 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
lado Član


Pridružen-a: Pon 09 Feb 2004 13:22 Prispevkov: 1004 Aktiv.: 4.23 Kraj: Trbovlje
|
Objavljeno: Sre Jan 21, 2009 10:55 am Naslov sporočila: |
|
|
DrRogla je napisal/a: |
Z očetom imama obraten problem. Včasih začne lučka svetit pri velikih obratih...
Predvidevama, da je kolektor že bogi ali pa so krtačke zrabljene.
Bo treba en dan narazen vzeti. |
Verjetno so ovalni drsni obroči na rotorju (pri visokih obratih krtačka ne dohaja in zgublja stik).Ko boš razdrl alternator bo najbolje da malo-minimalno postružiš obroče in vgraiš nove krtačke,istočasno pa še preveri diode, a je malo verjetno, saj bi ti v primeru okvare diode gorela lučka na majhnih obratih...
Ker vidim da si iz Hrastnika ga lahko prineseš do mene in bomo skupaj že rešili...
lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
madzi Član

Pridružen-a: Sre 24 Sep 2003 10:46 Prispevkov: 315 Aktiv.: 1.33 Kraj: Pragersko, Dragonja vas, Maribor
|
Objavljeno: Tor Jun 30, 2009 11:03 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tudi jaz imam težave z alternatorjem zato si bom kar sposodil to temo.
Danes zjutraj nisem mogel več vžgati avta. Ob kontaktu se prižge lektronika ampak ko sem hotel zagnati motor vse mrkne. Akumulator je bil prazen. Zanimivo mi je to da sem se prejšnji dan normalno vozil. Lučka za ABS se je sicer prižgala kar je nakazovalo da bo treba v kratkem pogledati akumulator. Ker se je mudilo sem avto zagnal s kabli ter ga pustim v prostem teku 10 minut. Izklopim, ponovno zaženem in se razen prižgane ABS lučke ni zgodilo nič nenavadnega. Avto deluje. Mislil sem si, da se bo akumulator že napolnil toliko da pridem nazaj in potem preverim kaj je bilo.
Ko pridem na cilj sem moral avto izklopit za 5 minut saj bi naj nato šel nazaj ampak je bil spet prazen, kot zjutraj. Niti malo se ni napolnil. Spet sem ga zagnal s kabli da sem lahko vsaj domov prišel in se celo pot vozil z izklopljenimi lučmi. Ko pridem domov sem nekajkrat poskusil zagnati avto in je delal. Je možno da alternator ne polni dovolj?
Kaj bi lahko bilo to? Slab akumulator? Ali pa je kriv alternator? Akumulator sem dal polniti za čez noč pa bom videl kaj bo potem. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
tom_II Član


Pridružen-a: Pon 03 Dec 2007 14:08 Prispevkov: 71 Aktiv.: 0.33 Kraj: Primorska
|
Objavljeno: Sre Jul 01, 2009 7:33 am Naslov sporočila: |
|
|
Priporočam da izmeriš napetost na akumulatorju.
Potem boš vsaj vedel ali polni ali ne.
potem poročaj |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
madzi Član

Pridružen-a: Sre 24 Sep 2003 10:46 Prispevkov: 315 Aktiv.: 1.33 Kraj: Pragersko, Dragonja vas, Maribor
|
Objavljeno: Sre Jul 01, 2009 11:24 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zadeva rešena. Odpovedal je akumulator. Po celonočnem polnjenju je avto samo kašljal. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sailor Član


Pridružen-a: Sre 26 Nov 2003 21:38 Prispevkov: 698 Aktiv.: 2.94 Kraj: Ljubljana-Moste
|
Objavljeno: Čet Jul 02, 2009 3:50 pm Naslov sporočila: nov Aku |
|
|
Lepo, da ti nov akomulator deluje.
Vseeno pa bi bilo priporočljivo,
da tudi z novim pomeriš napetost
v praznem teku in pri povišanih obratih.
(ne pustimo se presenetiti!)
gl, DD+ |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Mihec Član


Pridružen-a: Pet 24 Mar 2006 20:10 Prispevkov: 415 Aktiv.: 1.77 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Čet Jul 23, 2009 3:25 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni!
Še eden z problemom okoli akumulatorja/alternatorja. Pred dnevi mi je avto crknil zaradi slabega akumulatorja. AMZSjevc je po diagnozi ugotovil da naj bi bil alternator OK. Zamenjal sem akumulator, po trenutnih 60 prevoženih kilometrih avto deluje brez problema. Vseeno me muči...kajti pomeril sem akumulator med delovanjem in ko je avto ugasnjen.
Ugasnjen 12.xxV
Delovanje 11.95V
Če sem prav razumel bi se morala na akumulatoju pojaviti napetost okoli 14V med delovanjem. Saj se s tem polni akumulator preko alternatorja? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sailor Član


Pridružen-a: Sre 26 Nov 2003 21:38 Prispevkov: 698 Aktiv.: 2.94 Kraj: Ljubljana-Moste
|
Objavljeno: Čet Jul 23, 2009 4:59 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pravilno sklepaš!
Moral boš k drugemu avtoelektričarju ...
gl, DD |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aly Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51 Prispevkov: 9407 Aktiv.: 39.68 Kraj: Kranj - struževo
|
Objavljeno: Čet Jul 23, 2009 6:56 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ne polni. Vsaj ne zadosti.
Če iamš dostop do DC tokovnih klešč, lahko pomeriš tok iz alternatorja v akumulator. _________________ I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mucek4 Član


Pridružen-a: Sob 18 Jun 2005 20:52 Prispevkov: 2952 Aktiv.: 12.45 Kraj: Tržič - Mesto med gorami
|
Objavljeno: Čet Jul 23, 2009 9:28 pm Naslov sporočila: |
|
|
Do tokovnih klešč lahko prideš, če prideš čez vikend do mene v Tržič. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Mihec Član


Pridružen-a: Pet 24 Mar 2006 20:10 Prispevkov: 415 Aktiv.: 1.77 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Čet Jul 23, 2009 11:08 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jutri grem na servis pa bomo upam da tokrat zares porihtali stvar. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
sailor Član


Pridružen-a: Sre 26 Nov 2003 21:38 Prispevkov: 698 Aktiv.: 2.94 Kraj: Ljubljana-Moste
|
Objavljeno: Pon Okt 05, 2009 3:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kaksen pa je bil koncni rezultat prosim?
gl, DD+ |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 498 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|