www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Občasno dobim "00575 - Intake Manifold Pressure"

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
frenki
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26
Prispevkov: 6735
Aktiv.: 28.41
Kraj: Ljubljana (JN76GB)

PrispevekObjavljeno: Ned Jul 11, 2010 8:17 pm    Naslov sporočila:  Občasno dobim "00575 - Intake Manifold Pressure" Odgovori s citatom

Tale napaka mi malo žre živce v zadnjem času. Običajno ob višjih temperaturah avto občasno izgubi moč, nekaj časa ostane tako, potem pa pelje spet dalje kot da se ni nič zgodilo.

Registrira tole kodo napake (vmes pobrisano, pa se ob omenjeni situaciji spet pojavi):
Koda:
1 Fault Found:
00575 - Intake Manifold Pressure
            11-10 - Control Limit Not Reached - Intermittent


Sam malo sumim LMM, čeprav je bil menjan pred kakim letom. Po napisanem na netu bi bil lahko sicer še famozni "boost pressure" ventil ali pa puščajoče cevi. Ima kdo izkušnje s to napako?

Ja, gre pa za 2.5TDI VAG motor. Sicer se ga imam namen v bližnji prihodnosti znebit, ampak do takrat se bo pač treba vozit s tem.

Lp, Frenki
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
elson2k
Član
Član



Pridružen-a: Pet 23 Okt 2009 18:09
Prispevkov: 1660
Aktiv.: 8.71
Kraj: Novo mesto

PrispevekObjavljeno: Ned Jul 11, 2010 8:22 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Meni je ravno prejšnji teden moj VAG traktor zagodel enako - najprej le občasna izguba moči, nato trajna... Sem dal zadeve preverit in je bila ena cev preperela, zaradi česar turbina ni "filala" kot bi bilo treba - posledično prenizek tlak v sesalnem kolektorju.

LP

_________________
As every cat owner knows, nobody owns a cat.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo AIM - AOL Instant - naslov MSN Messenger - naslov
PPG78
Član
Član



Pridružen-a: Ned 27 Jul 2003 14:09
Prispevkov: 2342
Aktiv.: 9.88
Kraj: Gorenjska

PrispevekObjavljeno: Ned Jul 11, 2010 8:22 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Preveri cevi za zrak da ni katera počila "po šivu".

LP, Peter
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
chaos
Član
Član



Pridružen-a: Sob 16 Sep 2006 22:12
Prispevkov: 1063
Aktiv.: 4.65
Kraj: Zagorje ob Savi

PrispevekObjavljeno: Ned Jul 11, 2010 10:10 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Čisto možno, da ti je počila kakšna cev . Meni se je na alfi zelo podobno dogajalo - če sem pohodil pedal pri nekih srednjih obratih (sploh v klanec), je javilo engine exhaust error ali nekaj podobnega, elektronika je za nekaj sekund preklopila v varen način, nato je napaka izginila in je avto normalno šel naprej. Kriva je bila počena cev na izhodu turbine, razpokica pa je bila res majhna.

LP!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.98

PrispevekObjavljeno: Ned Jul 11, 2010 11:35 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Možno je tudi, da ti je westgate zaribal na odprti poziciji
_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
geslo
Član
Član



Pridružen-a: Sre 30 Sep 2009 19:17
Prispevkov: 39
Aktiv.: 0.20
Kraj: Pod pohorjem

PrispevekObjavljeno: Pon Jul 12, 2010 12:11 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Arrow http://wiki.ross-tech.com/wiki/index.php/00575
Torej;
- cevi (križem kražem)
- MAP senzor (od intercoolerja do sesalnega kolektorja)- pritisk KLIK
- N75 (okolica puhala)KLIK

Jaz osebno rečem, da je MAP

Lep pozdrav
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
frenki
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26
Prispevkov: 6735
Aktiv.: 28.41
Kraj: Ljubljana (JN76GB)

PrispevekObjavljeno: Pon Jul 12, 2010 2:16 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Hvala vsem za nasvete. Očitno bo res težava z dotrajano cevjo. Po zamenjavi kaže bolje ... bomo videli.

Btw. Po cev sem se zapeljal do VAG servisa kjer prodajajo rezervne dele in odšel brez nje, saj hočejo za meter po moji presoji nesprejemljivih 16,3€+DDV d'oh! . Pri trgovcu z avtodeli sem potem na videz enako in za isti namen dobil po 1,5€ z DDV po metru.



SV400016R.JPG
 Opis:
Dotrajana cev tlaka
 Velikost datoteke:  231.34 KB
 Pogledana:  7 krat

SV400016R.JPG


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
VolkD
Član
Član



Pridružen-a: Pet 24 Sep 2004 21:58
Prispevkov: 14228
Aktiv.: 60.01
Kraj: Divača (Kačiče)

PrispevekObjavljeno: Pon Jul 12, 2010 3:25 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

frenki je napisal/a:
Hvala vsem za nasvete. Očitno bo res težava z dotrajano cevjo. Po zamenjavi kaže bolje ... bomo videli.

Neumnosti delaš ! Avto se ne menjuje po delih ampak v celoti.

_________________
Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijo.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
MarkoM
Član
Član



Pridružen-a: Tor 12 Sep 2006 15:29
Prispevkov: 2825
Aktiv.: 12.36
Kraj: Lovrenc na P.

PrispevekObjavljeno: Pon Jul 12, 2010 5:07 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Škoda nisem prej videl, to je tipična napaka VAG-a, ko avto ne vleče. Prepelele cevi in včasih kakšni majstori na servisih kar rečejo, da je turbina dotrajana, čeprav je čisto izpravna.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
elson2k
Član
Član



Pridružen-a: Pet 23 Okt 2009 18:09
Prispevkov: 1660
Aktiv.: 8.71
Kraj: Novo mesto

PrispevekObjavljeno: Pon Jul 12, 2010 5:21 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

MarkoM je napisal/a:
Prepelele cevi in včasih kakšni majstori na servisih kar rečejo, da je turbina dotrajana, čeprav je čisto izpravna.


To so poskusili tudi meni "prodati"...

_________________
As every cat owner knows, nobody owns a cat.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo AIM - AOL Instant - naslov MSN Messenger - naslov
frenki
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26
Prispevkov: 6735
Aktiv.: 28.41
Kraj: Ljubljana (JN76GB)

PrispevekObjavljeno: Pon Jul 12, 2010 6:09 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

VolkD je napisal/a:
Neumnosti delaš ! Avto se ne menjuje po delih ampak v celoti.

frenki je napisal/a:
Sicer se ga imam namen v bližnji prihodnosti znebit, ampak do takrat se bo pač treba vozit s tem. Sad
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 499 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group