 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
slawonsky Neznanec

Pridružen-a: Tor 19 Okt 2010 8:36 Prispevkov: 4 Aktiv.: 0.02 Kraj: Zg. Savinjska dolina
|
Objavljeno: Tor Okt 19, 2010 8:45 am Naslov sporočila: Kako odkriti porabnika elektrike pri avtu |
|
|
Pozdravljeni vsi forumaši!
Sem nov na tem forumu, pa imam kar takoj že en problem
Namreč, a obstaja kak dober način, kako odkriti kateri porabnik v avtu vseskozi jemlje tok, zaradi česar se akomulator sprazni že po enem dnevu mirovanja avta?
Gre za škodo felicijo dizel. Malo sem že sam poskušal, a tudi ko sem ven pobral vse varovalke, odklopil radio, je ob stiku kleme z akomulatorjem rahlo "zašmelcalo", torej je nekaj še pod napetostjo. Med vožnjo se akomulator napolni, a če avto en dan stoji, je le-ta spet prazen...
A obstaja kak način, kako odkriti napako? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 23.98
|
Objavljeno: Tor Okt 19, 2010 8:50 am Naslov sporočila: |
|
|
Škoda felacija ? Ahhahahaha.
1. Imaš slučajno kakšni ojačevalec priklopljen ?
Vzami multimeter in pomeri tok ki teče iz akkuja. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
mucek4 Član


Pridružen-a: Sob 18 Jun 2005 20:52 Prispevkov: 2952 Aktiv.: 12.45 Kraj: Tržič - Mesto med gorami
|
Objavljeno: Tor Okt 19, 2010 8:50 am Naslov sporočila: |
|
|
Tokovne klešče na žico od akumulatorja in varovalko po varovalko ven.
"Šmelcanje" ob priklopu kleme nazaj se vajvečkrat zgodi zaradi odprtih vrat. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MadMax Član


Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 20.00
|
Objavljeno: Tor Okt 19, 2010 8:51 am Naslov sporočila: |
|
|
"Šmelcalo" bo zmeraj, ker nekaj elektronike je priklopljeno mimo varovalk.
Lahko je napaka v alternatorju, lahko je samo akumulator na zadnjih vzdihljajih.
Najprej izmeri tok, s katerim praviš da ti avto prazni akumulator, da vidimo če je pretiran.
Hmmm, 3 odgovori v minuti  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 23.98
|
Objavljeno: Tor Okt 19, 2010 8:54 am Naslov sporočila: |
|
|
Morebiti ga avtoradijo prži.
kake 2A bi moralo biti porabe da ti akku tako hitro spoha, če je ta kolikortolikor pri sebi
Samo meni se zdi da ti akku crkuje. Odklopi ga za dan, dva in probaj z njim zaverglati. Verjetno ti ne bo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
lojzek Član



Pridružen-a: Pet 25 Jan 2008 8:00 Prispevkov: 3387 Aktiv.: 15.98
|
Objavljeno: Tor Okt 19, 2010 9:31 am Naslov sporočila: |
|
|
Predlagam pozornost na alternatorju. Če že radio ni kriv. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
milans Deda



