 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Spajky Član


Pridružen-a: Ned 27 Jun 2010 0:05 Prispevkov: 1095 Aktiv.: 6.00 Kraj: Obala
|
Objavljeno: Pet Sep 03, 2010 9:12 am Naslov sporočila: |
|
|
Med vožnjo explodiral glih ne; meni je zakuhala kislina ušla ven; sem parkrat pral motor compartment, da je blo v redu ... _________________ LP! - ¤ - myWebSite deleted by SiOL stuff (again!) ¤¤ |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lado Član


Pridružen-a: Pon 09 Feb 2004 13:22 Prispevkov: 1004 Aktiv.: 4.23 Kraj: Trbovlje
|
Objavljeno: Pet Sep 03, 2010 9:54 am Naslov sporočila: |
|
|
meni ga je! in to med vožnjo. Sicer to ni neka bomba, samo poči in se zakadi...
Vzrok je bil pokvarjen regulator na alternatorju- prevelika napetost in posledično vrenje,proizvodnja vodika in kisika v idealnem razmerju.....
Tako da ni nemogoče ni pa da bi delali kako paniko....
lp
lado |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
laura Član

Pridružen-a: Tor 10 Avg 2010 11:48 Prispevkov: 1954 Aktiv.: 10.79 Kraj: Sobota
|
Objavljeno: Tor Sep 07, 2010 1:36 pm Naslov sporočila: |
|
|
Mislim da malo pretiravate s temi eksplozijami akumulatorja,čeprav je tudi meni že eksplodiral in to ravno v obraz!Sicer sem pa bil sam kriv ker sem med preverjanjem anlaserja naredil kratek stik in je pač počilo.Akumulator raznese če se v njem akumulirana energija potroši na njem-ko je obenem izvor in breme(ko ga sklenemo v kratki stik)!Seveda pa lahko eksplodira tudi zaradi pregretja(naj ne bi šel preko 43 stopinj C)oziroma zaradi prekomerne koncentracije plinov(hitro polnjenje-velik tok polnjenja).Zato se pa tudi mora polniti v dobro prezračevanem prostoru-kar med vožnjo sigurno je.Tudi če je ena ali več celic prebitih ne more teči neskončen tok,saj je le ta limitiran s tokovno zmogljivostjo altenatorja(cca 40-50A),seveda če je ta dober-predvsem regulator!?Tako da mi ni jasno,kako bi lahko akumulator pri vseh teh izpolnjenih pogojih eksplodiral med vožnjo!?javascript:emoticon(':-k') _________________ Dela kot švicarska ura-samo pokvarjena |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.88 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Tor Sep 07, 2010 1:44 pm Naslov sporočila: |
|
|
Iz prakse: Doživel kar nekaj eksplozij - pred vsem voznih baterij električnih viličarjev. V večini je prišlo do eksplozije zaradi iskre ter plina. (pomnim, da je parkrat odprlo celo baterijo ob vklopu viličarja , pa pri vžigu s transfuziskim kabli. Imeli smo tudi eksplozijo zaradi kratkega stika. _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Energetik-m Član


Pridružen-a: Pon 07 Dec 2009 19:16 Prispevkov: 1392 Aktiv.: 7.36 Kraj: Zagorje
|
Objavljeno: Tor Sep 07, 2010 10:32 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če boš z vžigalnikom preverjal kaj je z akumulatorjem ko se polni, ko je ta že precej poln, ti bo izhajajoči vodik in z njim akumulator skoraj zanesljivo eksplodiral. Pa sploh ni nujno, da je akumulator pred tem pokvarjen, po tem pa bo zanesljivo! _________________ lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lavricini Neznanec

