 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
frenki Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26 Prispevkov: 6735 Aktiv.: 28.42 Kraj: Ljubljana (JN76GB)
|
Objavljeno: Sob Dec 29, 2007 3:28 pm Naslov sporočila: Problem s kontaktno ključavnico, vlaga, ...? |
|
|
V zadnjih dneh spet težave z mojo kripo . Občasno se mi zgodi, da ob danem kontaktu lučke v armaturi komaj brlijo. Če v tem primeru poskušam startat, starter normalno obrača, avto pa ne vžge. Ko parkrat obrnem ključ pa armatura normalno posveti in vžge takoj. Reč se ne dogaja samo v primeru, ko je avto hladen ampak povsem naključno. Pobral sem dol tudi napake ... če se komu da pogledat zadevo ...
Koda: |
00575 - Intake Manifold Pressure
08-00 - Control Limit Surpassed
00546 - Data wiring faulty
49-10 - No Communications - Intermittent
00553 - Mass Air Flow Sensor (G70)
31-10 - Open or Short to Ground - Intermittent
18259 - Powertrain Data Bus: Missing Message from ABS Controller
P1851 - 35-10 - - - Intermittent
18034 - Powertrain Data Bus: Missing Message from TCU
P1626 - 35-10 - - - Intermittent
00626 - Glow Plug Indicator Light (K29)
31-00 - Open or Short to Ground
00667 - Ambient Temperature Signal
27-00 - Implausible Signal |
Lp, Frenki
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.99 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Sob Dec 29, 2007 3:36 pm Naslov sporočila: |
|
|
Spisek kaže na to, da precej niha napetost na modulih, ki so napajani ob kontaktu. Verjetno je kje slab stik na varovalkah - dovodni kabel v el. omarico, slab rele za napetosti ob kontaktu (kontakti - AUDI ima celo dva takšna releja) ali pa mogoče problem v sami ključavnici.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
frenki Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26 Prispevkov: 6735 Aktiv.: 28.42 Kraj: Ljubljana (JN76GB)
|
Objavljeno: Sob Dec 29, 2007 3:59 pm Naslov sporočila: |
|
|
Iztok tole z varovalkami sem že preverjal, ampak ni videti kaj narobe. Glede relejev in ključavnice mi je pa skoraj bolj logično da bi lahko bil vzrok. Občutek imam, da se nekam zavleče vlaga in gre še tisti slab stik. Imaš mogoče kje ta del sheme okrog ključavnice in teh relejev?
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.99 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Sob Dec 29, 2007 4:08 pm Naslov sporočila: |
|
|
Bom pogledal, ker se mi zdi da je na HDju še kar nekaj dokumentacije za audije. Mi lahko sporočiš bolj točne podatke o avtu (tip, motor, tip motorja, letnik) ... lahko tudi na ZS.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Bozo Član


Pridružen-a: Čet 08 Jan 2004 9:21 Prispevkov: 660 Aktiv.: 2.78 Kraj: Lendava, Trimlini
|
Objavljeno: Sob Dec 29, 2007 8:30 pm Naslov sporočila: |
|
|
Preglej in ocisti kleme na akumulatorju.
LP
Bozo
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.99 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Ned Dec 30, 2007 1:12 am Naslov sporočila: |
|
|
frenki je napisal/a: |
... se mi zgodi, da ob danem kontaktu lučke v armaturi komaj brlijo. Če v tem primeru poskušam startat, starter normalno obrača, ... |
Bozo je napisal/a: |
Preglej in ocisti kleme na akumulatorju. |
Tole dvoje pa nekako ne gre skupaj ...
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.87 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Ned Dec 30, 2007 4:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
Lahko je vzrok v skupni masi na karoserijo, od koder je speljana masa v armaturko. Avto v tem primeru štarta dobro, saj je napeljana še ena masa direkt na ohišje motorja.
Imel sem podoben primer, ko so mi luči žmrkale in avto ni hotel vžgati, kljub dobrem akumolatorju. Po temeljiti raziskavi napeljave sem našel napako in sicer masa na motorju sploh ni bila pritegnjena (nataknjen je bil le kabeljski čevelj na vijak, matice sploh ni bilo gor).
Krivec za to napako pa je bil serviser, ki je očitno na tisto maso pozabil, ko je opremo montiral nazaj.
_________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aljoš Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03 Prispevkov: 3132 Aktiv.: 13.21 Kraj: Škofja loka-poljanska dolina
|
Objavljeno: Ned Dec 30, 2007 8:33 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pri VW golf 3 je bil problem, ker je bil za mehiško izdelavo....isti tip napak, ista diagnostika.... preveri, če je na računalniku slučajno kakšen senzor za vlago, pr nas je bil, in ni vklopil releja.... poskusi..
_________________ Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL::: |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
frenki Moderator



Pridružen-a: Ned 23 Feb 2003 21:26 Prispevkov: 6735 Aktiv.: 28.42 Kraj: Ljubljana (JN76GB)
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 496 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|