 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Primozzz Neznanec

Pridružen-a: Pon 13 Avg 2007 22:18 Prispevkov: 3 Aktiv.: 0.01 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: Tor Avg 14, 2007 5:13 pm Naslov sporočila: Galvanska ločitev pri napajanju vozila |
|
|
Lepo pozdrav!
Imam en majhen problemček... V vozilu imamo 220V porabnike ki pa se napajajo kar preko vtičnice ki je nameščena na vozilu, vtičnica pa je varovana samo z varovalko 16A!Sedaj sem pa jaz zasledil da bi se pa to moralo galvansko ločiti (ločilni transformator)! Mogoče kdor koli kaj več ve o tem ker na ta pravila se ravno ne spoznam najbolše in pa če bi bilo potrebno še kaj dodati polk galvasnek ločitve?!
LP
Primož
P.S.: Upam da sem tole temo dodal v tapravi forum! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
andrejj Član


Pridružen-a: Ned 21 Mar 2004 15:06 Prispevkov: 4253 Aktiv.: 17.94 Kraj: 8232 Šentrupert
|
Objavljeno: Tor Avg 14, 2007 6:58 pm Naslov sporočila: |
|
|
Je mogoče avtodom ali prikolica? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Primozzz Neznanec

Pridružen-a: Pon 13 Avg 2007 22:18 Prispevkov: 3 Aktiv.: 0.01 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: Tor Avg 14, 2007 7:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ne ni ravno avtodom! Gasilsko vozilo je če sem natančen. Je mogoče pri avtodomu kaj podobnega? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
andrejj Član


Pridružen-a: Ned 21 Mar 2004 15:06 Prispevkov: 4253 Aktiv.: 17.94 Kraj: 8232 Šentrupert
|
Objavljeno: Tor Avg 14, 2007 8:48 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kakšen porabnik pa je za 220V?Še nisem videl da ima vtičnico.Če bi uporabil ločilni trafo na primer velike moči bi bil težak.Obvezno je pa ozemljitev. V avtodom ali prikolici je montirana vtičnica,ki na kampu priključi na omrežje. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.98 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Tor Avg 14, 2007 9:30 pm Naslov sporočila: |
|
|
Za potrebo po ločilnem transformatorju prvič slišim, čeprav sem pred leti sodeloval pri opremljanju kar nekaj rešilcev, ki imajo med pripravljenostjo z 220V ogrevan motor (in celo olje v karterju motorja), usmernike za napajanje sekundarnih akumulatorjev, itd. Skupno kar nekaj kW moči.
Glede varnosti je bilo poskrbljeno tako, da je imela vsaka vtičnica na zidu garaže kamor se je napajanje rešilca vključilo, svoje grebenasto in FID stikalo.
Aja, pa še vtičnice so bile v izvedbi konektorjev kot npr. "motorna puša" kjer se malenkost pred fazo in nulo sklene GND vodnik - ima malenkost daljši štift. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Primozzz Neznanec

Pridružen-a: Pon 13 Avg 2007 22:18 Prispevkov: 3 Aktiv.: 0.01 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: Tor Avg 14, 2007 10:12 pm Naslov sporočila: |
|
|
No mogoče za nekatere nism ravno najbolš razloživ zadeve! Vtičnica je zmontirana na vozilu nanjo pa se priključi dovodni kabel, za vtičnico pa je razvod po vozilu!
JA jaz sem slišal da bi moral bit ločilni transformator in pa FID stikalo samo ali je to sploh smiselno dati oboje?!
Ima mogoče kdo kakšno idejo kako bi izvedev izklop napajanja pred odklopom napajanja(se pravi preden odklopiš)? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
osmica Član


Pridružen-a: Sob 22 Maj 2004 21:16 Prispevkov: 377 Aktiv.: 1.59 Kraj: savinjska
|
Objavljeno: Sre Avg 15, 2007 10:22 am Naslov sporočila: |
|
|
Če pripelješ dovod iz hišne instalacije je tako vse zaščiteno (fit ozemljitve..) če pa iz agregata pa mora biti takšen, ki ima vse to vgrajeno, ozrmljitev pa je potrebno zabiti ozemlitveni klin (kot predpiše proizvajalec). |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 497 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|