www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Agregat premalo mocen
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Energetika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 20.01

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 09, 2008 11:59 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

ElGrigon je napisal/a:
Zakaj misliš, da ni nič "močnejši"?
Razlika je v oktanih, kateri podajajo stopnjo hlapljivosti in posledično stopnjo gorljivosti. Več oktanov večji izkoristek, večja kompresija v cilidnru. Pa, če je to 3% je lahko dovolj.

A razmišljam narobe?


Razmišljaš narobe.
Prvi del o lastnostih goriva sicer pogojno štima (odpornost na samovžig), a o izkoristku in kompresiji si zabluzil.

Lahko namreč skonstruiraš motor z večjo kompresijo, ki posledično zahteva višje oktanski bencin.
Če samo natočiš 100-oktanca v fičota, mu s tem ne povečaš kompresije...
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ElGrigon
Član
Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38
Prispevkov: 3883
Aktiv.: 16.87
Kraj: okolica Lenarta

PrispevekObjavljeno: Sob Maj 10, 2008 1:34 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Izraz več kompresije res ni primeren. Ampak motor bo pri obremenitvi dal več energije, ker je eksplozija mešanice v cilindru močnejša.

Bom se malo informiral kako je glede tega, da si ne bom nehote utvarjal napačnih sklepanj.

_________________
lp, ElGrigon
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Jernej_
Član
Član



Pridružen-a: Sre 30 Jan 2008 0:42
Prispevkov: 150
Aktiv.: 0.71
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sob Maj 10, 2008 9:39 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Saj ne bi predlagal tistih 98-oktanov, če ne bi čudežno "pomagali" pri (mojem ne-elektronskem) 500 W agregatu, sicer pa (kot navaja ElGrigon) niti OMV stotka ne odpravlja težave (zakaj je lepo pojasnil Iztok). Tisto malenkost, ki menda manjka do uspeha, niti poliranje kanalov in zamenjava vplinjača (kot predlaga Mitja) ni možno pridelati. Problem je morda drugje ("smo" pa na dobri poti, da ga lastnik agegata odkrije in odpravi). J.
_________________
Elektronika v domači delavnici
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
kopron
Član
Član



Pridružen-a: Ned 17 Dec 2006 11:29
Prispevkov: 172
Aktiv.: 0.76
Kraj: Kamnik

PrispevekObjavljeno: Ned Maj 11, 2008 1:47 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ja lahko 100 oktanski bencin samo je treba spremeniti kompresijsko razmerje. To pa narediš tako da znižaš glavo motorja za cca 1mm ali pa daš tanjše tesnilo med glavo in cilindrom. Drugače pa več oktansko gorivo v takem motorju kot je sedaj nič ne poveča moči motorju.
_________________
Lep pozdrav Jože
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Marjanp
Član
Član



Pridružen-a: Pon 15 Okt 2007 22:28
Prispevkov: 250
Aktiv.: 1.16
Kraj: Dragomer/Brezovica/Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 28, 2008 7:55 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Da ruknem eno trapasto na prvi pogled.

GI3 Poizkusi imeti na generator stalno priklopljeno 100W žarnico, zraven pa še kompresor. Če stvar ne deluje poizkusi še s 200 oziroma 300W bremenom (lahko tudi žarnica).

Če stvar deluje poizkusi z vklopom kompresorja žarnico izklopiti, gre za zmanšanje potrošnje bencina in razbremenitev generatorja.

Če ti na ta način uspe rešiti težavo sporoči, obljubim da potem razložim finto.

Nelogično, samo če imaš stvari pri roki, verjemi da je vredno poizkusiti.

LP

Marjan
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jjakob
Član
Član



Pridružen-a: Pet 19 Nov 2004 14:12
Prispevkov: 1348
Aktiv.: 5.69

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 28, 2008 9:23 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

kopron je napisal/a:
Ja lahko 100 oktanski bencin samo je treba spremeniti kompresijsko razmerje. To pa narediš tako da znižaš glavo motorja za cca 1mm ali pa daš tanjše tesnilo med glavo in cilindrom. Drugače pa več oktansko gorivo v takem motorju kot je sedaj nič ne poveča moči motorju.


Ti bi nižal 4-taktno glavo?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
sebaveh
Član
Član



Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51
Prispevkov: 1671
Aktiv.: 7.88
Kraj: Slovenska Bistrica

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 28, 2008 9:32 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Sem se ravnokar spomnil na naš 20 let star agregat z enakimi simptomi. Težaven zagon induktivnih bremen, kjer pa pomaga, če zraven priključiš še eno žarnico. In bolj kot ga ohmsko obremeniš, več bo dal od sebe za pogon motorjev. Shocked Tako da res poskusi s kako žarnico vzporedno.
Mogoče gre za razmagneten rotor, ali kaj podobnega?
Sicer pa nižanje glave pri teh motorjih ni taki problem zaradi ventilov, ker je to L glava in so ventili ob batu. Le svečka zna malo nagajati.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
-boris-
Član
Član



Pridružen-a: Sre 21 Maj 2008 22:22
Prispevkov: 72
Aktiv.: 0.35
Kraj: Obala

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 28, 2008 9:45 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Marjanp je napisal/a:
Da ruknem eno trapasto na prvi pogled.

GI3 Poizkusi imeti na generator stalno priklopljeno 100W žarnico, zraven pa še kompresor. Če stvar ne deluje poizkusi še s 200 oziroma 300W bremenom (lahko tudi žarnica).

