www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Števec delovnih ur
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
gasilko
Član
Član



Pridružen-a: Tor 15 Nov 2005 17:52
Prispevkov: 267
Aktiv.: 1.13
Kraj: maribor

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 15, 2009 8:28 pm    Naslov sporočila:  Števec delovnih ur Odgovori s citatom

Na traktorju bi priklopil števec delovnih ur, stari je bil na pletenico vendar je mehanizem izdihnil, sedaj pa bi priklopil električni števec.Delovat bi moral samo takrat ko bi bil motor v pogonu.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sebaveh
Član
Član



Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51
Prispevkov: 1671
Aktiv.: 7.88
Kraj: Slovenska Bistrica

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 15, 2009 9:26 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Uporabiš en majhen rele in ga vežeš na tipalo tlaka olja, ali pa na D+ alternatorja. Rele pa pač zato, da ne bo lučka za olje brlela, oziroma da ne bi zmotil regulatorja v alternatorju. Razen če gre za takšen števec, ki ima zelo majhno lastno porabo.
Mislim da so Tomo Vinkoviči imeli en tak števec od Iskre. Potem bi morala shema za priklop biti že zraven.

Če pa želiš poleg števca delovnih ur še obratometer, pa poglej izbiro na www.unideck.it

Če imaš IMT-ja, se spomnim da je nekaj let nazaj bila cena za cel števec 12.000 sit, v eni trgovini v našem mestu.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Azrael
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46
Prispevkov: 4432
Aktiv.: 22.21
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 15, 2009 10:03 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Enostavna rešitev je priklop števca na mesto kjer je napetost, ko je "kontakt".

Bolj natančni pa bodo rezultati, če števec delovnih ur priklopi na priklop alternatorja, kamor se priklopi lučka za kontrolo polnjenja.

Minus pol števca na maso, plus na ta izvod alternatorja. Mora pa imeti števec majhno porabo, da ne bo vpival na delovanje alternatorja in kontrole.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 20.01

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 15, 2009 10:57 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Števec delovnih ur ni samo-dobesedno to, ampak ima zvezo tudi z vrtljaji motorja.
Tako mora pri 2000rpm števec teči 2x hitreje kot pri 1000rpm.
Na originalnem je navedeno pri katerih vrtljajih so mišljene delovne ure.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sebaveh
Član
Član



Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51
Prispevkov: 1671
Aktiv.: 7.88
Kraj: Slovenska Bistrica

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 15, 2009 11:48 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Da, to je veljalo za starejše traktorje. Pri IMT 539 naprimer, se spomnim da so bili nominalni vrtljaji 1600 rpm. Kar je bilo manj, je ura tekla počasi; kar pa več pa hitreje.
Pri novejših traktorjih pa je ena minuta ves čas enaka eni minuti.
Tukaj pa mora sedaj avtor sam povedati, kateri števec želi...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 23.99

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 16, 2009 12:36 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Priklop iz selenoida, predvidevam da je dizel mašina. Kake 100mA se tam sploh poznalo ne bo.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
gasilko
Član
Član



Pridružen-a: Tor 15 Nov 2005 17:52
Prispevkov: 267
Aktiv.: 1.13
Kraj: maribor

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 16, 2009 3:30 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ja dovolj bi bilo to, da števec deluje takrat ko je motor v teku ne glede na obrate.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
gasilko
Član
Član



Pridružen-a: Tor 15 Nov 2005 17:52
Prispevkov: 267
Aktiv.: 1.13
Kraj: maribor

PrispevekObjavljeno: Pet Nov 20, 2009 10:40 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Števec priklopil + na altenator kontrolko, - pa na maso.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
pirpy
Član
Član



Pridružen-a: Ned 30 Maj 2004 21:57
Prispevkov: 774
Aktiv.: 3.26
Kraj: Topolšica

PrispevekObjavljeno: Tor Dec 22, 2009 2:42 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

pri našem new hollandu tn75d ki ima tudi digitalni števec je 1 minuta enaka 1 minuti pri polnih obratih motorja in ne pri nizkih tako da ne drži da imajo vsi novejši traktorji 1-1
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
RokO
Član
Član



Pridružen-a: Čet 23 Nov 2006 11:14
Prispevkov: 120
Aktiv.: 0.53
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: Tor Dec 22, 2009 10:30 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pozdravljeni,
da ne odpiram nove teme - ali je že kdo od vas naredil obratomer - po možnosti za kakšen delovni stroj (dizel). Na forumu sem sicer našel nekaj tem, pa vseeno me zanimajo praktične izvedbe.
Kakor sem gledal bi bila najbolj enostavna varianta s frekvenčno napetostnim pretvornikom LM2917 priklopljenim na W sponko alternatorja.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
pirpy
Član
Član



Pridružen-a: Ned 30 Maj 2004 21:57
Prispevkov: 774
Aktiv.: 3.26
Kraj: Topolšica

PrispevekObjavljeno: Sre Dec 23, 2009 8:01 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Jaz sem si naredil digitalni števec za traktor ki ima (trenutni software)delovne ure ,obrati motorja,obrati kardana,uro,temperaturo motorja in KM/h.
za merjenje obratov uporabljam induktivna stikala,za temperaturo pa pt1000.
števec je še na mizi vendar ga bom v kratkem vgradil na traktor torpedo tx55a
če si biš delal ti dam načrt in program v bascomu.

Lp
Borut



DSC04105.JPG
 Opis:
 Velikost datoteke:  484.61 KB
 Pogledana:  8 krat

DSC04105.JPG


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Samo87
Član
Član



Pridružen-a: Pet 25 Jan 2008 2:14
Prispevkov: 462
Aktiv.: 2.18
Kraj: Kamnik

PrispevekObjavljeno: Sre Dec 23, 2009 9:10 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

pirpy, bi dal to med zbirko projektov?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
damo
Član
Član



Pridružen-a: Čet 31 Jul 2003 13:45
Prispevkov: 2008
Aktiv.: 8.47
Kraj: Krško

PrispevekObjavljeno: Sre Dec 23, 2009 11:04 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

kako si naredil vhod za PT1000? tokovni vir in čitanje napetosti z a/d jem, ali kak namenski čip?
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
RokO
Član
Član



Pridružen-a: Čet 23 Nov 2006 11:14
Prispevkov: 120
Aktiv.: 0.53
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: Čet Dec 24, 2009 12:04 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Hvala za odgovor, vendar zaenkrat iščem čim bolj univerzalno rešitev s čim manj prilagajanja različnim motorjem.
Najbolj idealno bi bilo, če bi kje našel načrt kako dobiti obrate iz "električne napeljave" v delovnem stroju - če mogoče pozna kdo - gre se za neke napetostne špice, ki se pojavljajo v električni napeljavi in so posledica delovanja alternatorja.
Baje na ta način delujejo obratomeri, ki jih v avto vtakneš v cigaretno vtičnico...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Rafter
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Jan 2009 0:20
Prispevkov: 443
Aktiv.: 2.21
Kraj: Southern District of Maribor JN76UL

PrispevekObjavljeno: Čet Dec 24, 2009 12:31 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

pirpy, pri vas pa je hladno... blizu absolutne nule... Twisted Evil
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 498 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group