www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Motor
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Energetika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
robertos
Član
Član



Pridružen-a: Sre 11 Avg 2004 11:31
Prispevkov: 792
Aktiv.: 3.34
Kraj: Vuhred JN76OO

PrispevekObjavljeno: Pet Jun 17, 2005 10:02 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

dojaja je napisal/a:

Bom še jutri bolj natančno poslikal elektroniko...


Iz slik je razvidno, de je motor že nekdo popravljal, iz ščetke gre najprej rdeča žica naprej pa siva prav tako iz druge ščetke najprej črna nato pa modra do konektorja.

Za direktni zagon brez elektronike poveži: (Barve vodnikov v samem konektorju)
Fazo na zeleno
Nulo na sivo
in še kratko skleni črno in modro.

za drugo smer pa
Fazo pustiš na zelenem
Nulo daš na modro
Kratko pa skleneš črno in sivo.

PRED POSEGOM VEDNO IZKLOPI ELEKTRIČNI TOK, IZVLECI VTIKAČ Exclamation Exclamation

_________________
Cheerio baj frm S58S Robert !
http://www.kapunar.eu
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.98
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Pet Jun 17, 2005 11:13 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ups ... nisem dobro pogledal od začetka, da gre za kolektorski motor. Običajno imajo takšni motorji zaporedno vezane krtačke in stator motorja. Enako je tudi pri večini vrtalnih in brusilnih strojev.
Zato je @robertos-ov predlog čisto na mestu. Dodal bi le nasvet, da za takšne "poizkuse" uporabiš fazo, ki jo prej pelješ čez kakšno 500W žarnico. Ko sem delal še na servisu - previjalnici elektromotorjev smo temu rekli prob-lampa. Very Happy
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
andrejj
Član
Član



Pridružen-a: Ned 21 Mar 2004 15:06
Prispevkov: 4253
Aktiv.: 17.94
Kraj: 8232 Šentrupert

PrispevekObjavljeno: Sob Jun 18, 2005 7:04 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Iztok,jaz imam to v delavnici na steni pritrjeno ploščo z okov za žarnico, vtičnico in žarnico 500 W.S tem preizkušam kakšno napravo.Vezava priključkov,ki je @robertos opisal,to preizkusi s žarnico.Ker ne boš mogel pokvariti ali stik.Na primer,če s žarnico preizkušiš na priključek ali žico,se vidi kako sveti žarnica.Če je v stiku,pa sveti polno.Mogoče Iztok bo bolj podrobno pisal.Jaz ne znam točno pisati,sem bolj za praktično pokazati.
Lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
m.matic
Član
Član



Pridružen-a: Sre 22 Sep 2004 22:43
Prispevkov: 189
Aktiv.: 0.80

PrispevekObjavljeno: Sob Jun 18, 2005 10:04 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Glede tele žarnice mi ni čisto jasno kaj naj bi imela funkcijo. Sicer pa so bile se mi zdi krtačke zamenjane ali nekaj podobnega takoj ko je bil stroj nov - serijska okvara.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
m.matic
Član
Član



Pridružen-a: Sre 22 Sep 2004 22:43
Prispevkov: 189
Aktiv.: 0.80

PrispevekObjavljeno: Sob Jun 18, 2005 10:06 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kako bi pa izvedel, da bi motorju reguliral obrate? Centrifugo je lahko imel do 1000 obr/min moči pa je 2400W.

Nazadnje urejal/a m.matic Sob Jun 18, 2005 10:25 am; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
andrejj
Član
Član



Pridružen-a: Ned 21 Mar 2004 15:06
Prispevkov: 4253
Aktiv.: 17.94
Kraj: 8232 Šentrupert

PrispevekObjavljeno: Sob Jun 18, 2005 10:12 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Bom skiciral pro-žarnice,verjetno zvečer.za reguliranje obratov bi morali nekje na tiv.Drugače je na forumu tudi piše za reg. obratov.Jaz sem kar uporabil regulator za luč.
Lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Highlag
Član
Član



Pridružen-a: Pet 23 Jan 2004 20:42
Prispevkov: 4034
Aktiv.: 17.02
Kraj: Črnuče

PrispevekObjavljeno: Sob Jun 18, 2005 11:06 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Andrej ima žarnico verjetno zvezano kot varovalko. Torej zaporedno z preizkušancem. Upornost hladne nitke je relativno nizka. Dokler je moč preiskušanca nizka, bo rabil nizek tok, ki bo onemogočil žarnici, da se prižge na polno. Če je na preizkušancu kratek stik bo žarnca zasvetila na polno tok skozi celoten sklop pa ne bo več od ~2A, ker je 500W žarnica.
_________________
If at first you don't succeed, destroy all evidence that you tried.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
m.matic
Član
Član



