 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Jule Član


Pridružen-a: Sob 27 Okt 2007 12:48 Prispevkov: 2533 Aktiv.: 11.79 Kraj: Ajdovščina
|
Objavljeno: Sob Nov 15, 2008 10:56 pm Naslov sporočila: |
|
|
Naredil sem zgornji regulator za avtomobilski motorček od servo pumpe regulirat, pa sem ugotovil naslednje:
- stvar piska( naj dam višjo frekvenco?)
- obnaša se tako, kot da bi mu vzel napetost( nima večje moči na nizkih obratih)
kakšna frekvenca je najboljša? Malo sem se hecal z 100nF kondenzatorjem, pa sem dal 33n, 1 , pa se mi zdi, da je pri višji frekvenci imelo malce večjo moč. Ampak v obeh primerih je piskalo. _________________ lp Jure |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
gkrusi Član



Pridružen-a: Tor 24 Jul 2007 17:22 Prispevkov: 811 Aktiv.: 3.72 Kraj: Ptuj
|
Objavljeno: Ned Nov 16, 2008 12:34 am Naslov sporočila: |
|
|
Jule je napisal/a: |
- obnaša se tako, kot da bi mu vzel napetost( nima večje moči na nizkih obratih)
|
Saj s PWM krmilnikom mu načeloma zmanjšaš efektivno napetost, torej se bo motor tudi obnašal tako kot pri nižji napetosti. _________________ Zakaj bi bilo preprosto, če je lahko zakomplicirano??? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
-boris- Član

Pridružen-a: Sre 21 Maj 2008 22:22 Prispevkov: 72 Aktiv.: 0.35 Kraj: Obala
|
Objavljeno: Čet Nov 27, 2008 11:46 pm Naslov sporočila: |
|
|
aly je napisal/a: |
Zmanjšanje napetosti ali PWM sekanje ali predupor (raje ne tega). |
zakaj ni priporočljivo uporabit upor??
res da se potem malo zmanjša moč..
konec koncev se tako vrtijo tudi motorji v avtomobilu..
ventilator v kabini je stopenjsko nastavljiv z upori.
prav tako ventilator hladilne tekočine ima upor za prvo stopnjo..
ne vem v čem je problem |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
gkrusi Član



Pridružen-a: Tor 24 Jul 2007 17:22 Prispevkov: 811 Aktiv.: 3.72 Kraj: Ptuj
|
Objavljeno: Čet Nov 27, 2008 11:56 pm Naslov sporočila: |
|
|
Lahko uporabiš tudi upore, samo bodo velike izgube, kar pomeni ogromno gretja in morajo bit dovolj velike moči... učinek pa bo enak kot s PWMom. _________________ Zakaj bi bilo preprosto, če je lahko zakomplicirano??? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Pet Nov 28, 2008 9:40 am Naslov sporočila: |
|
|
Kaj če bi za pumpo zmontiral T kos, tlačni regulator in višek spuščal nazaj v rezervoar? Z tlakom bi nastavil tok, brez kake elektronike.
lp _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MEK Član


Pridružen-a: Pon 29 Nov 2004 16:58 Prispevkov: 84 Aktiv.: 0.35 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Pet Dec 05, 2008 6:52 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pri meni je problem ker DC motor, ki ga reguliram s PWM, pri nižjih obratih ropota.
Če pa motorju znižam napetost z nastavljivim napetostnim virom je pa vredu.
V čem je problem? _________________ lp, MEK |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Jule Član


Pridružen-a: Sob 27 Okt 2007 12:48 Prispevkov: 2533 Aktiv.: 11.79 Kraj: Ajdovščina
|
Objavljeno: Pet Dec 05, 2008 8:53 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ropota ali piska? Če piska je to normalno. _________________ lp Jure |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MEK Član


Pridružen-a: Pon 29 Nov 2004 16:58 Prispevkov: 84 Aktiv.: 0.35 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Ned Dec 07, 2008 10:59 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ropota...
Sicer sem zdaj ugotovil da sem imel prevelik kondenzator, kar je povzročilo zelo majhno frekveco, kar je bilo slišati kot ropot. Ko sem zmanjšal kondenzator pa je začelo piskati ...
Očitno ga bo treba še za malenkost zmanjšat za to da pridemo v ultrazvok .... da piskanje ne bo motilo.
Druga stvar:
Ker bi rad da se motor (ventilator) vrti resnično počasi, je problem ker ko nastavim na minimum, ima motor premalo moči da bi se zagnal.... če ga zaženeš na roke pa se potem počasi vrti.
Kako bi to lahko rešil? _________________ lp, MEK |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aly Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51 Prispevkov: 9407 Aktiv.: 39.69 Kraj: Kranj - struževo
|
Objavljeno: Pon Dec 08, 2008 11:57 am Naslov sporočila: |
|
|
Taho ali enkoder na osi, in v zaprto regulacijsko zanko (PID). _________________ I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ATA Član

Pridružen-a: Sob 12 Jun 2004 13:40 Prispevkov: 135 Aktiv.: 0.57
|
Objavljeno: Ned Mar 22, 2009 12:53 pm Naslov sporočila: Regulacija |
|
|
Čeprav malo pozno,sem naredil regulacijo obratov dc motorja z reduktorjem (el.izvijač 12V ali 18V) z buz11 in ne 555. Deluje zelo dobro brez padca moči pri malih obratih. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
gregzy87 Član

Pridružen-a: Čet 08 Feb 2007 2:48 Prispevkov: 742 Aktiv.: 3.32 Kraj: Okolica Vrhnike
|
Objavljeno: Ned Mar 22, 2009 8:39 pm Naslov sporočila: |
|
|
A ni tako, da je tok v gate MOS-a (BUZ11) enak nič? Zakaj potem tisti upor tam pred vrati 47R? Pa tudi v PDF-ju od BUZ11 piše, da je narejen za direktno krmiljenje iz integriranih vezij. Tok v gate pri unipolarcih je enak toku pri zaporno polarizirani diodi .
Drugače tudi jaz trenutno delam neko regulacijo za 60W žarnico s tem PWM-jem in sem kar zadovoljen z rezultati. Frekvenco imam 25kHz, da se piskanja ne sliši.  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
s55m Član


Pridružen-a: Sob 06 Jan 2007 17:07 Prispevkov: 2696 Aktiv.: 12.00 Kraj: Plovdiv-Bolgarija
|
Objavljeno: Ned Mar 22, 2009 11:38 pm Naslov sporočila: |
|
|
"Malo" močnejši je ta ampak vseeno v TO220AB.
Ahhhhhhhhhhhh, ko bi le bral datume  _________________ Physics sucks! It always works against "great" ideas!  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 497 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|