www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Dnevne / zasenčene luči
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
mucek4
Član
Član



Pridružen-a: Sob 18 Jun 2005 20:52
Prispevkov: 2952
Aktiv.: 12.45
Kraj: Tržič - Mesto med gorami

PrispevekObjavljeno: Sob Jun 21, 2008 9:52 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Moj prejšnji avto je imel pranje žarometov (Subaru Justy) curek vode je bil razpršen in prečej močan - če si držal roko na luči te je voda pošteno zapekla od curka.

MadMax je napisal/a:
Ko dežuje ... se vse odbija nasproti vozečemu v obraz.


Mene osebno v dežju nikoli ne moti odboj svetlobe od ceste. Seveda je močnejši, vendar ne moti toliko kot motijo razni novi Xenon z lečo, ker imajo svoje luči nastavljene do najvišje možne točke in ravno z robom svetlobe udarjajo po tvojih učeh. S tem da potem tukaj v akcijo pride še avtomatska reculacija, ki luči rahlo niha gor in dol.

MadMax je napisal/a:
Zato razmisli malce o znižanju hitrosti, ne pa povečevanju svetilnosti tvojih bleščalk.


Sam vozim po predpisih in ne mislim zmanjševati hitrosti in s tem ovirati prometa, kot to (sedaj ko so pač kazni kakršne so) večino ljudi.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
bostjang
Član
Član



Pridružen-a: Tor 03 Jan 2006 15:29
Prispevkov: 3469
Aktiv.: 14.64
Kraj: Postojna

PrispevekObjavljeno: Sob Jun 21, 2008 10:26 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če se vrnemo nazaj na žarnice... Slišal sem, da morajo podnevi svetiti le zasenčene luči, ne pa tudi pozicijske, parkirne, kontrolne lučke,... Tudi s tem bi prihranil kar nekaj energije.
Kako je s tem?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 20.01

PrispevekObjavljeno: Sob Jun 21, 2008 10:27 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

mucek4 je napisal/a:

Sam vozim po predpisih in ne mislim zmanjševati hitrosti in s tem ovirati prometa, kot to (sedaj ko so pač kazni kakršne so) večino ljudi.


Torej tudi ponoči, ko zaradi dežja ne vidiš ravno 100%-no (saj nimaš 4x500W žarometov), voziš z maksimalno, s prometnim znakom določeno hitrostjo?
In ne s hitrostjo, prilagojeno vidljivosti?
C, c, c.... Potem pa ne govorit, kako voziš po predpisih, lepo prosim.



Xenončkarji so pa itak klasa zase, sploh ker v zadnjem času izstopajo, ampak to še ne pomeni, da navadni lučkarji ne delajo problemov z bleščanjem.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.99
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Sob Jun 21, 2008 10:48 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

MadMax je napisal/a:
...
Torej tudi ponoči, ko zaradi dežja ne vidiš ravno 100%-no (saj nimaš 4x500W žarometov), voziš z maksimalno, s prometnim znakom določeno hitrostjo?
In ne s hitrostjo, prilagojeno vidljivosti?
...

Glede na večinoma neumno nizko postavljene omejitve lahko vozim po njih tudi v nekaj centimeterskem snegu, ponoči pa še v megli za povrhu, če ravno ptiči že ne hodijo peš. In to brez nezgod že 27 let odkar imam vozniškega. Cool

Pa tudi hitrost prilagajam razmeram. Npr. če sem pri dobri vidljivosti na AC sam in je dovolj ravna grem tudi +200. Pač prilagodim vožnjo razmeram ... Twisted Evil
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 20.01

PrispevekObjavljeno: Sob Jun 21, 2008 11:33 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Iztok, vse to je po eni strani res, ampak če se človek pritožuje, da ponoči po dežju slabo oziroma skoraj nič ne vidi z originalnimi lučmi, to vendarle pomeni, da hoče vozit z neprilagojeno hitrostjo, mar ne?
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.99
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Sob Jun 21, 2008 11:39 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ne bi rekel. Imam dva avta (oba kupil nova) in v obeh sem imel original enako močne halogenske žarnice. V prvem je svetilo čisto spodobno, v drugem pa precej slabše da sem ponoči v dežju res komaj videl toliko kot dovoljujejo omejitve.
Razlika je bila neverjetna in očitna posledica razlike kvalitete med nemškimi in azijskimi reflektorji kljub istim žarnicam ... Rolling Eyes
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 20.01

PrispevekObjavljeno: Sob Jun 21, 2008 11:44 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ampak "prilagoditev razmeram" ni le prilagoditev vremenskim razmeram, ampak tudi vozišču, vozilu in trenutnim psihofizičnim sposobnostim voznika. Seveda tudi prometu okrog nas in še čemu.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
protoncek
Član
Član



Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41
Prispevkov: 9573
Aktiv.: 42.77
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Sob Jun 21, 2008 12:24 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

mucek4 je napisal/a:
Sam vozim po predpisih in ne mislim zmanjševati hitrosti in s tem ovirati prometa, kot to (sedaj ko so pač kazni kakršne so) večino ljudi.


