 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
stromar Član

Pridružen-a: Pon 01 Dec 2008 18:52 Prispevkov: 31 Aktiv.: 0.15 Kraj: Šentjur
|
Objavljeno: Sre Jan 20, 2010 10:57 pm Naslov sporočila: Škoda Felicia ne vžge |
|
|
Lep pozdrav!
Na Škodi sem menjaval naftni filter, pri tem sem v novi naftni filter naliv nekoliko nafte, da bi bil lažji zagon motorja. V prvem poskusu avto ni vžgal, nato v drugo je, ampak ko sem dodal "gas" je motor začel pridobivati na obrati, nato pa je ugasnil.
Problem je, da ne morem nazaj vžgati motorja, ker motor sploh ne obrne več (ne zavergla), kontrolna lučka grelnih svečk pa hitro utripa. Pod pokrovom motorja z enako hitrostjo kot utripa lučka, preklaplja tudi en rele, ki pa ne vem natančno zakaj je. Oznaka releja 357 911 253A, na internetu sem našel, da je za "glow plug control". Kaj to pomeni? Bi lahko ta rele bil vzrok, da avto ne vžge? A bi lahko kaj zafrknil pri menjavi naftnega filtra?? Glede na to, da je avto že "lavfav", skoraj malo verjetno. Ali pač?
Kakršen koli nasvet bi bil v veliko pomoč?
Lp, Damjan |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Igor01 Član

Pridružen-a: Pon 29 Nov 2004 12:09 Prispevkov: 598 Aktiv.: 2.52 Kraj: KK
|
Objavljeno: Sre Jan 20, 2010 11:17 pm Naslov sporočila: |
|
|
Prazen akumulator, ali pa slab stik na katerem od spojev kablov (na akumulatorju ali masi na karoseriji)
Štarter ne obrne, ker ni dovolj energije, zato tudi izklaplja rele za grelne svečke.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
tiger007 Član


Pridružen-a: Pon 26 Maj 2003 1:21 Prispevkov: 81 Aktiv.: 0.34 Kraj: okolica Litije
|
Objavljeno: Čet Jan 21, 2010 10:08 am Naslov sporočila: |
|
|
Točno tako kot je napisal Igor01.
Poskusi se s kabli priključiti na drug avto, ki pa naj bo vžgan.
Pri mojem passatu se je pa tudi zgodilo, da je bil rotor zaganjača tako poškodovan, da mi je ob poskusu startanja delal kratek stik in posledično električni mrk. _________________ Lp Simon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
dragoon Član


Pridružen-a: Čet 03 Maj 2007 21:51 Prispevkov: 452 Aktiv.: 2.05 Kraj: Trojane
|
Objavljeno: Čet Jan 21, 2010 11:16 am Naslov sporočila: |
|
|
pri VAG utripanje špirale na armaturi pomeni napako na motorju. priklop na tester bo povedal več. lahko da gre za kakšno banalno napako,..
aja, štarter bo moral verglat v vsakem primeru, tudi če je napaka na motorju. najbolše da ga odpreš.
glow plug je grelna sveča. _________________ LP, Mitja |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
nevednez Član

Pridružen-a: Tor 25 Jan 2005 13:36 Prispevkov: 226 Aktiv.: 0.95 Kraj: Štajerska
|
Objavljeno: Čet Jan 21, 2010 12:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
to je rele ki ti vklaplja grelne svečke za predgretje. Poskusi verglati brez njega. Lahko bi tudi rele kaj [cenzurirano], ker je povezan na kontrolni signal starterja, da ko začneš verglat, ugsne grelne svečke, če bi te morale še greti.
Rele ti paše od vsakega dizla (D ali TD motor) VAG grupe med letnikoma 92 in 98
kot so napisali že predhodniki, preveri še spoje mase na akumulatorju in karoseriji in spoje + na akumulatorju. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aljoš Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03 Prispevkov: 3132 Aktiv.: 13.21 Kraj: Škofja loka-poljanska dolina
|
Objavljeno: Čet Jan 21, 2010 2:08 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz pa mislim, da ni napaka na štromu...
Demontiral si naftni filter...Kot vemo, diesel avtomobili po navadi nimajo črpalke za gorivo, ampak nafto sesa sama bosch črpalka, odvisno od tipa oz.letnika avtomobila.
V tvojem primeru ti je nafta po cevi odtekla nazaj v rezervoar, tista nafta, ki si jo vlil v filter, jo je avto pokuril, nato pa ni več vžgal...nakar si ga zaganjal do izpraznitve akumulatorja...
Moj predlog: Napolni akumulator, snami cev za filtrom nafte, potegni nafto skozi celo cev od rezervoarja do konca (jaz sem sicer že naredil požirek nafte in ni kaj prida) , nato pa cev hitro nazaj natakni, nekdo pa naj štarta avto... narediti se mora podtlak, da ti začne nafto normalno vleči po "lajtngi" navzgor...
P.S: Moj predlog, lahko je kaj drugega  _________________ Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL::: |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Speed King Član

