www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Nastavitev vbrizga

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
R.P.
Član
Član



Pridružen-a: Čet 21 Apr 2005 19:26
Prispevkov: 98
Aktiv.: 0.41
Kraj: Ribnica

PrispevekObjavljeno: Ned Okt 14, 2007 1:40 pm    Naslov sporočila:  Nastavitev vbrizga Odgovori s citatom

Avto lepo vžiga topel, in hladen če indikator grelnih svečk malo dlje sveti če pa je temperatura nekje vmes (indikator za grelne svečke takoj ugasne) pa ne
Z drugimi besedami avto zjutraj v garaži noče vžgat(gretje takoj ugasne), če pa je zunaj(gretje malo dlje gori) vžge s prve. Ko ga priklopim na VAG-COM je temperatura pod 01 Motor in 17 instrumenti skoraj enaka odstopanja so pri hladnem motorju največ za 1ºC i n pri vročem za 2 ºC.
Zato sem preveril še vbrizg po sledečem postopku
-motor segrel na 90 ºC
-izbral 01 motor
-izbral 08 merilne bloke
-izbral blok 004
-preklopil na 04 osnovne nastavitve

In sedaj mi pri Early napiše 15 in 12,6% in pod Late 1,2 100,2%
Mogoče kdo ve kakšne so predpisane vrednosti za motor
2,5 TDI 120kW BCZ
Avto je pa Audi Allroad 4B letnik 2003

L.P. Robert

_________________
Rešitev problema spremeni bistvo problema.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
R.P.
Član
Član



Pridružen-a: Čet 21 Apr 2005 19:26
Prispevkov: 98
Aktiv.: 0.41
Kraj: Ribnica

PrispevekObjavljeno: Sre Okt 31, 2007 5:38 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Dobil podatek da mora biti pod pot Late 2,2.
Sedaj avto vžiga bistveno bolje v tisti vmesni temperaturi.
Postopek je pa sledeč z uporabo Vag-com
-motor segreti na 90 ºC
-izbrati 01 motor
-izbrati 08 merilne bloke
-izbrati blok 004
-preklopiti na 04 osnovne nastavitve
Če vrednost pod Late odstopa ugasniti motor odviti tri vijake na jermenici, ki ima elipsaste luknje in premakniti položaj. In sicer če je izmerjena vrednost manjša od želene je treba jermenico zavrteti v nasprotni smeri vrtenja jermena, če pa je prevelika pa v smeri vrtenja jermena, priviti vijake ter ponovno preveriti vrednost pod Late. Postopek ponavljati da doseže vrednost pod Late želeno vrednost.

Podate je kolega dobil v službi v Elsi, sedaj pa me zanima če ima kdo delujočo Elso v Nemščini.

L.P. Robert

_________________
Rešitev problema spremeni bistvo problema.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 496 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group