www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Izhodi iz motornega ECU-ja

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
haks
Član
Član



Pridružen-a: Sre 04 Nov 2009 15:55
Prispevkov: 24
Aktiv.: 0.13
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 03, 2011 10:27 am    Naslov sporočila:  Izhodi iz motornega ECU-ja Odgovori s citatom

Zdravo

Rabil bi eno strokovno razlago pri izhodih iz ECU-ja...

V prvem primeru, motorni ECU pošilja maso, da bi rele delal...
(PRIMER: Na prvem pinu imamo stalno napetost, na drugi pin prihaja masa)

V drugem primeru, motorni ECU pošilja 0-3 volte, da bi rele delal...!!!???
(PRIMER: Na prvem pinu imamo stalno napetost, na drugi pin prihaja 0-3 volte)

Moje vprašanje je, ali je masa in 0-3 volte enako??
Kje je razlika??

Hvala in LP



Izhodi na motornem ECU-ju.doc
 Opis:

Download
 Ime datoteke:  Izhodi na motornem ECU-ju.doc
 Velikost datoteke:  60 KB
 Downloadano:  46 krat

Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
satelitko
Član
Član



Pridružen-a: Pon 19 Apr 2004 13:27
Prispevkov: 1777
Aktiv.: 7.49
Kraj: Radovljica

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 03, 2011 2:22 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Laično bi rekel, da mu to pomeni logično nulo.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Azrael
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46
Prispevkov: 4432
Aktiv.: 22.20
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 03, 2011 4:10 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Bi povedal za kateri avto se gre in kaj bi sploh rad dosegel ?

To kar si napisal v obeh temah, nima ne repa, ne glave.

In te napetosti iz zgornjega doc filetka ne povedno veliko, niti tega se ne ve ali so to napetosti iz ECU, ki niso nujno kar lepo enosmerne, povsem lahko gre za povorko impulzov, ampak so lahko tudi napetosti iz senzorjev, ki jih bere ECU.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
haks
Član
Član



Pridružen-a: Sre 04 Nov 2009 15:55
Prispevkov: 24
Aktiv.: 0.13
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 03, 2011 4:32 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Napetosti so iz ECU-ja in gredo direkt na rele! Vozilo je pa Honda, če to kaj pomaga!

Je pa seveda enosmerna napetost!

Se pravi, da ko je na releju prisotna napetost od okoli 12 V, rele ni vklopljen, ko pa pride napetost 0-3 V je pa rele vklopljen!

Upam, da sem bil zdaj bol jasen! Dancing
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Azrael
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46
Prispevkov: 4432
Aktiv.: 22.20
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Pon Jan 03, 2011 4:56 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Izjemni odgovori. Za politika vsekakor.

Za nekoga, ki ima tehničen problem in želi rešitev problema čez forum, pa niti malo.

In kaj dela ta rele, ki te tako muči ?

In zakaj ga ne komadiraš s stikalom, če misliš, da bi ga sam bolje kontrolral, kot ECU ? Seveda ne preveč razburjati, če bi zaradi tega iz Honde prišel na Pešhondo.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
haks
Član
Član



Pridružen-a: Sre 04 Nov 2009 15:55
Prispevkov: 24
Aktiv.: 0.13
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Tor Jan 04, 2011 11:15 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Mal smo šli pregloboko...

Moje vprašanje je samo teoretično, zakaj ECU pošilja 0-3 volte, na kontakt B, med tem, ko je na kontaktu A stalna napetost 12 V!!

(Glej prilogo)

Zakaj ne pošilja klasične mase, kot je v 99% ostalih shem...



rele.doc
 Opis:

Download
 Ime datoteke:  rele.doc
 Velikost datoteke:  51 KB
 Downloadano:  8 krat

Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Igor01
Član
Član



Pridružen-a: Pon 29 Nov 2004 12:09
Prispevkov: 598
Aktiv.: 2.52
Kraj: KK

PrispevekObjavljeno: Tor Jan 04, 2011 11:25 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Daj podatke kateri avto, kateri rele in shemo če jo imaš.
Potem boš dobil konkreten odgovor.

Ne moreš kar nekje v megli tavat in jamrat, kje je izhod.

Sicer pa ti je Azrael lepo napisal v obeh odgovorih.

LP
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
SimonS
Član
Član



Pridružen-a: Čet 01 Jul 2004 11:18
Prispevkov: 4769
Aktiv.: 20.11
Kraj: Kobarid

PrispevekObjavljeno: Tor Jan 04, 2011 11:25 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Rele je čisto digitalna zadeva. Torej stanje 1 in stanje 0 (ali je vključen ali izključen). 0 ali 3V še vedno pomeni, da je rele izklopljen.
Jaz ne verjamem, da je napetost 3V, temveč si upam trditi, da samo tvoj V-meter pokaže tako. V resnici pa zelo hitro skače med 0V in 12V.

_________________
Lep dan
Simon
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MarkoM
Član
Član



Pridružen-a: Tor 12 Sep 2006 15:29
Prispevkov: 2825
Aktiv.: 12.36
Kraj: Lovrenc na P.

PrispevekObjavljeno: Tor Jan 04, 2011 11:28 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tudi, če je na kontaktu B 3V bo še rele vedno pritegnil kotvo. Važna je potencialna razlika, ki je potrebna na A in B, da bo rele pritegnil kotvo.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
NeoTO
Član
Član



Pridružen-a: Pon 28 Mar 2005 19:19
Prispevkov: 2752
Aktiv.: 11.61
Kraj: Trzic

PrispevekObjavljeno: Tor Jan 04, 2011 1:07 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pri relejih v avtu imaš pogosto narejeno tako, da ob vklopu releja, nanj ECU priklopi polnih 12V, ko pa zazna, da se je kotva prestavila (se da videt iz tokov), pa zmanjša napetost na minimalno, da še kotva drži zanesljivo.
_________________
Lp,
Matevž
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 499 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group