Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.98 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Sob Maj 07, 2005 12:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
Milan je napisal/a: |
Pa še vprašanje: Ali imajo alternatorji z W izhodom vgrajen Hallov generator Ja, če sem razumel to rubriko. |
Običajno ne. Alternatorji z W sponko imajo za ta namen poleg treh glavnih tuljav za generatorski trofazni način, dodano še eno šibkejšo tuljavico, ki je priključena brez diod in daje ven čisti sinus ...
Če boš montiral hall-ov senzor si zadevo oglej pri 525-ki, kjer imaš ta signal iz CKP (Crankshaft position sensor - žici GE in SW).
Če boš meril z osciloskopom - SW žica pelje na DME pin 47. Tam nameravam jaz enkrat priključit HUD ... iz neke druge zgodbe
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Kopfy Neznanec

Pridružen-a: Pon 15 Okt 2007 0:06 Prispevkov: 2 Aktiv.: 0.01 Kraj: Lj
|
Objavljeno: Pon Okt 15, 2007 1:03 am Naslov sporočila: W |
|
|
Ali mogoče kdo tu ve kakšen pomen ima črka W na alternatorju? Oziroma če veste kako bi se temu odcepu reklo po francosko? Na žalost sem našel električno shemo za avto le v francoščini.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
jur Član


Pridružen-a: Pet 02 Dec 2005 14:45 Prispevkov: 5142 Aktiv.: 21.69 Kraj: [color=zelena]Ljubljana[/color]
|
Objavljeno: Pon Okt 15, 2007 9:36 am Naslov sporočila: Re: W |
|
|
Kopfy je napisal/a: |
Ali mogoče kdo tu ve kakšen pomen ima črka W na alternatorju? Oziroma če veste kako bi se temu odcepu reklo po francosko? Na žalost sem našel električno shemo za avto le v francoščini. |
...alternator has an extra terminal (labeled "W") that allows an RPM-proportional signal that can drive a dash-mounted tachometer... Priključek za obratometer, francosko: tachymetre.
Jur
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Peugeot Član

Pridružen-a: Čet 31 Mar 2005 11:22 Prispevkov: 29 Aktiv.: 0.12
|
Objavljeno: Pon Okt 15, 2007 9:48 am Naslov sporočila: |
|
|
Zanimivo da je tema vsake toliko še živa.
Odcep W imajo le noveši alternatorji ...pri starejših pa je potrebno altenator odpret in dodati kabel za ta signal.
Še vedno pa verjetno ne boš mogel direktno uporabiti omenjenega signala, za
krmiljenje obratomerja.
Lp
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
dkrevs Neznanec

Pridružen-a: Tor 29 Jan 2008 12:20 Prispevkov: 5 Aktiv.: 0.02 Kraj: Trzin
|
Objavljeno: Sre Jan 30, 2008 4:40 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zdravo!
Tudi jaz imam namen narediti obratomer na led diode ter na digitalni prikaz v skupnem ohišju. Bolj se nagibam k varijanti z W odcepom na alternatorju saj se mi zdi ta način bolj siguren kot pa način z tuljavico na vžigalni tuljavi.
Kakšno je vaše mnenje glede tega?
Že vnaprej hvala za odgovore!
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MadMax Član


Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 20.01
|
Objavljeno: Sre Jan 30, 2008 5:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
Na vžigalni tuljavi imaš signal točno glede na vrtljaj glavne gredi, pri alternatorju pa to ni čisto tako (jermeni, neznan signal...).
Saj v praksi je razlika večinoma zanemarljiva, le nekako moraš uglasit tistega iz alternatorja, da bo prav kazal. Več dela torej.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
dkrevs Neznanec

Pridružen-a: Tor 29 Jan 2008 12:20 Prispevkov: 5 Aktiv.: 0.02 Kraj: Trzin
|
Objavljeno: Sre Jan 30, 2008 8:37 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kako pa je glede motenj, nekje je nekdo napisal, da se na poti do microkontrolerja lahko pojavijo? Zanima me tudi ali bi en microkontroler zadostoval za napajanje 10 led diod ter 4 sedem segmentne led displaye, izhodni tok naj bi lahko imel jakost do 30mA.
Za odgovore se že vnaprej zahvaljujem!
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
boško Neznanec