Pridružen-a: Sre 22 Sep 2004 22:43
Prispevkov: 189
Aktiv.: 0.80

PrispevekObjavljeno: Sob Jun 18, 2005 12:20 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

slike:
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
m.matic
Član
Član



Pridružen-a: Sre 22 Sep 2004 22:43
Prispevkov: 189
Aktiv.: 0.80

PrispevekObjavljeno: Sob Jun 18, 2005 12:27 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

11 12 13 14 15 16 17 18 19 20
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.98
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Sob Jun 18, 2005 12:35 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Točno tako kot pravi Highlag. Žarnica služi kot tokovni omejevalec in hkrati svojevrstni indikator toka. V tem primeru lahko direktno skleneš "fazo" in nulo brez posledic. Manjši motorčki porabijo tako malo toka, da nitka niti ne zažari, pri večjih pa gori na pol ali z vso močjo. S tem načinom je možno tudi precej zanesljivo testiranje trofaznih motorjev.

Kljub temu pa je teh 220v še vedno nevarnih za človeka!

@dojaja, iz slik se vidi le "drobovina" - predvsem termično stikalo grelca, kapilarna sonda, RSO kondenzator, stikalo vrat, ipd. ... kje pa imaš elektroniko motorja? Smile
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
andrejj
Član
Član



Pridružen-a: Ned 21 Mar 2004 15:06
Prispevkov: 4253
Aktiv.: 17.94
Kraj: 8232 Šentrupert

PrispevekObjavljeno: Sob Jun 18, 2005 1:11 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Zdaj sem najedel,tako imam čas da pogledam na strani.Tisto kar si slikal je to,kar je pisal Iztok.Mene zanima,kaj mišliš uporabiti ta el.motor.Jaz sem imel el.motor starejši tip in sem predelal v brusilni stroj in imel nekaj časa.Pa sem vrgel stran,ker sem kupil brusilni stroj za nizko ceno.
Lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
andrejj
Član
Član



Pridružen-a: Ned 21 Mar 2004 15:06
Prispevkov: 4253
Aktiv.: 17.94
Kraj: 8232 Šentrupert

PrispevekObjavljeno: Sob Jun 18, 2005 1:17 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

dojaja je napisal/a:
Centrifugo je lahko imel do 1000 obr/min moči pa je 2400W.

Za to je mogoče elektronika,kar je spraševal Iztok.
Lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jjakob
Član
Član



Pridružen-a: Pet 19 Nov 2004 14:12
Prispevkov: 1348
Aktiv.: 5.69

PrispevekObjavljeno: Sob Jun 18, 2005 1:34 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Da pojasnim tisto, kar ti ni jasno na prvi sliki.
Od zgoraj do spodaj so na sliki:
-senzorja nivoja vode (dve okrogli napravici, priključeni na cevko)
-ventili
-priključna klema (faza, nula, ozemljitev)
-filter (dušilka, trije kondenzatorji v ohišju)
-programator Z ELEKTRONIKO za krmiljenje motorja

Tisto, kar si pa mislil, da je senzor nivoja vode, je pa bimetalno stikalo (ko gre temperatura nad npr. 100°C se izključi, varovanje pred pregretjem)
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
jjakob
Član
Član



Pridružen-a: Pet 19 Nov 2004 14:12
Prispevkov: 1348
Aktiv.: 5.69

PrispevekObjavljeno: Sob Jun 18, 2005 2:04 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Motor in elektronika iz drugega pralnega stroja.
Motor: 14500 UPM Shocked , 300W, 2,4A, 220/240V, 50/60 Hz



motor.jpg
 Opis:
Motor
 Velikost datoteke:  753.19 KB
 Pogledana:  44 krat

motor.jpg



senzor, krtačke in konektor.jpg
 Opis:
Senzor, krtačke in konektor
 Velikost datoteke:  579.14 KB
 Pogledana:  39 krat

senzor, krtačke in konektor.jpg



elektronika 1.jpg
 Opis:
Elektronika
 Velikost datoteke:  718.08 KB
 Pogledana:  32 krat

elektronika 1.jpg



elektronika 2-triak.jpg
 Opis:
Elektronika - Triak
 Velikost datoteke:  538.22 KB
 Pogledana:  31 krat

elektronika 2-triak.jpg



elektronika 3.jpg
 Opis:
Uporabljen je čip TDA1085C
 Velikost datoteke:  347.73 KB
 Pogledana:  31 krat

elektronika 3.jpg


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
m.matic
Član
Član



Pridružen-a: Sre 22 Sep 2004 22:43
Prispevkov: 189
Aktiv.: 0.80

PrispevekObjavljeno: Sob Jun 18, 2005 2:15 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Skratka ne! Nisem razdiral 2 pralnih strojev ampak samo enega! Vsi deli so samo razstavljen en pralni stroj!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Energetika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3  Naslednja
Stran 2 od 3

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 497 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group