www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Mirovni tok v avtomobilu
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
markec
Član
Član



Pridružen-a: Čet 03 Jan 2008 13:24
Prispevkov: 23
Aktiv.: 0.11
Kraj: Slov. Bistrica

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 19, 2009 1:34 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

PPG78 je napisal/a:
Avto ima v mirovanju, ko ni kontakta in vse izklopljeno cca. 5mA porabe z ugasnjenim radiom pa cca. 10mA.
Predlagam ti da fizično odklopiš radio ter vse ugasneš ter vzameš ključ iz ključavnice in nato pomeriš tok na + polu akumulatorja. Če je vse OK (majhen tok reda nekaj mA) priklopiš (ne prižgeš) nazaj radio in ponoviš meritev. Nekateri radiji imajo dva načina izklopa, tako da je popolnoma ugasnjen ali pa da je v "stand-by" načinu kjer še svet čelni del.

Še eno opozorilo ... tokovno območje na začetku nastavi na največje in ga nato zmanjšuj glede na odčitek, da ne bi uničil še merilnika.

LP, Peter


Hvala za napotek, ampak potreboval bi še točno navodilo kako izvesti samo meritev? Embarassed Pri akumulatorju torej odklopim plus pol in nato merim med plus polom in klemo, ki je bila na plusu ali kako? Multimeter pa nastavim na DCA in 200m ter nato grem proti 20m oz. 2000um. Ali pa sem sedaj mimo vsekal? Confused

LP
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
psevdonim
Član
Član



Pridružen-a: Čet 21 Sep 2006 21:42
Prispevkov: 3406
Aktiv.: 14.92
Kraj: slo

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 19, 2009 1:36 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

voda od dežja se zliva po akumulatorju, od tam pa kislina naprej po priključnih sponkah za varovalke.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
markec
Član
Član



Pridružen-a: Čet 03 Jan 2008 13:24
Prispevkov: 23
Aktiv.: 0.11
Kraj: Slov. Bistrica

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 19, 2009 1:44 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če je to bilo namenjeno meni, ne bo držalo. Traktor je na suhem, varovalke pa so v kabini poleg ostale elektronike zaščitene pred vlago. Akumulator je na desni strani pod kabino in zaščiten z kovinsko škatlo v katero ne pride dež.

LP

_________________
... somebody, somewhere ...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jjakob
Član
Član



Pridružen-a: Pet 19 Nov 2004 14:12
Prispevkov: 1348
Aktiv.: 5.69

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 19, 2009 1:53 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Citiram:

Hvala za napotek, ampak potreboval bi še točno navodilo kako izvesti samo meritev? Embarassed Pri akumulatorju torej odklopim plus pol in nato merim med plus polom in klemo, ki je bila na plusu ali kako? Multimeter pa nastavim na DCA in 200m ter nato grem proti 20m oz. 2000um. Ali pa sem sedaj mimo vsekal? Confused

LP


Točno tako. Če ima tvoj merilnik tudi območje za 20/10A, najprej poskusi s tem (verjetno bo za to treba merilni kabel pretakniti v drugo pušo).
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 20.01

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 19, 2009 2:01 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Najprej normalno pomeri zadevo na max. merilnem območju, 10 ali 20A, da dobiš osnovo, v kakem rangu se dogaja poraba.

Ker se išče čimtočnejša meritev toka pod 200mA, je treba v nadaljevanju postopati malce drugače.
V tem merilnem območju (200mA) so ponavadi vgrajene varovalke.
Ob klasičnem priklopu bi tako varovalka v trenutku crknila, saj je vklopni tok mnogokrat večji in pade šele po nekem času na ta minimalni tok, ki ga želimo meriti.

Tako je torej treba pritrditi merilne vrvice na klemo akumulatorja in priključno klemo dokler je še priklopljeno ter med samo meritvijo razkleniti direktno povezavo.
V praksi je pri tem opravilu lahko v veliko pomoč še kak asistent.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
markec
Član
Član



Pridružen-a: Čet 03 Jan 2008 13:24
Prispevkov: 23
Aktiv.: 0.11
Kraj: Slov. Bistrica

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 19, 2009 2:06 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Odlično, hvala obema! Bom poskusil.

LP

_________________
... somebody, somewhere ...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
psevdonim
Član
Član



Pridružen-a: Čet 21 Sep 2006 21:42
Prispevkov: 3406
Aktiv.: 14.92
Kraj: slo

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 19, 2009 2:34 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

sposodi si merilna klešča za enosmerni tok
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kopron
Član
Član



Pridružen-a: Ned 17 Dec 2006 11:29
Prispevkov: 172
Aktiv.: 0.76
Kraj: Kamnik

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 19, 2009 4:19 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ja podnevi ko se voziš je na toplem. Ponoči pa ko ti počivaš, je pa akumulator na mrzlem. Zjutraj so pa problemi.
_________________
Lep pozdrav Jože
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PZUFIC
Vseved



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06
Prispevkov: 6987
Aktiv.: 32.62
Kraj: Rakek

