prispevkov: 1162 Aktiv.: 5.43 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Sob Okt 04, 2008 1:12 pm Naslov sporočila: |
|
|
Vredi motor je, všeč mi je tudi zaradi tega ker ni okrogel in ima tudi "tačke" ter lepo ravno stoji na površini, po potrebi se ga tudi da enostavno pritrditi.
_________________ LP! Gregor |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
robert Član


Pridružen-a: Sob 29 Maj 2004 21:48 Prispevkov: 1906 Aktiv.: 8.04 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Sob Okt 04, 2008 3:58 pm Naslov sporočila: |
|
|
GregorN je napisal/a: |
Hvala, problem rešen. |
Upam,da ga ne bos predolgo gonil na girekt na omrezje,ker ti ga bo razsulo
Rdeci zicki sta reed rele,ki daje impulze regulatorju,ki mu tudi omejuje obrate.
Priporocam,da ga prikljucis preko mocnejsega "dimmerja" za luci in ga pocasi zaganjas in ne navijas do konca.
_________________ LP Robert |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
GregorN Član



Pridružen-a: Tor 20 Nov 2007 7:48 Prispevkov: 1162 Aktiv.: 5.43 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Sob Okt 04, 2008 5:12 pm Naslov sporočila: |
|
|
robert je napisal/a: |
GregorN je napisal/a: |
Hvala, problem rešen. |
Upam,da ga ne bos predolgo gonil na girekt na omrezje,ker ti ga bo razsulo
Rdeci zicki sta reed rele,ki daje impulze regulatorju,ki mu tudi omejuje obrate.
Priporocam,da ga prikljucis preko mocnejsega "dimmerja" za luci in ga pocasi zaganjas in ne navijas do konca. |
Se spravljam nareti dimmer do 500W žarnico že par dni, pa še mi ni uspelo.
_________________ LP! Gregor |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bojan_z Član


Pridružen-a: Pet 16 Maj 2008 20:28 Prispevkov: 256 Aktiv.: 1.23 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Sob Okt 25, 2008 7:44 pm Naslov sporočila: motor je od CANDY pralnega stroja |
|
|
Ker imamo doma takšen pralni stroj in sem malo vrtal po njem. Vem da ima CANDY pralni stroj Alise takšen motor.
Nam sicer nagaja centrifuga, včasih dela normalno včasih pa se
sam od sebe preklopi na nižje obrate.
Več o priklopu tega motorja pa ne vem.
Lep pozdrav
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
napetost Član



Pridružen-a: Pet 29 Dec 2006 19:52 Prispevkov: 901 Aktiv.: 4.00 Kraj: koroška
|
Objavljeno: Sre Okt 29, 2008 8:47 pm Naslov sporočila: |
|
|
GregorN je napisal/a: |
Hvala, problem rešen. |
In kako si ga priklopil?
daj opiši malo.
_________________ lp
Janez1322@gmail.com |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
jjakob Član

Pridružen-a: Pet 19 Nov 2004 14:12 Prispevkov: 1348 Aktiv.: 5.69
|
Objavljeno: Pet Okt 31, 2008 11:58 pm Naslov sporočila: |
|
|
Mislim, da se pri takšnih motorjih vežeta rotor in stator v serijo (za drugo smer vrtenja se zamenja polariteta rotorja ali statorja).
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
GregorN Član



Pridružen-a: Tor 20 Nov 2007 7:48 Prispevkov: 1162 Aktiv.: 5.43 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Čet Jan 15, 2009 7:20 pm Naslov sporočila: |
|
|
Etola, sicer pozno ampak bolje pozno kot nikoli.
(napisane upornsoti so upornosti katere sem izmeril na mojem motorju.)
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
25.47 KB |
Pogledana: |
150 krat |

|
_________________ LP! Gregor |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
pegla Član


Pridružen-a: Sob 01 Nov 2003 17:32 Prispevkov: 284 Aktiv.: 1.20 Kraj: Sv.Anton
|
Objavljeno: Čet Jan 15, 2009 7:44 pm Naslov sporočila: |
|
|
Z približno takim motorjem sem se pred kakim letom že igral.
Z dimerjem in nekaj elektronike pred njim, ter da uporabiš povratno vezavo se ga
da lepo spraviti na 500 obr/min z kar solidnim momentom.
NE POZABIT, da se igramo z 220 v.
_________________ L.P.PEGLA
Nikoli ni tako dobro, da ne bi bilo lahko boljše. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mznida Član


Pridružen-a: Čet 02 Jun 2005 20:32 Prispevkov: 360 Aktiv.: 1.52 Kraj: Prlekija (JN86BN)
|
Objavljeno: Sob Jan 17, 2009 4:45 pm Naslov sporočila: |
|
|
Samo poskušam prit do večje slike vezave, pa žal še nisem aktiven član foruma .
Mogoče pa bo zdaj .
Upam da ne boste jezni .
Obljubim,da bom začel malo bolj sodelovat .
Tale shema me pa zanima, ker imam doma en tak motor in bi rad, da bo tudi po mojem "posredovanju" še vsaj toliko delal kot prej.
_________________ 73 de S56RIR |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
robertos Član


Pridružen-a: Sre 11 Avg 2004 11:31 Prispevkov: 792 Aktiv.: 3.34 Kraj: Vuhred JN76OO
|
Objavljeno: Sob Jan 17, 2009 7:58 pm Naslov sporočila: |
|
|
GregorN je napisal/a: |
Etola, sicer pozno ampak bolje pozno kot nikoli.
(napisane upornsoti so upornosti katere sem izmeril na mojem motorju.) |
Sicer nevem kako si prišel do takšnih upornosti, oziroma sploh do takšne povezave kot si jo narisal. Verjetno si pozabil odstranit ščetke preden si meril upornosti in potem verjetno sklepal kje je kaj.
Prva stvar, ki mi je padla v oči je ta, da si narisal tachometer nekje v sredini, sem pregledal vsaj 150 načrtov ampak nobeden stroj nima takšne vezave. (vsaj Gorenjski ne) Tacho imajo čisto vsi na začetku (odvisno iz katere strani gledaš), ali na koncu. Torej dve rdeči žički na začetku sta TACHO, naslednji dve sta, črne barve in sta PROTECTOR, potem je po navadi en prosti konektor, nato je bela- ROTOR, nato modra- ROTOR, zelena- en konec statorja, rjava sredina, kjer sta povezana statorja skupaj in rumena konec drugega statorja.
Druga možnost pa je še ta, da je prva žica torej rumena začetek statorja, druga žica, torej rjava stator drugega navitja in zelena sredina med obema statorjema. Kakšna je tvoja vezava pomeri z instrumentom (prve tri žice.) Žice ščetk in tacho (barva) se pa itak vidijo od zunaj. Kje si najdo štiri statorje, kot si jih narisal ?
_________________ Cheerio baj frm S58S Robert !
http://www.kapunar.eu |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 498 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|