www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Mirovni tok v avtomobilu
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Azrael
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46
Prispevkov: 4432
Aktiv.: 22.21
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 20, 2009 7:48 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

markec je napisal/a:
Hvala za napotek, ampak potreboval bi še točno navodilo kako izvesti samo meritev? Embarassed Pri akumulatorju torej odklopim plus pol in nato merim med plus polom in klemo, ki je bila na plusu ali kako?

Meri na minus klemi (rezultat meritve bo povsem enak). Tako ni nevarnosti, da narediš kratek stik, če se med meritvijo s klemo dotakneš mase vozila oz. možnosti, da kratek stik narediš s ključem med odplopom/ priklopom kleme z /na akumulator.

Vedno, ko odklapljaš akumulator, najprej odklopi minus pol in šele nato plus pol. Ko priklapljaš akumulator, postopaš obratn, najprej plus pol in šele nato minus pol.

Velja za vsa vozila, ki imajo minus pol akumulatorja vezan na maso (ogromna večina).
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Jule
Član
Član



Pridružen-a: Sob 27 Okt 2007 12:48
Prispevkov: 2533
Aktiv.: 11.79
Kraj: Ajdovščina

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 20, 2009 8:03 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Azrael je napisal/a:

Velja za vsa vozila, ki imajo minus pol akumulatorja vezan na maso (ogromna večina).


Druga so že zarijala.

_________________
lp Jure
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Azrael
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46
Prispevkov: 4432
Aktiv.: 22.21
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 20, 2009 9:43 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Hja no, kakšen starodobnik pa se še najde s priklopom plus pola akumulatorja na maso.

Res pa potem taka podrobnost koga zmede.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Sokrat
Član
Član



Pridružen-a: Čet 25 Avg 2005 11:00
Prispevkov: 5584
Aktiv.: 23.56

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 20, 2009 10:38 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Azrael je napisal/a:
Hja no, kakšen starodobnik pa se še najde s priklopom plus pola akumulatorja na maso.

Res pa potem taka podrobnost koga zmede.


Preberite prvo sporocilo uporabnika Jackal v temi na tej povezavi ... malo za nasmejat Laughing

_________________
Ka ti bo pa torba ce si kupu kolo ?
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
markec
Član
Član



Pridružen-a: Čet 03 Jan 2008 13:24
Prispevkov: 23
Aktiv.: 0.11
Kraj: Slov. Bistrica

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 22, 2009 9:35 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Sem premeril na hitro po navodilih, ki ste mi jih podali tukaj in mi kaže, ko imam nastavljeno na 200mA, nekje 2.0 - 2.1.
Nisem pa še nič odklapljal radia ali kakšnega drugega porabnika, ker ni bilo časa.

LP

_________________
... somebody, somewhere ...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sebaveh
Član
Član



Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51
Prispevkov: 1671
Aktiv.: 7.88
Kraj: Slovenska Bistrica

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 22, 2009 9:48 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Torej 2 mA. To ni nič! Very Happy
Potem imaš očitno zanič akumulator. Kar sploh ni nenavadno, nam je Bosch Silver 100 Ah odpovedal v 3 letih. Pred tem pa original akumulator od Germag, ki je držal 4 leta. Res da je vmes precej alternator nagajal, oziroma njegov 7 mm jermen, a vseeno. Kakor je traktor stal več kot tri dni na mestu, je že akumulator počepnil. Upam da bo TAB sedaj bolje opravljal svoje delo. Alternator pa gre na posodobitev (širjenje) jermenice.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 20.01

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 22, 2009 9:56 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Jaz sem srebrnega Boscha lani upokojil po ene 7 letih zveste službe.
Naslednik pa ni njegov mlajši brat, ker je preveč kritik na kvaliteto novejših..
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
markec
Član
Član



Pridružen-a: Čet 03 Jan 2008 13:24
Prispevkov: 23
Aktiv.: 0.11
Kraj: Slov. Bistrica

PrispevekObjavljeno: Pon Feb 23, 2009 12:12 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

sebaveh je napisal/a:
Torej 2 mA. To ni nič! Very Happy
Potem imaš očitno zanič akumulator. Kar sploh ni nenavadno, nam je Bosch Silver 100 Ah odpovedal v 3 letih. Pred tem pa original akumulator od Germag, ki je držal 4 leta. Res da je vmes precej alternator nagajal, oziroma njegov 7 mm jermen, a vseeno. Kakor je traktor stal več kot tri dni na mestu, je že akumulator počepnil. Upam da bo TAB sedaj bolje opravljal svoje delo. Alternator pa gre na posodobitev (širjenje) jermenice.


Ne vem, no... Mogoče je res bolj slab, kaj pa vem. Vem samo, da smo prejšnjega nosili na servis, ker sem bil prepričan, da ne dela ok in je res bil zanič. Dobili smo nato novega in je star komaj eno leto. Znamka Dynamic. Ali pa sem slabo meril. Bom poskusil še enkrat. Ali moram kabel na multimetru po merjenju v območju 10A potem pretakniti nazaj v drugo luknjo, če merim potem v območju 200m in manj ali pustim skozi v luknji 10A?
Nimam nobenih navodil za multimeter...


LP

_________________
... somebody, somewhere ...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PZUFIC
Vseved



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06
Prispevkov: 6987
Aktiv.: 32.62
Kraj: Rakek

PrispevekObjavljeno: Pon Feb 23, 2009 12:25 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Lahko ga premakneš v drugo luknjo, nujno pa ni.
_________________
Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Sokrat
Član
Član



Pridružen-a: Čet 25 Avg 2005 11:00
Prispevkov: 5584
Aktiv.: 23.56

PrispevekObjavljeno: Pon Feb 23, 2009 12:54 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

markec je napisal/a:
Ali moram kabel na multimetru po merjenju v območju 10A potem pretakniti nazaj v drugo luknjo, če merim potem v območju 200m in manj ali pustim skozi v luknji 10A?
Nimam nobenih navodil za multimeter...


Ponavadi je gor napisano ob vsaki "luknji", cemu je namenjena. Moj multimeter ima recimo locena prikljucka za 10A in za nekaj sto mA. Ce zelis meriti doloceno stavr, mora seveda biti prikljucena sonda tja, kamor je multimeter nastavljen (ce meris na 10A obmocju, potem morda biti prikljucena tja, multimeter pa nastavljen na to obmocje).

_________________
Ka ti bo pa torba ce si kupu kolo ?
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4
Stran 4 od 4

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 497 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group