www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

mit o varjenju vozila
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
aly
Član
Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51
Prispevkov: 9407
Aktiv.: 39.67
Kraj: Kranj - struževo

PrispevekObjavljeno: Čet Mar 11, 2010 12:01 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Iztok je napisal/a:
[...]
hoče imeti 2 ali 3kW grelec za na 12V
[...]
mislim, da je pogovor o tistih grelcih slišal celo eden od forumašev

Ja, res je. Sem samo poslušal zraven, pa nisem bil siguren, če sem vse prav slišal. Kako je že rekel - "pa dela na alternator" - par kilovatov, ja res Brick wall
Še cigani bi bili veseli takih kablov Whistle

_________________
I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding Smile
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
tibi
Član
Član



Pridružen-a: Tor 16 Dec 2003 11:08
Prispevkov: 253
Aktiv.: 1.07
Kraj: bukovje

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 14, 2010 12:40 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Verjetno se take stvari dogajajo, odkod sicer nalepka v kabini traktorja višjega cenovnega razreda:




L.P.


Nazadnje urejal/a tibi Pon Nov 15, 2010 9:53 am; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sailor
Član
Član



Pridružen-a: Sre 26 Nov 2003 21:38
Prispevkov: 698
Aktiv.: 2.94
Kraj: Ljubljana-Moste

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 14, 2010 1:03 pm    Naslov sporočila:  Varjenje na avtu Odgovori s citatom

O zamenjavi auspuha z obločnim varjenjem
sem pisal že nekolikokrat,
pa me bralci žal niso razumeli ...
(pregorevanje žarnic, prežgane parabole,
kuhanje AKUja, izhlapevanje elektrolita,
menjava AKUja vsaki 2 leti,
zarjaveli podstavek AKUja,
prežrta zavorna cevka, pa še kaj ...)

Vse to se mi je že osebno zgodilo,
pa takrat nisem vedel zakaj ...
Tudi lastnik servisa za te probleme sploh ne ve
in menda še vedno veselo vari auspuhe
brez odklopa "plusa" na AKUju ...
gl, DD+
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
SimonS
Član
Član



Pridružen-a: Čet 01 Jul 2004 11:18
Prispevkov: 4769
Aktiv.: 20.11
Kraj: Kobarid

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 14, 2010 1:37 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pri nas smo že dostikrat varili auspuh, ampak avto še vedno dela brez težav.
Drugače pa v firmi vsaj 1x dnevno nekaj varimo na komadu, ki je na obdelovalnem stroju. To je praksa že od kar pomnim. In odkar pomnim ni še skurilo nobene komponente. Pa so tokovi bistveno večji, kot pri varjenju auspuha.

_________________
Lep dan
Simon
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
s55m
Član
Član



Pridružen-a: Sob 06 Jan 2007 17:07
Prispevkov: 2696
Aktiv.: 11.99
Kraj: Plovdiv-Bolgarija

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 14, 2010 2:15 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ne razumem te poante, zakaj odklopiti akumulator? S tem v bistvu zaščitiš le akumulator, ki pa je mnogo cenejši in mnogo bolj odporen na tokove, ki bi lahko "priplozali" skozenj od ostale elektronike. Ne glede na to, ali je priklopljen ali ne, lahko zablodeli tokovi ob neprimernem zaključevanju tokokroga varilnega aparata poškodujejo kateri koli senzor, pa če je aku priklopljen ali ne. Zato je popolnoma brez pomena, če ga odklapljamo ali ne.
Edino kar je važno (kar je že enkrat napisano in enkrat povdarjeno), da se tokokrog varilnega aparata zaključuje po najkrajši poti skozi obdelovanec.

Busted!!!

_________________
Physics sucks! It always works against "great" ideas! Smile
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Azrael
Član
Član



Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46
Prispevkov: 4432
Aktiv.: 22.20
Kraj: Gorje

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 14, 2010 2:19 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Očitno veste kam priklopiti maso in varilni stroj je izolacijsko brezhiben.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14673
Aktiv.: 61.87
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 14, 2010 4:13 pm    Naslov sporočila:  Re: Varjenje na avtu Odgovori s citatom

je napisal/a:
O zamenjavi auspuha z obločnim varjenjem
sem pisal že nekolikokrat,
pa me bralci žal niso razumeli ...
(pregorevanje žarnic, prežgane parabole,
kuhanje AKUja, izhlapevanje elektrolita,
menjava AKUja vsaki 2 leti,
zarjaveli podstavek AKUja,
prežrta zavorna cevka, pa še kaj ...)