Pridružen-a: Pon 13 Sep 2010 22:21 Prispevkov: 1 Aktiv.: 0.01 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Pon Sep 13, 2010 10:53 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ko se ravno o altenatorjih govori...
Zanima me, če je že kdo kdaj poizkusil iz altenatorja (in vse opreme, ki jo ima avto za polnenje akumulatorja) narediti vetrno elektrarnico?
Bil sem na sejmu v celju, pa mi je dal marsikej za mislit.
L.p. _________________ Čist frišn! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.98 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Tor Sep 14, 2010 1:58 am Naslov sporočila: |
|
|
laura je napisal/a: |
Mislim da malo pretiravate s temi eksplozijami akumulatorja,čeprav je tudi meni že eksplodiral in to ravno v obraz!Sicer sem pa bil sam kriv ker sem med preverjanjem anlaserja naredil kratek stik in je pač počilo.Akumulator raznese če se v njem akumulirana energija potroši na njem-ko je obenem izvor in breme(ko ga sklenemo v kratki stik)!Seveda pa lahko eksplodira tudi zaradi pregretja(naj ne bi šel preko 43 stopinj C)oziroma zaradi prekomerne koncentracije plinov(hitro polnjenje-velik tok polnjenja).Zato se pa tudi mora polniti v dobro prezračevanem prostoru-kar med vožnjo sigurno je.Tudi če je ena ali več celic prebitih ne more teči neskončen tok,saj je le ta limitiran s tokovno zmogljivostjo altenatorja(cca 40-50A),seveda če je ta dober-predvsem regulator!?Tako da mi ni jasno,kako bi lahko akumulator pri vseh teh izpolnjenih pogojih eksplodiral med vožnjo!?javascript:emoticon(' ') |
Pretiravamo? Ko ti bo razneslo akumulator tik pred obrazom in se bodo njegove svinčene kleme dobeseno zalepile - zalile v betonski strop nad njim namesto v tvoj obraz boš mislil drugače. Da pekoče kože in uničene obleke niti ne omenjam ...
Naj ne bi šel čez 43 stopinj? Si ti že kdaj meril temperaturo v zaprtem avtu na soncu. Že če avto stoji na mestu z ugasnjenim motorjem je pri akuju preko 50 stopinj, ko motor deluje pa je tam pogosto +60 ali 70 stopinj ...
Akumulator med vožnjo zato ne bo eksplodiral ker je v večini slučajev dobro ventiliran. Bo pa eksplodiral že pri sobni temp. brez ventilacije, če boš po polnjenju odklopil iz njega kleme preden izklopiš polnilec, ko bo okrog njega dovolj vodika in kisika, ki nastane ob polnjenju. Takrat tam za eksplozijo manjka samo še ena iskrica ...  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Brane212 Član

Pridružen-a: Sob 13 Dec 2008 11:24 Prispevkov: 360 Aktiv.: 1.79 Kraj: LJUBLJANA
|
Objavljeno: Pet Sep 17, 2010 2:06 pm Naslov sporočila: |
|
|
lavricini je napisal/a: |
Ko se ravno o altenatorjih govori...
Zanima me, če je že kdo kdaj poizkusil iz altenatorja (in vse opreme, ki jo ima avto za polnenje akumulatorja) narediti vetrno elektrarnico?
Bil sem na sejmu v celju, pa mi je dal marsikej za mislit.
L.p. |
AFAIK ima alternator beden izkoristek in je za te stvari neprimeren. _________________ On journey of life I chose the psycho path... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
laura Član

Pridružen-a: Tor 10 Avg 2010 11:48 Prispevkov: 1954 Aktiv.: 10.79 Kraj: Sobota
|
Objavljeno: Pet Sep 17, 2010 2:24 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hi!To pa ni ravno čisto tako.Sem jih že videl kar nekaj,vendar je to bilo že pred leti!Spomnim se enega dobrega načrta vključno s totalno izvedbo mehanike,elektronike,fizične postavitve.Problem je pa v tem da je to bilo objavljeno še v času stare"juge" v reviji Sam svoj majstor.In to nekje med leti 1976-1980!?Sicer pa še vprašanje:ali bi lahko kje na internetu prišel do te revije(Sam svoj majstor)?Sploh ne vem če to obstaja!?  _________________ Dela kot švicarska ura-samo pokvarjena |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Brane212 Član

Pridružen-a: Sob 13 Dec 2008 11:24 Prispevkov: 360 Aktiv.: 1.79 Kraj: LJUBLJANA
|
Objavljeno: Pet Sep 17, 2010 2:40 pm Naslov sporočila: |
|
|
Eh, to še ne pomeni,d a je bila rešitev dobra.
V SAM-u si imel tudi APN-4 moped predelan na elektriko in podobne zadeve, pa jih nisi videl na cesti.
Kot sem spremljal podvige hobistov, je bilo rečeno, da se alternator ne obnese dobro in so vsi iskali druge rešitve. _________________ On journey of life I chose the psycho path... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.20 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Pet Sep 17, 2010 3:33 pm Naslov sporočila: |
|
|
Avtomobilski alternator v izvirni obliki je precej neuporaben za vetrno elektrarno. Tudi v primeru, če ima svoj vzbujevalec in za vzbujanje tako ne troši proizvedene elektrike. Poleg tega potrebuje relativno visoke vrtljaje, kar pomeni, da je potrebno prigraditi še multiplikator, da se doseže zadostne število vrtljajev. kare spet zniža moč.
Da postane avtomobilski alternator vsaj približno uporaben za tak namen, to je samovzbuden in potrebuje nižje vrtljaje, da začne polniti aumulator, ga je treba previti. Slabost predelave je, da se moč alternatorja na ta način precej zniža, vendar to pri mali vetrni elektrarni ni problem, saj je moči zelo malo.
Predelava - previtje alternatorja |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 499 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|