 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
igo Član

Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11 Prispevkov: 3641 Aktiv.: 16.00
|
Objavljeno: Pon Mar 31, 2008 8:51 pm Naslov sporočila: |
|
|
VolkD je napisal/a: |
Slowfly je napisal/a: |
igo je napisal/a: |
... sopotnik pa naj se prilagodi. V avtu je namreč šofer glavni.
LP,
Igor |
Ja, seveda! Še posebej če je ta sopotnik punca, žena, tašča, ali hči (starejša najstnica) |
Saj se mi res smiliš... |
OK, @Slowfly-a povsem razumem.
G. Darko, a je tistole namenjeno meni?
Ni bilo mišljeno šovinistično, ali kako podobno. Da je šofer "glavni", sem napisal iz domačih izkušenj. Brat ima vedno gretje do konca, sicer postane zaspan, jaz pa vedno hlajenje (vendar ne vklopim klime), sicer postanem zaspan .
Poznam pa še bolj zanimive voznike, ki jim 50km pomeni pravo potovanje z vmesnimi počitki, pa take, ki kot sovozniki ves čas komentirajo voznikovo vožnjo, ... .
Za nek red v avtu je pač potrebno sporazumno določiti neka pravila. Na kateri osnovi (avtoriteta, zdravje, udobje, varnost, mali otroci,...) so le-ta utemeljena, je pa stvar cele družine. Voznikova (vsiljujoča) avtoriteta ni ravno primerna za postavljanje pravil. Se pa voznik odloči, če bo vozil nepripete ali pijane potnike.
In v primeru kakšne nesreče tudi nosi polno odgovornost.
Lp,
Igor _________________ Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
DADO ---1919 Član

Pridružen-a: Pon 21 Nov 2005 16:33 Prispevkov: 25 Aktiv.: 0.11
|
Objavljeno: Pon Mar 31, 2008 9:28 pm Naslov sporočila: |
|
|
A bi lahko prosim kdo pomagal.
Ne zanima me kdo je v avtomobilu glavni. Prosim če se vrnete na bistvo te teme.
Lp Dejan  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MadMax Član


Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 20.01
|
Objavljeno: Pon Mar 31, 2008 9:44 pm Naslov sporočila: |
|
|
Motorček mora imeti prigrajen potenciometer, nakar s kakim operacijskim ojačevalnikom primerjaš napetost na drsniku (dejanska pozicija) z napetostjo na drsniku potenciometra za nastavitev.
V primeru razlike med napetostmi na potenciometrih ti vezje ustrezno zavrti motorček dokler se zadeve ne izenačijo.
Na enak način delujejo motorčki za nastavitev višine žarometov, dobiš pa tudi namenske čipe za te zadeve, ki ti lahko olajšajo doktorat.
Pri kakem avtokleparju nafehtaj zdrobljen motorček in ga naštudiraj.
No, za pomoč naj ti bo moja nesreča in zdrobljena luč...
V Hellinem motorčku imaš Siemensov TLE 4201 AI, pa naštudiraj datasheet (enostaven) in preveri zalogo/dobavo pri svojem dilerju. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
VolkD Član


 
Pridružen-a: Pet 24 Sep 2004 21:58 Prispevkov: 14228 Aktiv.: 60.03 Kraj: Divača (Kačiče)
|
Objavljeno: Pon Mar 31, 2008 9:59 pm Naslov sporočila: |
|
|
igo je napisal/a: |
G. Darko, a je tistole namenjeno meni? |
Ne, Slowflayu - ima namreč ženo in dve najstnice
Problem vseh regulacij, ki so narejene na sistem dveh potenciometrov je vnihavanje. Zelo težko je namreč narediti regulacijo, ki bi hitro obrnila potenciometer do določene vrednosti in se pri tem zaustavila na pravem mestu. _________________ Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MadMax Član


Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 20.01
|
Objavljeno: Pon Mar 31, 2008 10:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
Za premikanje loput ventilacije ni potrebna nevemkakšna hitrost.
10÷15 sekund za polni hod je še vedno sprejemljivo, po mojem mnenju. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 496 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|