Vse to se mi je že osebno zgodilo,
pa takrat nisem vedel zakaj ...
Tudi lastnik servisa za te probleme sploh ne ve
in menda še vedno veselo vari auspuhe
brez odklopa "plusa" na AKUju ...
gl, DD+
...


Jaz bedak še vedno ne razumem. Brick wall V prilogi imaš "shemo" instalacije v avtu. Mi lahko razložiš kako lahko skurim tisto žarnico z varilnim aparatom? (razen, da začnem variti po + polu akumulatorja) Verjami takrat akumolator ne bo samo spraznilo, ampak bo ekslodiral. Varilna napetost je tam okrog 45V. Priključen akumulator po moji presoji celotno avtomobilnsko instalacijo le varuje pred kakeršnokoli recimo inducirano prenapetostjo, saj deluje podobno kot zener dioda.

Sailor. prosim za razlago.



varenje.JPG
 Opis:
 Velikost datoteke:  119.02 KB
 Pogledana:  4 krat

varenje.JPG



_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ule
Član
Član



Pridružen-a: Tor 13 Jan 2004 20:32
Prispevkov: 1583
Aktiv.: 6.68
Kraj: Babno Polje

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 14, 2010 4:53 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tako jo ne boš skuril, ker tako kot si narisal, se pravilno vari. Prej jo boš skuril, če na eni strani avta pripneš maso, variš pa nekje drugje, recimo na drugi strani. In če je nekje vmes na karoseriji, se pravi med maso in točko varjenja malo slabši spoj, bo pač tok stekel nekje drugje in takrat rado kaj odleti.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
S57NNT
Član
Član



Pridružen-a: Pon 21 Sep 2009 7:50
Prispevkov: 298
Aktiv.: 1.55
Kraj: Ljubljana - okolica

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 14, 2010 5:05 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Jaz bi poudaril predvsem to: NE VARIT V BLIŽINI AKUMULATORJA, ne glede ali elektro ali avtogeno, z odklopljenim ali priklopljenim akumulatorjem... Iz lastnih izkušenj lahko povem, da je mešanica vodika in kisika eksplozivna Mr. Green
_________________
Preprostost še ne pomeni zaostalosti!

(Aleksander Sergejevič Jakovljev)
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14673
Aktiv.: 61.87
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 14, 2010 5:23 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

S57NNT je napisal/a:
Jaz bi poudaril predvsem to: NE VARIT V BLIŽINI AKUMULATORJA, ne glede ali elektro ali avtogeno, z odklopljenim ali priklopljenim akumulatorjem... Iz lastnih izkušenj lahko povem, da je mešanica vodika in kisika eksplozivna Mr. Green


To lahko samo potrdim. Sam sem doživel vsaj dve večji eksploziji akumulatorja. (vozne baterije elektrikćnega viličarja) Vzrok sicer ni bilo varenje, ampak iskra.

_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14673
Aktiv.: 61.87
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 14, 2010 5:35 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

ule je napisal/a:
Tako jo ne boš skuril, ker tako kot si narisal, se pravilno vari. Prej jo boš skuril, če na eni strani avta pripneš maso, variš pa nekje drugje, recimo na drugi strani. In če je nekje vmes na karoseriji, se pravi med maso in točko varjenja malo slabši spoj, bo pač tok stekel nekje drugje in takrat rado kaj odleti.


Teoretično bi bilo možno prenapetost na porabnika spraviti v primeru poplnoma zanič spoja med akumulatorjem ter karoserijo, pa še to le v primeru, da bi eno klemo varilnega aparata dal na akumulator. Če pa je masa toliko dobra, da zažene štarter potem tudi varilna masa na akumulatorju ne bi mogla skurit kakega porabnika.