Pridružen-a: Tor 19 Okt 2004 0:49 Prispevkov: 115 Aktiv.: 0.49 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: Čet Jan 21, 2010 5:45 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kot so nekateri že napisali, akumulator je prazen (odtod tudi ropotanje releja), v sesalnem delu sistema verjetno pa tudi v celem imaš zrak. Napolni akumulator ter se po možnosti priklopi še na drugi avtomobil, kateri naj bo vžga, ter verglaj do 10 sekund, potem pa malo premora, da se štarter ohladi in baterija opomore.
Poglej če imaš na dovodu goriva pri filtru gumijasto pumpo (za pest velika okrogla ''bula'' na cevi), ter jo napumpaj pred vžiganjem. Zelo verjetno imaš zrak v vodih od bosch pumpe do inektorjev. če ti v kratkem času ne uspe vžgati avta, naj ti nekdo vergla, ti pa malo odvij priključne cevke na inektorjih (ključ od10 - 16), ter jih zatisni ko začne špricati nafta. dovolj sta dve ali tri. to seveda velja za klasične diesel motorje. dobro preglej tudi če si pravilno stisnil filter (fouš zrak), ter če ti delajo grelne svečke, pa tudi če imaš dovolj goriva.
Lp. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 23.99
|
Objavljeno: Čet Jan 21, 2010 6:58 pm Naslov sporočila: |
|
|
Verjetno je potrebno tudi filter odzračiti. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aljoš Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03 Prispevkov: 3132 Aktiv.: 13.21 Kraj: Škofja loka-poljanska dolina
|
Objavljeno: Čet Jan 21, 2010 7:59 pm Naslov sporočila: |
|
|
sej to sem mislil...
Spravi nafto najbližje do mašine... _________________ Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL::: |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
stromar Član

Pridružen-a: Pon 01 Dec 2008 18:52 Prispevkov: 31 Aktiv.: 0.15 Kraj: Šentjur
|
Objavljeno: Čet Jan 21, 2010 10:26 pm Naslov sporočila: |
|
|
Na avtu je bil akumulator čisto prazen, skoraj nisem mogel verjeti, da lahko akumulator kar na enkrat "crkne". Skratka kupil sem nov akumulator, sedaj avto zaganja vendar ne vžge. Še enkrat sem demontiral filter ter ga ponovno do konca napolnil z nafto. Poskusil sem tudi na usta potegniti nafto iz rezervoarja ter nato zagnati motor, vendar nič. V "lajtngo", ki povezuje bosch pumpo ter filter sem nalil nafto ter nato poskusil zagnati motor ampak ne "zalavfa". Pred filtrom nimam nobene gumijaste krogle na cevi s katero bi si lahko pomagal. Ne razumem ko pravite naj stisnem filter? FIlter je kovinski z tremi priključki: dovod v filter ter naprej na pumpo ter povezava nazaj v rezervoar. Kako preveriš če grelne svečke delujejo? Glede na to, da so bile pred dobrim letom vse štiri zamenjane, bi skoraj še mogle delovati. Priključne cevke na injuktorju, to še moram poskusit. Kako pa odzračiš filter? Ne vem kaj ga vedno polomim, da ne "zalavfa"
Jutri se bom še malo za j******, za v soboto mi je pa kolega obljubo, da pride pogledat.
Za nasvete se v naprej zahvaljujem.
LP! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
airwolf Član


Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17 Prispevkov: 2219 Aktiv.: 10.68 Kraj: Polhov Gradec
|
Objavljeno: Čet Jan 21, 2010 10:30 pm Naslov sporočila: |
|
|
Možno je, da si z menjavo filtra sprostil kakšno smet in je sedaj zašla v vod za gorivo. Čeprav je filter namenjen, da te zadeve zadržuje.
Daj še poglej varovalke za črpalko goriva. _________________ LP Gašper |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aljoš Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03 Prispevkov: 3132 Aktiv.: 13.21 Kraj: Škofja loka-poljanska dolina
|
Objavljeno: Čet Jan 21, 2010 10:45 pm Naslov sporočila: |
|
|
snami šlauh iz injektorja, počakaj par minut, daj ga v usta in vleči...ko boš dobil nafto v usta, zamaši cev z prstom, da ti ne steče nazaj v rezervoar, hitro natakni na injektor kolega naj pa sedi v avtu in vergla...bolj po domač ne morem napisat!!!
Admini, se opravičujem za slovnico, ampak drugače žal ne gre.
 _________________ Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL::: |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.62 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Čet Jan 21, 2010 10:49 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pa čim prej in brez napak to izvedi, ker suhi inektorji gredo hitro k vragu to pa pomeni precej €€€.
In kot so ti napisali je treba sistem prezračiti na ceveh do inektorjev.
Saj jaz drugače nevem skoraj nič sem pa vprašal očeta, ki je bil kar nekaj let v takem poklicu in je vse kar so napisali predhodniki 100% pravilno. _________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
airwolf Član


Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17 Prispevkov: 2219 Aktiv.: 10.68 Kraj: Polhov Gradec
|
Objavljeno: Čet Jan 21, 2010 10:55 pm Naslov sporočila: |
|
|
Dizelaši imajo običajno nekje v bližini filtra na cevi pumpico podobno tisti na aparatih za merit krvni tlak. Ne vem, če jo škoda ima, ker smo imeli samo tako z bencinskim motorjem. _________________ LP Gašper |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
stromar Član

Pridružen-a: Pon 01 Dec 2008 18:52 Prispevkov: 31 Aktiv.: 0.15 Kraj: Šentjur
|
Objavljeno: Čet Jan 21, 2010 11:01 pm Naslov sporočila: |
|
|
Aljoš, injektor je ventil za vbrizg goriva na glavi motorja, na katerem je nameščena cevka iz bosch pumpe? V mojem primeru so štirje. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 498 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|