 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
markec Član


Pridružen-a: Čet 03 Jan 2008 13:24 Prispevkov: 23 Aktiv.: 0.11 Kraj: Slov. Bistrica
|
Objavljeno: Čet Feb 19, 2009 1:34 pm Naslov sporočila: |
|
|
PPG78 je napisal/a: |
Avto ima v mirovanju, ko ni kontakta in vse izklopljeno cca. 5mA porabe z ugasnjenim radiom pa cca. 10mA.
Predlagam ti da fizično odklopiš radio ter vse ugasneš ter vzameš ključ iz ključavnice in nato pomeriš tok na + polu akumulatorja. Če je vse OK (majhen tok reda nekaj mA) priklopiš (ne prižgeš) nazaj radio in ponoviš meritev. Nekateri radiji imajo dva načina izklopa, tako da je popolnoma ugasnjen ali pa da je v "stand-by" načinu kjer še svet čelni del.
Še eno opozorilo ... tokovno območje na začetku nastavi na največje in ga nato zmanjšuj glede na odčitek, da ne bi uničil še merilnika.
LP, Peter |
Hvala za napotek, ampak potreboval bi še točno navodilo kako izvesti samo meritev? Pri akumulatorju torej odklopim plus pol in nato merim med plus polom in klemo, ki je bila na plusu ali kako? Multimeter pa nastavim na DCA in 200m ter nato grem proti 20m oz. 2000um. Ali pa sem sedaj mimo vsekal?
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
psevdonim Član


Pridružen-a: Čet 21 Sep 2006 21:42 Prispevkov: 3406 Aktiv.: 14.92 Kraj: slo
|
Objavljeno: Čet Feb 19, 2009 1:36 pm Naslov sporočila: |
|
|
voda od dežja se zliva po akumulatorju, od tam pa kislina naprej po priključnih sponkah za varovalke. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
markec Član


Pridružen-a: Čet 03 Jan 2008 13:24 Prispevkov: 23 Aktiv.: 0.11 Kraj: Slov. Bistrica
|
Objavljeno: Čet Feb 19, 2009 1:44 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če je to bilo namenjeno meni, ne bo držalo. Traktor je na suhem, varovalke pa so v kabini poleg ostale elektronike zaščitene pred vlago. Akumulator je na desni strani pod kabino in zaščiten z kovinsko škatlo v katero ne pride dež.
LP _________________ ... somebody, somewhere ... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
jjakob Član

Pridružen-a: Pet 19 Nov 2004 14:12 Prispevkov: 1348 Aktiv.: 5.69
|
Objavljeno: Čet Feb 19, 2009 1:53 pm Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: |
Hvala za napotek, ampak potreboval bi še točno navodilo kako izvesti samo meritev? Pri akumulatorju torej odklopim plus pol in nato merim med plus polom in klemo, ki je bila na plusu ali kako? Multimeter pa nastavim na DCA in 200m ter nato grem proti 20m oz. 2000um. Ali pa sem sedaj mimo vsekal?
LP |
Točno tako. Če ima tvoj merilnik tudi območje za 20/10A, najprej poskusi s tem (verjetno bo za to treba merilni kabel pretakniti v drugo pušo). |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MadMax Član


Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 20.01
|
Objavljeno: Čet Feb 19, 2009 2:01 pm Naslov sporočila: |
|
|
Najprej normalno pomeri zadevo na max. merilnem območju, 10 ali 20A, da dobiš osnovo, v kakem rangu se dogaja poraba.
Ker se išče čimtočnejša meritev toka pod 200mA, je treba v nadaljevanju postopati malce drugače.
V tem merilnem območju (200mA) so ponavadi vgrajene varovalke.
Ob klasičnem priklopu bi tako varovalka v trenutku crknila, saj je vklopni tok mnogokrat večji in pade šele po nekem času na ta minimalni tok, ki ga želimo meriti.
Tako je torej treba pritrditi merilne vrvice na klemo akumulatorja in priključno klemo dokler je še priklopljeno ter med samo meritvijo razkleniti direktno povezavo.
V praksi je pri tem opravilu lahko v veliko pomoč še kak asistent. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
markec Član


Pridružen-a: Čet 03 Jan 2008 13:24 Prispevkov: 23 Aktiv.: 0.11 Kraj: Slov. Bistrica
|
Objavljeno: Čet Feb 19, 2009 2:06 pm Naslov sporočila: |
|
|
Odlično, hvala obema! Bom poskusil.
LP _________________ ... somebody, somewhere ... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
psevdonim Član


Pridružen-a: Čet 21 Sep 2006 21:42 Prispevkov: 3406 Aktiv.: 14.92 Kraj: slo
|
Objavljeno: Čet Feb 19, 2009 2:34 pm Naslov sporočila: |
|
|
sposodi si merilna klešča za enosmerni tok |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kopron Član


Pridružen-a: Ned 17 Dec 2006 11:29 Prispevkov: 172 Aktiv.: 0.76 Kraj: Kamnik
|
Objavljeno: Čet Feb 19, 2009 4:19 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ja podnevi ko se voziš je na toplem. Ponoči pa ko ti počivaš, je pa akumulator na mrzlem. Zjutraj so pa problemi. _________________ Lep pozdrav Jože |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.62 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Čet Feb 19, 2009 4:39 pm Naslov sporočila: |
|
|
Žalostno je to, da je Slovenija še vedno smatrnana kot jug in tako tudi kot južni trg in s tem so tudi avtomobili, ki jih kupimo v Sloveniji in so srednjega cenovnega razreda največkrat narejeni za južni trg.  _________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sebaveh Član


Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51 Prispevkov: 1671 Aktiv.: 7.88 Kraj: Slovenska Bistrica
|
Objavljeno: Čet Feb 19, 2009 9:55 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sicer ne poznam kako se stvari lotevajo pri BMW, ampak malo dvomim da bi pri enem in istem modelu vgrajevali akumulator enkrat spredaj in drugič zadaj, glede na trg.  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MadMax Član


Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 20.01
|
Objavljeno: Čet Feb 19, 2009 10:48 pm Naslov sporočila: |
|
|
E34 je serija (oblika karoserije), ne model.
Ni odvisno od trga.
Moj model ima pač spredaj, pod havbo.
Nekateri drugi E34 pa pod zadnjim sedežem desno.
Bi rekel, da je imel PZUFIC v mislih kvaliteto nasploh, ne izvedenke in variacije na temo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sebaveh Član


Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51 Prispevkov: 1671 Aktiv.: 7.88 Kraj: Slovenska Bistrica
|
Objavljeno: Čet Feb 19, 2009 11:01 pm Naslov sporočila: |
|
|
To ga razumem, ampak ne verjamem da je danes še vedno tako. Mogoče je bilo 30 ali 20 let nazaj tako, ampak sedaj pa ne bi rekel. Sem namreč hodil s faksom po ekskurzijah v tovarnah Revoz, BMW (Dingolfing), Audi (Ingolstadt), sicer so samo tri, ampak sem videl da v teh tovarnah izdelujejo dotične modele za cel svet. Vgrajujejo enake dele v vse, delavci so se do vseh avtov pri sestavljanju obnašali in zavzemali enako, pa tudi destinacija avta se ne da direktno razbrati iz črtne kode, ko je ta na traku.
Vsaj tako predstavo sem jaz dobil... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.62 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Čet Feb 19, 2009 11:13 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ja mislil sem splošno kvaliteto. Recimo, če pogledamo Forde, ki so narejeni za Ameriko in za Slovenijo, res da naši manj pokurijo in so manj močni, vendar je pomoje velika razlika prisotna tudi v kvaliteti izdelave.
BMW pa je najbrž razred zase. Sicer so pa časi domačega >>šlosanja<< praktično mimo. _________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.98 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Pet Feb 20, 2009 1:05 am Naslov sporočila: |
|
|
sebaveh je napisal/a: |
To ga razumem, ampak ne verjamem da je danes še vedno tako. Mogoče je bilo 30 ali 20 let nazaj tako, ampak sedaj pa ne bi rekel. Sem namreč hodil s faksom po ekskurzijah v tovarnah Revoz, BMW (Dingolfing), Audi (Ingolstadt), sicer so samo tri, ampak sem videl da v teh tovarnah izdelujejo dotične modele za cel svet. Vgrajujejo enake dele v vse, delavci so se do vseh avtov pri sestavljanju obnašali in zavzemali enako, pa tudi destinacija avta se ne da direktno razbrati iz črtne kode, ko je ta na traku.
Vsaj tako predstavo sem jaz dobil... |
Mogoče je napisano veljalo pred 20. in več leti. Danes ne drži. Ko sem pred skoraj 10. leti naročil nemški avto iz ene od omenjenih tovarn se je sestavljal po listu in kljukicah, ki sem jih sam naredil na štirih listih A4 formata. To pomeni, da je imel avto svoj ID in točno določeno državo ter kupca kar po imenu že na začetku proizvodne linije. In tako se je tudi sestavil. Zadeve logistike ob tekočem traku so danes z računalniškim omrežjem doterane v nulo. Zato se na neki modelni liniji brez težav sestavlja isti model avta za Yamasakija iz Japonske, takoj za njim pa za Novaka iz SLO in za njim še Johnov desnovolanski za London. Razlika je le v vgrajenih delih, ki so ob tekočem traku že pripravljeni. Samo primer ... modulov LCM (modul luči) je več kot 10 vrst za isti model. Temu se reče fleksibilnost proizvodnje kar je v zadnjih letih pogoj za proizvodnje, ki želijo preživeti in nuditi stranki točno tisto kar želi.
Sem ter tja pa je na liniji nekaj "default" avtov za npr. angleško prodajne salone. Vendar je taka proizvodnja na zalogo že velika redkost, ker gre skoraj vse že leta v smer izdelave po naročilu in JIT. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
markec Član


Pridružen-a: Čet 03 Jan 2008 13:24 Prispevkov: 23 Aktiv.: 0.11 Kraj: Slov. Bistrica
|
Objavljeno: Pet Feb 20, 2009 4:01 pm Naslov sporočila: |
|
|
Isto je pri traktorjih. Fendt ima od začetka do konca gor list z imenom in priimkom bodočega lastnika ter seveda opremo, ki jo je potrebno vgraditi.
Ampak to ni več prava tema o tem...
LP _________________ ... somebody, somewhere ... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 497 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|