Pridružen-a: Tor 30 Dec 2003 10:36 Prispevkov: 167 Aktiv.: 0.70 Kraj: Dravograd
|
Objavljeno: Tor Okt 19, 2010 10:10 am Naslov sporočila: |
|
|
Najbolje je vzameš ven kontakt ključe, odklopiš en pol akomulatorja in vmes priklopiš ampermeter, da boš lahko kontroliral porabo toka. Potem pa se lotiš odklapljati porabnike enega za drugim tako da pobiraš varovalko po varovalko ven in boš videl kako se menja poraba toka. Predlagal bi ti, da avtoradio odklopiš tako, da ga vzameš ven, ker nekateri ljudje za avtoradio potegnejo žice po svoje in skupaj priklopijo žice za delovanje in spomin, kar povzroča omenjene težave. Dostikrat se zgodi, da se pokvari stikalo za izklop osvetlitve prtljažnega prostora in lučka v prtljažniku vedno sveti in ker se tega od zunaj ne vidi, le malokdo polaga na to pozornost. _________________ l.p. Milan
"Vaja dela mojstra, če mojster dela vajo!" |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 23.98
|
Objavljeno: Tor Okt 19, 2010 11:32 am Naslov sporočila: |
|
|
Jep. Se strinjam z vsem zgoraj napisanim. Tudi okvarjen alternator zna povzročati težave.
Sedaj pa se mi zdi da ima avtor te teme dovolj podatkov za diagnostiko. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.89 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Tor Okt 19, 2010 1:27 pm Naslov sporočila: |
|
|
Dostikrat so težave motorčki pogona centralnega zaklepanja. (Se zatakne mehanizem in ne gre do konca.) _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
slawonsky Neznanec

Pridružen-a: Tor 19 Okt 2010 8:36 Prispevkov: 4 Aktiv.: 0.02 Kraj: Zg. Savinjska dolina
|
Objavljeno: Tor Okt 19, 2010 4:20 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sem delal preizkuse po vaših navodilih in ugotovil sledeče... Ko je bil avtoradio priklopljen,in v standby-u je na klemo tekel tok 0,3A. To je verjetno malo preveč, a ne? Če pa radio igra, pa je toka za 0,8A. Ko sem pa radio čist odklopil, torej vzel ven iz avta, je blo pa toka za 5mA. Ko sem pa še varovalko za uro vzel ven, je blo pa samo 1,5mA....
A bi se dalo kaj sklepat iz teh podatkov? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.61 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Tor Okt 19, 2010 4:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ja bi se dalo. In sicer ali ima v pripravljenosti radio tolikšno porabo, ali je pa kot so že drugi omenili narobe priklopljen. Ti pa 0,3A čez noč akumulatorja ne more spraznit, razen če je v zelo slabem stanju. _________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
witmajer Član


Pridružen-a: Sob 10 Feb 2007 15:06 Prispevkov: 45 Aktiv.: 0.20 Kraj: ZAVRH PRI GALICIJI 22 (velenje)
|
Objavljeno: Tor Okt 19, 2010 4:37 pm Naslov sporočila: |
|
|
Poskusi z drugim akumulatorjem mislim da je v tem problem |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Igor01 Član

Pridružen-a: Pon 29 Nov 2004 12:09 Prispevkov: 598 Aktiv.: 2.52 Kraj: KK
|
Objavljeno: Tor Okt 19, 2010 5:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
Čeprav 300mA ne izprazni akumulatorja čez noč, je to previsoka poraba.
Preko 100mA ne sme, caa 50mA porabi varnostni sistem, 30-50mA porabi radio.
Morda še par mA za ECU, pa je že konec.
LP |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PPG78 Član

Pridružen-a: Ned 27 Jul 2003 14:09 Prispevkov: 2342 Aktiv.: 9.88 Kraj: Gorenjska
|
Objavljeno: Tor Okt 19, 2010 5:24 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sam sem imel Felicio in je sem nameril porabe cca. 7mA z ugasnjenim radiem. Poraba 0,3A je sigurno prevelika! Če dodaš k temu še slab (star) akumulator in dizel mašino je rezultat to kar se ti dogaja. Koliko star akumulator imaš?
Drugače pa se kakšne dva dni vozi brez radia pa boš videl.
LP, Peter |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.98 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Tor Okt 19, 2010 5:37 pm Naslov sporočila: Re: Kako odkriti porabnika elektrike pri avtu |
|
|
slawonsky je napisal/a: |
... tudi ko sem ven pobral vse varovalke, odklopil radio, je ob stiku kleme z akomulatorjem rahlo "zašmelcalo" ... |
Torej ni kriv radio ...
Za poizkus poleg vseh varovalk popolnoma odklopi še alternator in ponovi meritev porabe. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 499 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|