Pridružen-a: Pon 28 Sep 2009 22:54 Prispevkov: 3 Aktiv.: 0.02 Kraj: Višnja gora
|
Objavljeno: Tor Sep 29, 2009 12:05 am Naslov sporočila: |
|
|
Našel sem še eno shemo za priklop na W sponko. Izhodni signal bi morali ojačati za priklop števca iz avta, ker rabi več kot 1mA. Ali je že kdo uporabil Iztokove načrte?
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
22.6 KB |
Pogledana: |
15 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
motorist76 Neznanec

Pridružen-a: Pet 02 Okt 2009 14:21 Prispevkov: 1 Aktiv.: 0.01
|
Objavljeno: Pon Okt 05, 2009 9:56 am Naslov sporočila: |
|
|
hvala za inf, koristno
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
klemen88 Član


Pridružen-a: Tor 01 Jan 2008 17:37 Prispevkov: 747 Aktiv.: 3.51 Kraj: Slovenj Gradec
|
Objavljeno: Pon Okt 05, 2009 1:15 pm Naslov sporočila: |
|
|
Nadaljevanje 2009
Lp!
Mene pa zanima, če je že kdo naredil obratomer za kopača in sicer takeuchi tb53fr ali kakšen podoben stroj!
Hvala
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
RokO Član

Pridružen-a: Čet 23 Nov 2006 11:14 Prispevkov: 120 Aktiv.: 0.53 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: Pon Okt 05, 2009 2:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
To zanima tudi mene. Se pravi kakšne praktične izkušnje...
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
tadej mlakar 007 Član

Pridružen-a: Pet 06 Jun 2008 20:59 Prispevkov: 16 Aktiv.: 0.08 Kraj: lenart v slo. goricah
|
Objavljeno: Tor Jan 26, 2010 12:08 am Naslov sporočila: |
|
|
no naj povem da načrt katerega je prilepil Boško zagotov deluje...
še enkrat me pa zanima, na enem izmed močnejših alternatorjev nimam W priključka, vprašanje je samo to, ali je vseeno od katere tuljave v statorju vzamem signal za priključek W?
hvala
Tadej
_________________ lp tadej
s52zxx |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
tibi Član

Pridružen-a: Tor 16 Dec 2003 11:08 Prispevkov: 253 Aktiv.: 1.07 Kraj: bukovje
|
Objavljeno: Tor Jan 26, 2010 7:25 am Naslov sporočila: |
|
|
Peugeot je napisal/a: |
Odcep W imajo le noveši alternatorji ...pri starejših pa je potrebno altenator odpret in dodati kabel za ta signal.
Še vedno pa verjetno ne boš mogel direktno uporabiti omenjenega signala, za
krmiljenje obratomerja.
Lp |
Sam sem priključek W peljal direktno na mikrokrmilnik (na traktorju). Deluje že tretje leto super brez motenj. Nekoliko čudna (neparna) je le frekvenca, če se ne motim okoli 333Hz/1000obr.
L.P.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
tadej mlakar 007 Član

Pridružen-a: Pet 06 Jun 2008 20:59 Prispevkov: 16 Aktiv.: 0.08 Kraj: lenart v slo. goricah
|
Objavljeno: Tor Jan 26, 2010 4:14 pm Naslov sporočila: |
|
|
Peugeot je napisal/a: |
Zanimivo da je tema vsake toliko še živa.
Odcep W ...pri starejših pa je potrebno altenator odpret in dodati kabel za ta signal.
Lp |
peugeot si lahko malo natančnejši, kam dodati ta kabel?? nekje sem bral, da prilotaš na eno izmed treh statorskih tuljav, vseeno na katero.
_________________ lp tadej
s52zxx |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|