Večji probljem predstavlja varenje kake industrijske kontrukcije s kakim transformatorjem, ki ima sekundarni pol ozemljen. V primeru slabo pripete mase bo tok tekel preko ozemlitvenega vodnika omrežnega priključka. Posledično skurjen kabel, podalšek, ozmelitvene vezi... (tudi to sem že doživel)

_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ElGrigon
Član
Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38
Prispevkov: 3883
Aktiv.: 16.86
Kraj: okolica Lenarta

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 14, 2010 6:55 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Dvakrat sem dal popravljati izpušni sistem na avtu in vsakič sem bil zraven ter gledal kam bo dal maso Smile

Mislim, da mehaniki niso več tako "nori" in le imajo nekaj izkušenj glede varjenja na avtomobilih.
Bati se je takšnih, ki popravljajo vse, ker si z neznanjem in nevednostjo priskrbijo še več dela, stranka pa ponavadi itak ne ve o tem nič Smile

_________________
lp, ElGrigon
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
tiger
Član
Član



Pridružen-a: Čet 05 Feb 2004 0:22
Prispevkov: 1161
Aktiv.: 4.90

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 14, 2010 7:01 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Hi

Če elektro variš avto, delovni, stroj,... moraš vedet kaj delaš in to je vse. Masa naj bo čim bližje varjenja, to je skoraj vse. Je pa res, da "ljudska modrost" premore mnogo pametnih idej, ko poslušaš-bereš glava peče. Poznam "avtoelektričarja", ki sveto trdi, da je potrebno pri polnjenju akumulatorja z polnilcem odviti pokrovčke na celicah akumulatorja. Če tega ne storiš akumulator eksplodira. In potem, ga vpraršaš, zakaj akumulator ne eksplodira, ko se polni med vožnjo pri nekajkrat večjem toku, dobiš odgovor, Ja, to je pa drgače. Haloooooo
Ja take so ljudske modrosti oziroma norosti.

LP
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
sailor
Član
Član



Pridružen-a: Sre 26 Nov 2003 21:38
Prispevkov: 698
Aktiv.: 2.94
Kraj: Ljubljana-Moste

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 14, 2010 7:09 pm    Naslov sporočila:  obločno varenje na avtu Odgovori s citatom

@ Silvo:

Živjo Silvo in hvala za vljudno vprašanje.
Žal mi leta in zdravje ne dupuščajo, da bi se spuščal v širše debate.
Na kratko pa je zgodba taka:

- v prejšnjem stoletju sem imel 6 avtov, vsi so bili kupljeni novi
- vsi so bili bencinarji z vplinjačem; kubatura pod 1200 ccm
- s prvimi petimi sem delal malo kilometrov, vendar pa toliko,
da sem prežigal auspuhe in doživljal posamezne opisane težave
- šestega pa sem imel 19 let in vkljub samo 30.000 prevoženih km
doživel vse v mojem prvem postu opisane napake, nekatere celo večkrat

Nikoli se nisem poglabljal v vzroke za nastanek napak,
samo malo sel klel in zapeljal avto na servis.
Po 19 letih sem ga z 30.000 km šenkal otrokom.

Šele potem sem začel razmišljati o preživetih težavah
in prišel do zaključka, da so se vedno pojavile
v določenem času po zamenjavi auspuha,
ki so ga mojstri električno varili na karoserijo

Zdaj sva pa v istem zosu Silvo,
nobeden od naju pravzaprav ne ve,
v katerem grmu tiči zajec ...

Jaz zase sicer imam razlago za vsako napako, ki se je zgodila, vendar tega
ne morem tukaj na široko obrazlagati in se spuščati v brezplodne debate.
Sem namreč že poskušal, pa ni bilo pozitivnih učinkov.

Predlog:
- vzemimo to kot uganko iz avtoelektrike
- prosim te, da prevzameš vodstvo debate
(kar si skoraj že naredil -hvala-HI)

Lepa hvala, DD+
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14673
Aktiv.: 61.87
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 14, 2010 7:12 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Citiram:
...Poznam "avtoelektričarja", ki sveto trdi, da je potrebno pri polnjenju akumulatorja z polnilcem odviti pokrovčke na celicah akumulatorja...


Ok, slednje tudi sam počnem, če gre za akumolator, kateremu lahko odviješ čepke. To pa pred vsem z razlogom, da preverim nivo elektrolita. Sicer so posledice zamašenega čepa pri polnjenju lahko nepredvidljve. Tole je skusil moj sodelavec, ki je kotel odviti čepe na vozni bateriji, ki se je že polnila nekaj časa. Čep je bil zamačen. V celici se je ustvaril kar velik pritisk. Elektrolit mu je brizgnil v obraz. Bil je kar lep čas v bolnici. Tole me je izučilo, da čepe na akumulatorju odvijam zelo previdno. Običajno z večjo krpo.

_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
Stran 2 od 4

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 500 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group