www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Kako odkriti porabnika elektrike pri avtu
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
slawonsky
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Tor 19 Okt 2010 8:36
Prispevkov: 4
Aktiv.: 0.02
Kraj: Zg. Savinjska dolina

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 19, 2010 8:45 am    Naslov sporočila:  Kako odkriti porabnika elektrike pri avtu Odgovori s citatom

Pozdravljeni vsi forumaši!
Sem nov na tem forumu, pa imam kar takoj že en problem Confused
Namreč, a obstaja kak dober način, kako odkriti kateri porabnik v avtu vseskozi jemlje tok, zaradi česar se akomulator sprazni že po enem dnevu mirovanja avta?
Gre za škodo felicijo dizel. Malo sem že sam poskušal, a tudi ko sem ven pobral vse varovalke, odklopil radio, je ob stiku kleme z akomulatorjem rahlo "zašmelcalo", torej je nekaj še pod napetostjo. Med vožnjo se akomulator napolni, a če avto en dan stoji, je le-ta spet prazen...
A obstaja kak način, kako odkriti napako?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 23.98

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 19, 2010 8:50 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Škoda felacija ? Ahhahahaha. Mr. Green


1. Imaš slučajno kakšni ojačevalec priklopljen ?

Vzami multimeter in pomeri tok ki teče iz akkuja.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
mucek4
Član
Član



Pridružen-a: Sob 18 Jun 2005 20:52
Prispevkov: 2952
Aktiv.: 12.45
Kraj: Tržič - Mesto med gorami

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 19, 2010 8:50 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tokovne klešče na žico od akumulatorja in varovalko po varovalko ven.
"Šmelcanje" ob priklopu kleme nazaj se vajvečkrat zgodi zaradi odprtih vrat.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 20.00

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 19, 2010 8:51 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

"Šmelcalo" bo zmeraj, ker nekaj elektronike je priklopljeno mimo varovalk.
Lahko je napaka v alternatorju, lahko je samo akumulator na zadnjih vzdihljajih.

Najprej izmeri tok, s katerim praviš da ti avto prazni akumulator, da vidimo če je pretiran.

Hmmm, 3 odgovori v minuti Cool
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 23.98

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 19, 2010 8:54 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Morebiti ga avtoradijo prži.

kake 2A bi moralo biti porabe da ti akku tako hitro spoha, če je ta kolikortolikor pri sebi


Samo meni se zdi da ti akku crkuje. Odklopi ga za dan, dva in probaj z njim zaverglati. Verjetno ti ne bo.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lojzek
Član
Član



Pridružen-a: Pet 25 Jan 2008 8:00
Prispevkov: 3387
Aktiv.: 15.98

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 19, 2010 9:31 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Predlagam pozornost na alternatorju. Če že radio ni kriv.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
milans
Deda
Deda



Pridružen-a: Tor 30 Dec 2003 10:36
Prispevkov: 167
Aktiv.: 0.70
Kraj: Dravograd

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 19, 2010 10:10 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Najbolje je vzameš ven kontakt ključe, odklopiš en pol akomulatorja in vmes priklopiš ampermeter, da boš lahko kontroliral porabo toka. Potem pa se lotiš odklapljati porabnike enega za drugim tako da pobiraš varovalko po varovalko ven in boš videl kako se menja poraba toka. Predlagal bi ti, da avtoradio odklopiš tako, da ga vzameš ven, ker nekateri ljudje za avtoradio potegnejo žice po svoje in skupaj priklopijo žice za delovanje in spomin, kar povzroča omenjene težave. Dostikrat se zgodi, da se pokvari stikalo za izklop osvetlitve prtljažnega prostora in lučka v prtljažniku vedno sveti in ker se tega od zunaj ne vidi, le malokdo polaga na to pozornost.
_________________
l.p. Milan
"Vaja dela mojstra, če mojster dela vajo!"
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 23.98

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 19, 2010 11:32 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Jep. Se strinjam z vsem zgoraj napisanim. Tudi okvarjen alternator zna povzročati težave.

Sedaj pa se mi zdi da ima avtor te teme dovolj podatkov za diagnostiko.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14673
Aktiv.: 61.89
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 19, 2010 1:27 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Dostikrat so težave motorčki pogona centralnega zaklepanja. (Se zatakne mehanizem in ne gre do konca.)
_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
slawonsky
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Tor 19 Okt 2010 8:36
Prispevkov: 4
Aktiv.: 0.02
Kraj: Zg. Savinjska dolina

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 19, 2010 4:20 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Sem delal preizkuse po vaših navodilih in ugotovil sledeče... Ko je bil avtoradio priklopljen,in v standby-u je na klemo tekel tok 0,3A. To je verjetno malo preveč, a ne? Če pa radio igra, pa je toka za 0,8A. Ko sem pa radio čist odklopil, torej vzel ven iz avta, je blo pa toka za 5mA. Ko sem pa še varovalko za uro vzel ven, je blo pa samo 1,5mA....
A bi se dalo kaj sklepat iz teh podatkov?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PZUFIC
Vseved



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06
Prispevkov: 6987
Aktiv.: 32.61
Kraj: Rakek

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 19, 2010 4:23 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ja bi se dalo. In sicer ali ima v pripravljenosti radio tolikšno porabo, ali je pa kot so že drugi omenili narobe priklopljen. Ti pa 0,3A čez noč akumulatorja ne more spraznit, razen če je v zelo slabem stanju.
_________________
Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
witmajer
Član
Član



Pridružen-a: Sob 10 Feb 2007 15:06
Prispevkov: 45
Aktiv.: 0.20
Kraj: ZAVRH PRI GALICIJI 22 (velenje)

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 19, 2010 4:37 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Poskusi z drugim akumulatorjem mislim da je v tem problem
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Igor01
Član
Član



Pridružen-a: Pon 29 Nov 2004 12:09
Prispevkov: 598
Aktiv.: 2.52
Kraj: KK

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 19, 2010 5:23 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Čeprav 300mA ne izprazni akumulatorja čez noč, je to previsoka poraba.
Preko 100mA ne sme, caa 50mA porabi varnostni sistem, 30-50mA porabi radio.
Morda še par mA za ECU, pa je že konec.

LP
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PPG78
Član
Član



Pridružen-a: Ned 27 Jul 2003 14:09
Prispevkov: 2342
Aktiv.: 9.88
Kraj: Gorenjska

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 19, 2010 5:24 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Sam sem imel Felicio in je sem nameril porabe cca. 7mA z ugasnjenim radiem. Poraba 0,3A je sigurno prevelika! Če dodaš k temu še slab (star) akumulator in dizel mašino je rezultat to kar se ti dogaja. Koliko star akumulator imaš?
Drugače pa se kakšne dva dni vozi brez radia pa boš videl.

LP, Peter
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.98
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Tor Okt 19, 2010 5:37 pm    Naslov sporočila:  Re: Kako odkriti porabnika elektrike pri avtu Odgovori s citatom

slawonsky je napisal/a:
... tudi ko sem ven pobral vse varovalke, odklopil radio, je ob stiku kleme z akomulatorjem rahlo "zašmelcalo" ...

Torej ni kriv radio ...

Za poizkus poleg vseh varovalk popolnoma odklopi še alternator in ponovi meritev porabe.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 499 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group