Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
. Član

Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16 Prispevkov: 16777190 Aktiv.: 70787.06
|
Objavljeno: Tor Apr 01, 2008 3:21 pm Naslov sporočila: Kako ugotoviti parazita? |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
matijap Član

Pridružen-a: Sob 05 Jun 2004 23:24 Prispevkov: 230 Aktiv.: 0.97 Kraj: Žirovnica, LJ
|
Objavljeno: Tor Apr 01, 2008 3:28 pm Naslov sporočila: |
|
|
Morda bi poskusil z odstranjevanjem varovalk po vrsti, medtem ko meriš porabo na akumulatorju. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
jur Član


Pridružen-a: Pet 02 Dec 2005 14:45 Prispevkov: 5142 Aktiv.: 21.70 Kraj: [color=zelena]Ljubljana[/color]
|
Objavljeno: Tor Apr 01, 2008 3:29 pm Naslov sporočila: |
|
|
Varovalke (eno po eno) snameš ven in namesto njih priključiš ampermeter. Takoj vidiš, pri kateri žici pušča.
Na oko gledano bi lahko praznil kakšen alarm, ki je seveda speljan mimo ključa. Ali pa prebija kakšen blok kondenzator.
Jur |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Tihi Član


Pridružen-a: Čet 27 Nov 2003 14:15 Prispevkov: 281 Aktiv.: 1.19 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Tor Apr 01, 2008 3:48 pm Naslov sporočila: |
|
|
Po mojih izkušnjah je bil ponavadi narobe zvezan radio ali kakšen alarm, ki je dostikrat vezan kar direktno in ima svojo notranjo varovalko. Drugače pa kot je povedal Jur. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
andrejj Član


Pridružen-a: Ned 21 Mar 2004 15:06 Prispevkov: 4253 Aktiv.: 17.94 Kraj: 8232 Šentrupert
|
Objavljeno: Tor Apr 01, 2008 4:25 pm Naslov sporočila: |
|
|
Mogoče pa akumulator ne polni konca med vožnjo.Če si pisal da je na kratki relacije. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.87 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Tor Apr 01, 2008 6:06 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tudi jaz bi opravil metodo z varovalkami in meritvijo toka. Možnost takšne okvare so lahko nečistoče+vlaga=rahlo prevajanje, na izpostavljenih delih okoli motorja ali drugje kjer je možnost dostopa iz okolice.
Bolje, da napako odkriješ čim prej, da se ti ne bo zgodil kakšen požar zaradi kratkega stika.
Mogoče pa je le kakšna naprava v okvari, kar je veliko olajšanje glede na zgornjo problematiko s kabli. _________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
RGorazd Član


Pridružen-a: Čet 20 Maj 2004 15:57 Prispevkov: 1714 Aktiv.: 7.23 Kraj: Ig
|
Objavljeno: Tor Apr 01, 2008 6:13 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz bi pogledal luč v prtljažniku. _________________ .
._. _ _ ._. _.__. _|
[ (_](_)[ (_] /_(_]
._| |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ule Član


Pridružen-a: Tor 13 Jan 2004 20:32 Prispevkov: 1583 Aktiv.: 6.68 Kraj: Babno Polje
|
Objavljeno: Tor Apr 01, 2008 7:24 pm Naslov sporočila: |
|
|
Poglej tisto varovalko na katero so zvezani radio, ura in še nekaj je. Predvsem poglej tisto analogno uro če jo imaš. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
RGorazd Član


Pridružen-a: Čet 20 Maj 2004 15:57 Prispevkov: 1714 Aktiv.: 7.23 Kraj: Ig
|
Objavljeno: Tor Apr 01, 2008 8:25 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pri znencu, ki ne vozi dosti avta, se je dogajalo ravno to. Po enem tednu avto ni več kresnu (R Clio). Avto je bil zaradi tega večkrat na servisu. Menjali nov akumulator, alternator in računalnik. Na koncu je bilo odmaknjeno stikalo v prtljažniku. To je ugotovil čisto po slučaju, ko je šel v temi mimo avta, pa je čez eno majhno luknjico pronicala svetloba iz prtljažnika. K sreči so bili na Renaultovem servisu toliko fer, da so mu za ceno akumulatorja ter alternatorja naredili zastonj 2 servisa.
LP G _________________ .
._. _ _ ._. _.__. _|
[ (_](_)[ (_] /_(_]
._| |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
psevdonim Član


Pridružen-a: Čet 21 Sep 2006 21:42 Prispevkov: 3406 Aktiv.: 14.92 Kraj: slo
|
Objavljeno: Tor Apr 01, 2008 8:37 pm Naslov sporočila: |
|
|
pri Škodi je deževnica tekla na akumulator, iz akumulatorja pa, zmešana s kislino, na ploščo z varovalkami in releji |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
napetost Član



Pridružen-a: Pet 29 Dec 2006 19:52 Prispevkov: 901 Aktiv.: 4.01 Kraj: koroška
|
Objavljeno: Tor Apr 01, 2008 9:00 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sem testiral golfa V. Njegova poraba je bila tudi po petnajstih minutah 350mA.
Ampak ko sem avto zaklenil preko daljinca, pa je poraba po kakšni minuti padla na 8mA. _________________ lp
Janez1322@gmail.com |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
flapho Član

Pridružen-a: Sre 05 Mar 2008 12:06 Prispevkov: 39 Aktiv.: 0.19
|
Objavljeno: Sre Apr 02, 2008 10:46 am Naslov sporočila: Re: Kako ugotoviti parazita? |
|
|
Normalna poraba toka pri avtomobilih v stanju mirovanja je cca 8mA, z vsemi dodanimi porabniki (avtoradio, alarm, ojačevalnik in še-----) se ta dvigne na okoli 13mA.
Več kot to ne bi smelo biti. Iz omenjenega ne moremo razbrati za kakšen avto gre, da bi lahko svetoval za napako. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16 Prispevkov: 16777190 Aktiv.: 70787.06
|
Objavljeno: Sre Apr 02, 2008 11:19 am Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
flapho Član

Pridružen-a: Sre 05 Mar 2008 12:06 Prispevkov: 39 Aktiv.: 0.19
|
Objavljeno: Sre Apr 02, 2008 11:36 am Naslov sporočila: Re: Kako ugotoviti parazita? |
|
|
Avto pelji k kakemu električarju in ne igraj se z elektroniko! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.91 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Sre Apr 02, 2008 11:43 am Naslov sporočila: Re: Kako ugotoviti parazita? |
|
|
flapho je napisal/a: |
Avto pelji k kakemu električarju in ne igraj se z elektroniko! |
In kaj misliš, da je Mare? Klikni na povezavo na njegovo web stran. (tam je vodja razvoja in mislim, da ima več pojma kot večina avtoelektričarjev) _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|