 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
szavisek Neznanec

Pridružen-a: Pon 31 Dec 2012 19:27 Prispevkov: 3 Aktiv.: 0.02 Kraj: Brežice
|
Objavljeno: Pon Dec 31, 2012 7:40 pm Naslov sporočila: Omejitev toka |
|
|
Obstaja kakšna naprava s katero bi omejil tok točno na 9A?
Problem nastane pri elektrolizi vode, generator na začetku troši 5A po uri delovanja pa je že na 15A. Torej če bi se vozil z avtom 20ur bi najbrž bila voda v generatorju že tako prevodna da bi bil v kratkem stiku. Testiram namreč HHO sistem v avtu.
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Jaka57 Moderator



Pridružen-a: Ned 12 Dec 2004 21:47 Prispevkov: 5820 Aktiv.: 24.54 Kraj: Grosuplje
|
Objavljeno: Pon Dec 31, 2012 8:40 pm Naslov sporočila: |
|
|
Obstaja!
Malo forum preglej, mislim, da je že bilo govora o tem. _________________ Lp, Jaka |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mucek Član


 
Pridružen-a: Tor 01 Avg 2006 10:47 Prispevkov: 5531 Aktiv.: 24.04 Kraj: Domzale
|
Objavljeno: Pon Dec 31, 2012 8:50 pm Naslov sporočila: |
|
|
Navadna 50 W avtomobilska žarnica?
Edit: Ne, za 9A mora biti močnejša. Poglej malo current limiting using a bulb.
LP, g _________________ ...lahko pa se tudi motim ... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zok Član


Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59 Prispevkov: 1115 Aktiv.: 5.56 Kraj: Ponikva
|
Objavljeno: Pon Dec 31, 2012 9:06 pm Naslov sporočila: |
|
|
LM317 v TEJ vezavi? ampak s tem dobis vsaj 3 V padca napetosti, tako da vec kot 11 V na izhodu ne dobis. Lahko pa poskusis v vodo vmesati cajno zlicko sode bikarbone.
Ker pa je LM317 do max 1 A, jih uporabis nekaj (recimo 8 ali 10) vzporedno, in na hladilnih rebrih.
Veliko srece s HHO sistemom - veliko poskusov sem ze videl v praksi, in zal se noben ni uspel. V teoriji in pri porocilih seveda vsi delujejo.
Pa srecnega in zdravega!  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
igo Član

Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11 Prispevkov: 3641 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Pon Dec 31, 2012 9:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sredi strani je vezava LM317 parallel.
Vsak daje 1A, uporabiš jih 9 vzporedno na zadosti velikem hladilnem telesu.
Avtor jih je malo hecno pritrdil na hladilna rebra. Moral bi jih pritrditi na osnovno ploščo hladilnika, ne pa kar na eno izmed reber.
Za večji tok je LM338, enaka vezava (za varno delovanje rabiš 3), a druge vrednosti uporov.
Glej datasheet od LM317 in LM338.
p.s.: Na temo HHO je že kar nekaj tem, išči: HHO . Naj se ta ne sprevrže v obračun med zagovorniki in nasprotniki. Vprašanje je zgolj o tokovnem generatorju. _________________ Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
laura Član

Pridružen-a: Tor 10 Avg 2010 11:48 Prispevkov: 1954 Aktiv.: 10.79 Kraj: Sobota
|
Objavljeno: Pon Dec 31, 2012 10:20 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hi!szavisek,a ti sploh veš o čem govoriš oziroma sprašuješ!?Elektroliza se ne dela z vodo(mislim da si z HHO mislil vodo-H2O),generator troši(če je generator potem daje in ne troši) in voda je izolator in ne prevodnik. _________________ Dela kot švicarska ura-samo pokvarjena |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zok Član


Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59 Prispevkov: 1115 Aktiv.: 5.56 Kraj: Ponikva
|
Objavljeno: Pon Dec 31, 2012 11:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
laura je napisal/a: |
Hi!szavisek,a ti sploh veš o čem govoriš oziroma sprašuješ!?Elektroliza se ne dela z vodo(mislim da si z HHO mislil vodo-H2O),generator troši(če je generator potem daje in ne troši) in voda je izolator in ne prevodnik. |
no dej, nehaj.  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
laura Član

Pridružen-a: Tor 10 Avg 2010 11:48 Prispevkov: 1954 Aktiv.: 10.79 Kraj: Sobota
|
Objavljeno: Tor Jan 01, 2013 9:36 am Naslov sporočila: |
|
|
Hi!Evo,sem že nehal  _________________ Dela kot švicarska ura-samo pokvarjena |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Lojz Član


Pridružen-a: Pet 11 Apr 2003 8:31 Prispevkov: 668 Aktiv.: 2.82 Kraj: Koroška
|
Objavljeno: Tor Jan 01, 2013 11:52 am Naslov sporočila: |
|
|
Vezje za omejitev toka z nekaj prilagoditvami elementov lahko pogledaš tukaj in tukaj. _________________ LP
Lojz |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
igo Član

Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11 Prispevkov: 3641 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Tor Jan 01, 2013 5:00 pm Naslov sporočila: |
|
|
laura je napisal/a: |
... generator troši (če je generator potem daje in ne troši) ... |
Vsak generator troši energijo prve oblike in generira energijo druge oblike, vmes pa se nekaj energije pretvori še v energijo tretje oblike.
Prvo obliko smo pripravljeni žrtvovati, da dobimo drugo obliko, tretje oblike pa nočemo/ne znamo/ne zmoremo koristno uporabiti na samem mestu dogajanja, ampak jo zavržemo v okolje.
Takoimenovani xxxxx motor je čisto navaden generator rotacijske energije. Žrtvujemo xxxxx (=električno, kemično , tlak*pretok,...) energijo, dobimo mehansko rotacijsko energijo, nekaj malega pa še pogrejemo okolico.
Kadar rečemo xyz generator, je poudarek na tem, kar generator daje (elektriko, kemično spojino, zvok,...).
Kadar rečemo xyz motor, pa je poudarek na tem, kaj motor troši (bencin, paro, stisnjen zrak,...). Včasih pa xyz pomeni tudi, kaj tisti motor poganja (ladjo, raketo, avtomobil,...).
Sicer pa sem nekje prebral, da je HOH še boljši od HHO izkoristek HHO generatorjev , obstaja pa celo forum (ni reklama) o HHO .
Jaz še vedno zagovarjam to, kar sem napisal tukaj . _________________ Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
szavisek Neznanec

Pridružen-a: Pon 31 Dec 2012 19:27 Prispevkov: 3 Aktiv.: 0.02 Kraj: Brežice
|
Objavljeno: Tor Jan 01, 2013 5:44 pm Naslov sporočila: |
|
|
zok je napisal/a: |
Veliko srece s HHO sistemom - veliko poskusov sem ze videl v praksi, in zal se noben ni uspel. V teoriji in pri porocilih seveda vsi delujejo.
|
Včeraj sem spraznil ves tank goriva in ugotovil da se mi je s HHO sistemom res zmanjšala poraba, žal samo 0,9l na 100km. Res je bilo veliko testiranj in je avto stal na mestu. Če ne bi toliko testiral bi najbrž prišel na liter manj, tako pa sedaj vem da vpliva na proizvodnjo vodika zunanja temperatura, čas delovanja in seveda količina elektrolitov. Vse te spremenljivke pa lahko rešim z omejevanjem toka točno na 9A, le takrat generator daje pol litra vodika na minuto.
Vsekakor hvala vsem na odgovorih, nekaj smernic ste mi dali. Na meni pa je kako dalje.
Srečnega in zdravega. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.61 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Tor Jan 01, 2013 6:01 pm Naslov sporočila: |
|
|
Mislim, da se 0,9l/100km lahko pozna že zaradi načina vožnje in relacije. Ko bo nekdo priložil neke realne teste porabe na testnih napravah ali kaj podobnega bom pa verjel.
Ponavadi uporabljajo PWM in ne regulacije toka. _________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
szavisek Neznanec

Pridružen-a: Pon 31 Dec 2012 19:27 Prispevkov: 3 Aktiv.: 0.02 Kraj: Brežice
|
Objavljeno: Tor Jan 01, 2013 6:26 pm Naslov sporočila: |
|
|
Se strinjam s tabo, vendar moja relacija je skoraj vedno enaka Brežice - Krško vsak dan, pa dvakrat na teden Brežice - Bizeljsko in na ta način sem tudi skuril ta tank goriva. Konec koncev pa je tako nepomembno, jaz sem sebi dokazal da HHO deluje in verjamem v to.
Ta HHO kit sem kupil na http://www.hho-plus.com/ strani in tam imajo tudi ta famozni PWM katerega lahko tudi kupim, pravijo mu možgani hho-ja. Vendar dvomim da bom z njim kaj veliko dosegel. Kolikor razumem bom s tem potenciometrom lahko dajal različne dolžine impulzov v generator, probleme z naraščanjem toka bom pa še vedno imel.
Če se motim glede delovanja PWM-ja mi razjasnite malo bolj njegovo delovanje. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Spajky Član


Pridružen-a: Ned 27 Jun 2010 0:05 Prispevkov: 1095 Aktiv.: 6.00 Kraj: Obala
|
Objavljeno: Tor Jan 01, 2013 7:15 pm Naslov sporočila: |
|
|
@ szavisek : najbolj boš prihranil, če takoj nehaš s temi HHO experimenti če nimaš denarja za metat stran, kot včasih jaz. Se ne izplača.
Probal sem tudi sam, poglej si temo o HHO tle na tem forumu nekje! Pri potrošnji v avtu v praksi bolj pomaga dodajanje 1 promil acetona v gorivo kot te finte z HHO. Ne verjemi vsem tem trditvam po internetu in na YT ... Pa jaz sem "proizvajal" 6L/min HHO-ja s 65% efektivnostjo, pa je bolj malo pomagalo pri potrošnji
P.S. vsem skupaj Srečno Novo Leto 2013 ! (glede, da smo preživeli konec sveta)  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
matjazkariz Član


Pridružen-a: Sre 03 Nov 2004 18:09 Prispevkov: 1026 Aktiv.: 4.33
|
Objavljeno: Tor Jan 01, 2013 8:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
@szavisek
Vpliv HHO na delovanje motorja je mogoče znanstevo določiti le na zavori, na primer v Laboratoriju za toplotne batne stroje na FS Ljubljana. Profesor Trenc je bil včasih, zdaj ne vem kdo ima čez. Pa še kje drugje bi se našlo primerno opremo za takšne meritve. Če ima kdo željo enkrat za vselej priti zadevi do dna...
Vsa ostala "domača" testiranja in sklepi sodijo v domeno religije. Saj si sam napisal, da verjameš v to. Popraviti te moram pri uporabi besede "dokazal". V bistvu tudi tu le verjameš, da si si dokazal.
Ne me razumet narobe. Nimam nič proti vernikom, le religije so se v zgodovini večkrat izkazale za nevarne in škodljive za človeštvo.
0.9l ni noben problem prihranit z režimom vožnje, tudi na isti relaciji. _________________ LP, Matjaž |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 500 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|