 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
1010497 Neznanec


Pridružen-a: Sre 01 Apr 2009 23:26 Prispevkov: 3 Aktiv.: 0.02 Kraj: maribor
|
Objavljeno: Pon Mar 15, 2010 10:32 pm Naslov sporočila: več okrog previjanja |
|
|
Ojla. pozdravljeni
zanima me več glede previjanja raznih elektromotorjev.
pomagajte če lahko
HVALA
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
tacer12 Član

Pridružen-a: Ned 01 Feb 2009 16:45 Prispevkov: 236 Aktiv.: 1.18 Kraj: Dramlje
|
Objavljeno: Ned Mar 28, 2010 8:19 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni!
Tudi sam sem se lotil izdelave generatorja iz avtomobilskega altenatorja.
Ker to delam prvič, niti nimam znanja o teh stvareh bi prosil za pomoč.
Edino kar imam so spretne roke, hitro učenje in volja.
Torej, pri avtoelektričarju sem dobil en velik altenator, ki je bil namenjen na odpad. Razdrl sem ga kolikor se ga je dalo.
1. Zaustavilo se mi je pri statorju. Domnevam, da je jedro zalepljeno na ohišje in zdaj me zanima, kako je to možno dobiti narazen, če je to sploh potrebno.
Nisem niti poskušal, da nebi kaj uničil.
2. Ko sem odstranjeval navitje sem verjetno bil malo prehiter in se je na nekaterih delih odkrušila izolacija. Kako to sanirat? Ali bi bilo mogoče bolje vso izolacijo odstranit in potem na novo izolirat? S čim in kje kupiti?
Tole je zaenkrat vse. Preden ne rešim teh stvari, ne bom šel v nabavo žice in magnetov, da ne bom spet prehiter.
Za odgovore se zahvaljujem.
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
2.46 MB |
Pogledana: |
26 krat |

|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
1.77 MB |
Pogledana: |
9 krat |

|
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
1.41 MB |
Pogledana: |
6 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
tacer12 Član

Pridružen-a: Ned 01 Feb 2009 16:45 Prispevkov: 236 Aktiv.: 1.18 Kraj: Dramlje
|
Objavljeno: Sre Mar 31, 2010 8:57 pm Naslov sporočila: |
|
|
A res ni nikogar, ki bi mi pomagal z nasveti?
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bobek220 Član

Pridružen-a: Tor 28 Jul 2009 9:21 Prispevkov: 196 Aktiv.: 1.01 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Čet Jun 03, 2010 12:09 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni
Zanima me če ima kdo kakšen načrt za izdelavo šablone za navitje statorja iz začetka te teme?
LP
_________________ Kak je lepo ko je fajn |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
renoo Neznanec

Pridružen-a: Pon 03 Jan 2011 20:23 Prispevkov: 8 Aktiv.: 0.05 Kraj: Murska Sobota
|
Objavljeno: Ned Jan 09, 2011 7:37 pm Naslov sporočila: |
|
|
Malo prebiram tole zanimivo temo. Iz začetka te teme me je zbodla v oči tista ideja, da bi vetrnice direktno namontiral na alternator. Pri tem se mi poraja vprašanje kako dolgo bo taka zadeva delovala zaradi aksialnih sil na rotorjevo os. Namreč take naprave imajo običajno vležajenje skonstruirano tako, da so vgrajeni ležaji, ki prenašajo sile v radialni smer in sile ki delujejo pravokotno na os rotorja. Če si predstavljamo vgradnjo alternatorja v vozilo, je tam pogon preko jermena in nastopajo sile (napet jermen) pravokotno na smer rotorja, ne pa aksilano (vzdolžno) na smer rotorja. Sicer je ležaj na strani jermenice običajno kroglični, ki prenaša nekaj sil tudi v askialni smeri, zadnji ležaji pa so v veliko primerih iglični, ki ne prenašajo nobenih aksialnih sil.
Sicer ne vem kako velike aksialne sile nastopajo pri teh vetrnicah, bi pa prosil za kako povratno informacjo kako se je taka izvedba obnesla pri vas.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 23.98
|
Objavljeno: Ned Jan 09, 2011 8:34 pm Naslov sporočila: |
|
|
nima veze
Obrati veternice so mnogo prepočasni.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 500 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|