Mucek tole kar trdiš je krepko MIMO predpisov. Le-ti jasno določajo da moraš - NE voziti po omejitvah, ampak PRILAGODITI hitrost razmeram na cesti. In če ne vidiš dobro ob dežju, potem moraš ZMANJŠATI hitrost ker samo s tem voziš po predpisih. Pojem prilagoditi hitrost je močno odvisen od vrste stvari - od vida posameznika, vrste avta, kvalitete luči itd...saj se ne govori o zmanjševanju do take skrajnosti da oviraš promet. Ob morebitni nesreči v dežju recimo ti bo lahko policaj rekel da si vozil prehitro in s tem povzročil nesrečo pa čeprav si ti recimo vozil 80, omejitev je pa 90. Ob dežju je lahko ta omejitev tudi pod 50...
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
red_mamba
Član
Član



Pridružen-a: Ned 20 Feb 2005 17:56
Prispevkov: 1486
Aktiv.: 6.27
Kraj: Yogyakarta

PrispevekObjavljeno: Sob Jun 21, 2008 8:35 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

kaj pa če maš znižan avto in širše gume gor, kolk morš pa pol prilagodit? Very Happy
_________________
Bad things happen to good people all the time for no reason!
Blog
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
protoncek
Član
Član



Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41
Prispevkov: 9573
Aktiv.: 42.77
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Sob Jun 21, 2008 8:47 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

kot prvo moraš "prilagodit" homologacijo. Jaz imam znižan avto (menjane vzmeti) in široke gume gor in prva stvar ki me vpraša na tehničnem je če imam vpisano v homologacijo...drugače pa s širokimi gumami - še bolj ker v dežju hitreje plavajo kot ozke...saj čutiš, ko avto plava. Vprašanje je samo, če ni takrat že prepozno Sad
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
ElGrigon
Član
Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38
Prispevkov: 3883
Aktiv.: 16.87
Kraj: okolica Lenarta

PrispevekObjavljeno: Ned Jun 22, 2008 12:05 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ne vem zakaj pridigate o zakonih in predpisih, ki se jih mora vsak dosledno držati, če pa vas je kar nekaj, ki vozite prehitro ali/in imate spuščena vzmetenja in širše pnevmatike, kar asociacira na hitro vožnjo.

Če se voziš po omejitvah oz. prilagojeno po okoliščinah cestišča in vidljivosti, ugotoviš, da je takšna vožnja udobna, sproščujoča. S hitro vožnjo se samo izpostavljaš stresu in doživljaš razna nelagodja, ki jih ponujajo naše slabe ceste.

_________________
lp, ElGrigon
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
mucek4
Član
Član



Pridružen-a: Sob 18 Jun 2005 20:52
Prispevkov: 2952
Aktiv.: 12.45
Kraj: Tržič - Mesto med gorami

PrispevekObjavljeno: Ned Jun 22, 2008 1:06 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

protoncek je napisal/a:
...ampak PRILAGODITI hitrost razmeram na cesti... ...do take skrajnosti da oviraš promet... ...Ob dežju je lahko ta omejitev tudi pod 50...


Če bi prilagajal hitrost mojim sposobnostim potem si moram - tako kot Iztok - kupiti močnejši avto, ker trenutni ne gre več kot 170 (Preizkušeno v Nemčiji na AC po klancu navzdol).
Sicer pa protonček. Ko te naslednjič dohitim ob dežju na cesti, te lepo prosim, da se mi iz cestišla umakneš, kajti ob dežju sem jaz na večini cest v Sloveniji zmožen obvladati vozilo pri 90 km/h. Ker od 50 te loči samo še 5 km/h da MORAŠ uporabljati vse 4 smernike. Prijetno umikanje...

Da se vrnem na originalno temo. Jaz želim ponoči povečati svetilnost mojih žarometov, ker raznorazni ljudje hodijo po sredi ceste, brez kresnične, oblečeni v črno. Ker raznorazni ljudje vozijo avtomobile, ki jim zadnje luči ne delajo več. Ker je na cesti divjad. Ker.... In to vse na suhi cesti, v suhem vremenu.

Pa varno pot!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
serdzodj
Član
Član



Pridružen-a: Sre 28 Feb 2007 20:53
Prispevkov: 343
Aktiv.: 1.54
Kraj: Lukovica pri Domžalah

PrispevekObjavljeno: Ned Jun 22, 2008 2:23 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kratko in jedrnato.
Za boljšo vidljivost si montiraj xenonke in je stvar rešena, prodajajo se že tudi za 60€. Glede zvišanja napetosti na žarnicah so nekateri že povedali svoje. In nasploh s halogenkami ne dosežeš take svetilnosti kot bi jo želel.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
LEDuser
Član
Član



Pridružen-a: Pon 31 Mar 2008 12:06
Prispevkov: 1104
Aktiv.: 5.27
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Ned Jun 22, 2008 11:20 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če imaš vgrajene H4 potem si zmontiral vezje ki ti bo ko bo noč in boš vklopil dolge luči vklopilo obe nitke tako boš imel zelo veliko vidno polje žarnice boš imel za dolgo časa saj verjamem da se ne voziš po par ur na takem terenu. Če pa imaš dve H7 ali H1+H7 potem pa lahko prižgeš tudi obe (s tem ne boš nič obremenjeval žarnic svetloba pa bo skoraj dvakratna).
_________________
Razsvetljujemo od leta 1920!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.99
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Ned Jun 22, 2008 11:32 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

@mucek4, kateri tip, letnik in model avta bi želel dobro "osvetlit" Question
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4, 5  Naslednja
Stran 4 od 5

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 497 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group