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 19, 2009 4:39 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Žalostno je to, da je Slovenija še vedno smatrnana kot jug in tako tudi kot južni trg in s tem so tudi avtomobili, ki jih kupimo v Sloveniji in so srednjega cenovnega razreda največkrat narejeni za južni trg. Sad
_________________
Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
sebaveh
Član
Član



Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51
Prispevkov: 1671
Aktiv.: 7.88
Kraj: Slovenska Bistrica

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 19, 2009 9:55 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Sicer ne poznam kako se stvari lotevajo pri BMW, ampak malo dvomim da bi pri enem in istem modelu vgrajevali akumulator enkrat spredaj in drugič zadaj, glede na trg. Confused
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 20.01

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 19, 2009 10:48 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

E34 je serija (oblika karoserije), ne model.
Ni odvisno od trga.
Moj model ima pač spredaj, pod havbo.
Nekateri drugi E34 pa pod zadnjim sedežem desno.

Bi rekel, da je imel PZUFIC v mislih kvaliteto nasploh, ne izvedenke in variacije na temo.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sebaveh
Član
Član



Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51
Prispevkov: 1671
Aktiv.: 7.88
Kraj: Slovenska Bistrica

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 19, 2009 11:01 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

To ga razumem, ampak ne verjamem da je danes še vedno tako. Mogoče je bilo 30 ali 20 let nazaj tako, ampak sedaj pa ne bi rekel. Sem namreč hodil s faksom po ekskurzijah v tovarnah Revoz, BMW (Dingolfing), Audi (Ingolstadt), sicer so samo tri, ampak sem videl da v teh tovarnah izdelujejo dotične modele za cel svet. Vgrajujejo enake dele v vse, delavci so se do vseh avtov pri sestavljanju obnašali in zavzemali enako, pa tudi destinacija avta se ne da direktno razbrati iz črtne kode, ko je ta na traku.
Vsaj tako predstavo sem jaz dobil...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PZUFIC
Vseved



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06
Prispevkov: 6987
Aktiv.: 32.62
Kraj: Rakek

PrispevekObjavljeno: Čet Feb 19, 2009 11:13 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ja mislil sem splošno kvaliteto. Recimo, če pogledamo Forde, ki so narejeni za Ameriko in za Slovenijo, res da naši manj pokurijo in so manj močni, vendar je pomoje velika razlika prisotna tudi v kvaliteti izdelave.

BMW pa je najbrž razred zase. Sicer so pa časi domačega >>šlosanja<< praktično mimo.

_________________
Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.98
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 20, 2009 1:05 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

sebaveh je napisal/a:
To ga razumem, ampak ne verjamem da je danes še vedno tako. Mogoče je bilo 30 ali 20 let nazaj tako, ampak sedaj pa ne bi rekel. Sem namreč hodil s faksom po ekskurzijah v tovarnah Revoz, BMW (Dingolfing), Audi (Ingolstadt), sicer so samo tri, ampak sem videl da v teh tovarnah izdelujejo dotične modele za cel svet. Vgrajujejo enake dele v vse, delavci so se do vseh avtov pri sestavljanju obnašali in zavzemali enako, pa tudi destinacija avta se ne da direktno razbrati iz črtne kode, ko je ta na traku.
Vsaj tako predstavo sem jaz dobil...

Mogoče je napisano veljalo pred 20. in več leti. Danes ne drži. Ko sem pred skoraj 10. leti naročil nemški avto iz ene od omenjenih tovarn se je sestavljal po listu in kljukicah, ki sem jih sam naredil na štirih listih A4 formata. To pomeni, da je imel avto svoj ID in točno določeno državo ter kupca kar po imenu že na začetku proizvodne linije. In tako se je tudi sestavil. Zadeve logistike ob tekočem traku so danes z računalniškim omrežjem doterane v nulo. Zato se na neki modelni liniji brez težav sestavlja isti model avta za Yamasakija iz Japonske, takoj za njim pa za Novaka iz SLO in za njim še Johnov desnovolanski za London. Razlika je le v vgrajenih delih, ki so ob tekočem traku že pripravljeni. Samo primer ... modulov LCM (modul luči) je več kot 10 vrst za isti model. Temu se reče fleksibilnost proizvodnje kar je v zadnjih letih pogoj za proizvodnje, ki želijo preživeti in nuditi stranki točno tisto kar želi.
Sem ter tja pa je na liniji nekaj "default" avtov za npr. angleško prodajne salone. Vendar je taka proizvodnja na zalogo že velika redkost, ker gre skoraj vse že leta v smer izdelave po naročilu in JIT.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
markec
Član
Član



Pridružen-a: Čet 03 Jan 2008 13:24
Prispevkov: 23
Aktiv.: 0.11
Kraj: Slov. Bistrica

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 20, 2009 4:01 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Isto je pri traktorjih. Fendt ima od začetka do konca gor list z imenom in priimkom bodočega lastnika ter seveda opremo, ki jo je potrebno vgraditi.
Ampak to ni več prava tema o tem... Wink

LP

_________________
... somebody, somewhere ...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
Stran 3 od 4

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 497 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group