Če stvar deluje poizkusi z vklopom kompresorja žarnico izklopiti, gre za zmanšanje potrošnje bencina in razbremenitev generatorja.

Če ti na ta način uspe rešiti težavo sporoči, obljubim da potem razložim finto.

Nelogično, samo če imaš stvari pri roki, verjemi da je vredno poizkusiti.

LP

Marjan


ni nelogično, medtem ko je delno obremenjen generator (žarnica) je posledično obremenjen tudi motor z notranjim zgorevanjem. regulator obratov na motorju pa ohranja obrate z dodajanjem gasa.
medtem ko bi žarnico izklopu in vklopu kompresor, mu nebi padli obrati..
brihtno..
morda pa mu uspe, ampak, moral bi speljati priklop preko releja, da žarnica sveti na mirovnem kontaktu, na delovnem pa kompresor, tako da je res hkraten izklop in vklop..

mislim pa da je pri njemu problem drugje.
tlačni vod, katerega ga izrači presostat, se ob vklopu kompresorja prehitro napolne, še preden dobi el.motor polne obrate. rešitev bi bla zelo preprosta.
tlačni vod od glave kompresorja do tlačne posode, naj bo daljši. (saj je samo bakrena cev) recimo 4 do 5krat daljša, nardiš eno lepo spiralo, tako na ne bo sploh opazna modifikacija. ker bo volumen daljše cevi večji, mislim da preden se napolni, bo imel el.motor že polne obrate.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
-boris-
Član
Član



Pridružen-a: Sre 21 Maj 2008 22:22
Prispevkov: 72
Aktiv.: 0.35
Kraj: Obala

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 28, 2008 9:47 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

sebaveh je napisal/a:

Sicer pa nižanje glave pri teh motorjih ni taki problem zaradi ventilov, ker je to L glava in so ventili ob batu. Le svečka zna malo nagajati.


po navadi imajo tile agregati Hondine OHV motorje, tako da ni L-head.
L-head imajo Briggs&Stration motorji
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.98

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 28, 2008 10:17 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

O mašinah lahko nekaj napišem, o električnem delu bolj malo.
Bencin, ki je 100 oktanski, ni nič "močnejši" od 95 oktanskega. Oktani se merijo na referenčnem motorju, brez hlajenja, z določeno kompresijo in ostalimi fintami. In čas, po katerem motor zaklenka, je povod za izračun oktanskega števila.
Če ima motor višjo kompresijo, potrebuje višje oktansko število. In ko vse to dobi, dela z boljšim izkoristkom in posledično daje ven večjo moč .
Ni potreben kak računalnik, da bi pridobil z oktani- pomembno je samo pravilno nastaviti predvžig. In če je ta pri motorju z višjo kompresijo nastavljen na 100oktanski bencin, potem bo z 95 oktani klenkal in se pokvaril.

Predlagam eno, morda veliko neumnost- kaj, če bi na glavno gred agregata dodal vztrajnik? Agregat namreč dela z enakimi vrtljaji, ki pa jih zagon kompresorja zmanjša in potem se motor ne "pobere" več. Z vztrajnikom bi premagal zagonski sunek, kasneje bi pa motor lažje nabral vrtljaje nazaj za 50Hz.

Morda bi pomagala že nastavitev predvžiga in vplinjača.

lp
Robi

_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.98

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 28, 2008 10:18 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

jjakob je napisal/a:


Ti bi nižal 4-taktno glavo?


Glava je glava Wink
Le treba je pazit, da ventili ne "pošlatajo" batov in pa na kot odmične, ki se zaradi nižanja spremeni, če je gnana z jermenom ali zobniki.

_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
-boris-
Član
Član



Pridružen-a: Sre 21 Maj 2008 22:22
Prispevkov: 72
Aktiv.: 0.35
Kraj: Obala

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 28, 2008 10:40 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

ro-bi je napisal/a:

Predlagam eno, morda veliko neumnost- kaj, če bi na glavno gred agregata dodal vztrajnik? Agregat namreč dela z enakimi vrtljaji, ki pa jih zagon kompresorja zmanjša in potem se motor ne "pobere" več. Z vztrajnikom bi premagal zagonski sunek, kasneje bi pa motor lažje nabral vrtljaje nazaj za 50Hz.
Robi


ta agregat je že po defaultu bolj šwoh, tako da bi mu vrtenje vztrajnika samo še odvzemalo energijo.. je pa ena od rešitev za preizkusit
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.98

PrispevekObjavljeno: Sre Maj 28, 2008 11:58 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

-boris- je napisal/a:


ta agregat je že po defaultu bolj šwoh, tako da bi mu vrtenje vztrajnika samo še odvzemalo energijo..


Če so vsi ležaji brezhibni in se motor z vztrajnikom vrti konstantno 3000o/min- koliko energije pobere vztrajnik?

;?

_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Highlag
Član
Član



Pridružen-a: Pet 23 Jan 2004 20:42
Prispevkov: 4034
Aktiv.: 17.02
Kraj: Črnuče

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 29, 2008 1:06 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Verjetno ob štartu nekaj potem pa ne prav veliko. Bi pa znal ublažiti padec vrtljajev in sesedanje napetosti ob vklopu večjega bremena...
_________________
If at first you don't succeed, destroy all evidence that you tried.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Energetika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2
Stran 2 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 498 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group