www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Obratomer

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
alexis5678
Član
Član



Pridružen-a: Ned 12 Apr 2009 18:34
Prispevkov: 101
Aktiv.: 0.51
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 01, 2013 8:21 pm    Naslov sporočila:  Obratomer Odgovori s citatom

Pozdravljeni
imam eno težavo, rad bi priklopil obratomer na tamov motor (tam5500)
vendar ne vem vezave, ali mogoče gdo ve kako se zveže?
Imam dajalnik impulzov ki ga žene motor(iskra AHN 1101) in obratomer teleoptik-zemun. dajalnik impulzov ima zadaj dva izhoda (sta neoznačena na M4 vijak), obratomer pa ima štiri
I
+SV
-
+
Ali mogoče ve kako se to zveže?

_________________
Lp, Alexis
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
alexis5678
Član
Član



Pridružen-a: Ned 12 Apr 2009 18:34
Prispevkov: 101
Aktiv.: 0.51
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: Sre Okt 02, 2013 8:52 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

takole prilagam še slike.


2013-10-02-1096.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  568.52 KB
 Pogledana:  0 krat

2013-10-02-1096.jpg



2013-10-02-1097.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  443.07 KB
 Pogledana:  1 krat

2013-10-02-1097.jpg



2013-10-02-1098.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  489.6 KB
 Pogledana:  3 krat

2013-10-02-1098.jpg



2013-10-02-1099.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  509.07 KB
 Pogledana:  2 krat

2013-10-02-1099.jpg



_________________
Lp, Alexis
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
freshman
Član
Član



Pridružen-a: Tor 16 Mar 2010 0:16
Prispevkov: 149
Aktiv.: 0.80
Kraj: Notranjska

PrispevekObjavljeno: Čet Okt 03, 2013 8:49 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ker so gradniki ki jih imaš namen uporabiti bolj fosilni (stari) bi jaz zadeve testiral kar na vozilu. Privi dajalnik na motor in premeri tista dva kontakta kaj dobiš ven.
Na inštrumentu je + in - na 12 voltov (verjetno je v njem tudi kakšna osvetljitev).
Slika dajalnika kot pišeš me sicer kar malo bega ker sem identično zadevo videl na TAMovem kamijonu oziroma motorju pa ni bila noben dajalnik impulzov ampak tlačno stikalo za tlak olja na en vijak drugi pa je bil za signalno lučko.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
alexis5678
Član
Član



Pridružen-a: Ned 12 Apr 2009 18:34
Prispevkov: 101
Aktiv.: 0.51
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: Čet Okt 03, 2013 10:35 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

To je tamov motor, ki ni več v kamionu ampak je nameščen na mlinu za sekance.
Dajalnik impulzov ima na eni strani os z utorom in je privijačen na mestu kjer se motor vrti in ko se vrti da ven izmenično napetost, merjeno z multimetrom.
Obratomer ima osvetlitev, žarnica je povezana med kontaktom +SV in -,
ostala dva kontakta + in I pa gresta na inštrument(obratomer).
Kako pa je zvezano, to pa je uganka oz težava?

_________________
Lp, Alexis
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.97
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Pet Okt 04, 2013 12:44 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Jaz bi poizkusil z vezavo + na +12V, - na maso oziroma minus, I pa na levi priključek senzorja. Desni priključek po potrebi še na maso - minus. Če vseeno ne bi delovalo pa bi priključka na senzorju zamenjal med seboj.

+SV pa je verjetno samo za osvetlitev kamor po potrebi pripelješ 12V.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
freshman
Član
Član



Pridružen-a: Tor 16 Mar 2010 0:16
Prispevkov: 149
Aktiv.: 0.80
Kraj: Notranjska

PrispevekObjavljeno: Pet Okt 04, 2013 7:36 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

alexis5678 Oprosti se ni videlo iz tistih slik kaj je na prvi strani senzorja oziroma dajalnika. Angel

Mislim da ti je Iztok kar dobro odgovoril.

Pred leti sem v enem kamnolomu avtomatiziral enako zadevo.Tamov motor in na njega montiran mlin za mletje peska določene frakcije.
Vžgati tak motor ni problem ugasniti pa je ker se je uporabljeni motor ugašal z pomočjo "zajle" pripete na Bosch črpalko. Se pravi dokler je zadeva mlela je bilo vse vredu ko pa je prišlo do zasutja ustja tega mlina in z tem do zabitja se je začel motor greti. Stikalo pritiska olja in termo stikalo motorja sem vezal na izklopno napravo ki je bila čisto preprosto narejena s stikalom (avtomatom) iz zaganjača .
Na jedro elektromagneta stikala je bil montiran vzvod ki je potegnil loputo na Bosch črpalki tako kot se potegne preko "zajle" da motor ugasne.
Eh kje so tisti časi ......... ja kakih 16 let nazaj Rolling Eyes
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
alexis5678
Član
Član



Pridružen-a: Ned 12 Apr 2009 18:34
Prispevkov: 101
Aktiv.: 0.51
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: Pon Okt 07, 2013 8:36 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Poizkusil tako kot je napisal Iztok, vendar ni uspeha na vse možne variante.
Ali mora biti vmes slučajno kakšen modul??

_________________
Lp, Alexis
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
alexis5678
Član
Član



Pridružen-a: Ned 12 Apr 2009 18:34
Prispevkov: 101
Aktiv.: 0.51
Kraj: Celje

PrispevekObjavljeno: Čet Okt 17, 2013 9:14 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Zamenjal obratomer in dela.
Priklopil tako kot je napisal Iztok.

Hvala vsem za pomoč.

_________________
Lp, Alexis
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 500 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group