www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Gretje v traktorju
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
RUros
Član
Član



Pridružen-a: Čet 09 Mar 2006 22:26
Prispevkov: 1031
Aktiv.: 4.39

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 28, 2010 8:41 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

MadMax je napisal/a:

Ti si pa pozabil, da je kabina avtomobila (četudi fičota ali jugota) veliko bolj zatesnjena in izolirana kot traktorska konzerva d'oh!


No s tem se pa vsekakor ne strinjam !
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 20.00

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 28, 2010 9:15 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Do tega imaš seveda vso pravico, lepo pa bi bilo ako bi to tudi utemeljil.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
RUros
Član
Član



Pridružen-a: Čet 09 Mar 2006 22:26
Prispevkov: 1031
Aktiv.: 4.39

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 28, 2010 9:18 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Lahko primerjaš stare kište med sabo, nikakor pa ne moreš primerjati novejših traktorjev, kateri imajo izolirano kabino, s starimi kripami kot so fičo, itd...
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 20.00

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 28, 2010 9:23 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Torej ima 20 let star traktor (torej iz časov, ko so jugote še veselo izdelovali in se večini ni sanjalo, da bo juga razpadla) že bolj izolirano kabino od takratnega avta?

Po napisanem sodim, da gre za tak stroj:



Fendt-205-P-631696.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  108.29 KB
 Pogledana:  14 krat

Fendt-205-P-631696.jpg


Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
RUros
Član
Član



Pridružen-a: Čet 09 Mar 2006 22:26
Prispevkov: 1031
Aktiv.: 4.39

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 28, 2010 9:34 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

eliminator je napisal/a:
Lahko primerjaš stare kište med sabo

Pod to spada tvoj post, ki si ga napisal sedaj.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 20.00

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 28, 2010 9:49 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kaj sploh želiš povedat?
Da ima gasilko mnogo modernejšo zverino?
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
bosko
Član
Član



Pridružen-a: Sob 29 Nov 2008 20:57
Prispevkov: 162
Aktiv.: 0.80
Kraj: Vače

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 28, 2010 10:04 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Dajte no!

Pač tudi na starem traktorju ima človek pravico da v kabini med oranjem snega ni -5 stopinj, ampak malo več. Pa tudi če samo zato da se ti šipe lepše čistijo.
No, jaz imam enega starega kopača (šasija Deutz, Torpedo z 90 KS motorjem), jasno z zračno hlajeno mašino. Letnik je 1982. Gretje je izvedeno tako, da je preko loput hladilni zraka speljan v kabino. Vendar pazi. Cev v kabino je fi 40 mm, ostalo je vse zaprto preko lopute. To se pravi, gre vse toplo v kabino, ampak ker je pretok relativno mali, se motor hitreje segreje...Motor po 5 minutah segreje kabino toliko, da se da spucat šipe, ne da bi zmrzovale nazaj.
Drugač pa kak star WEBASTO bi bil najboljša rešitev!!

Velik sreče!
Boštjan

_________________
Ko sem naredil , nisem vedel da se tega ne da......
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
RUros
Član
Član



Pridružen-a: Čet 09 Mar 2006 22:26
Prispevkov: 1031
Aktiv.: 4.39

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 28, 2010 11:30 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

MadMax je napisal/a:
Kaj sploh želiš povedat?
Da ima gasilko mnogo modernejšo zverino?

Ah ne ni bilo tako mišljeno Angel . Mislil sem tako da lahko primerjaš star traktor s starim avtom, ne gre pa primerjati novejših traktorjev s starimi avti, ker se dobro ve da so novejši veliko bolje izolirani kot pa stari avti.
Bilo je mišljeno na splošno, ker sem tvoj post razumel nekako tako.

Drugače pa, če je vodno hlajen motor, bi bila mogoče rešitev ta, da se spelje nek krog preko radiatorja v kabino pred ventilator. Če je to sploh izvedljivo ?
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 20.00

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 28, 2010 11:39 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Površno bereš, gre za zračno hlajeno zadevo. Vodna bi bila veliko bolj enostavna za predelavo.

S "konzervo" vsekakor nisem mislil na kakega novega đondera za 100kEUR+, ampak nekaj tistega letnika kot je gasilkotov stroj in tudi takratnemu SLO (YU) traktorskemu voznemu parku primernega.
Ok, nov traktor res ne gre primerjat s fičotom, ampak "nov" traktor ima že klimo, ne samo gretje. Nov avto pa ima še vedno bolje izolirano kabino od novega traktorja Wink
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
RUros
Član
Član



Pridružen-a: Čet 09 Mar 2006 22:26
Prispevkov: 1031
Aktiv.: 4.39

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 28, 2010 11:41 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kaj pa način da bi uporabil hidravlično tekočino ? Če je hladilnik za hidravliko, bi se dalo verjetno speljati en del tega za gretje na podoben način kot pri vodnem hlajenju.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 20.00

PrispevekObjavljeno: Ned Nov 28, 2010 11:43 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ja, ampak tu bi moral s hidravliko intenzivno delat.
Kakšno premikanje pluga levo-desno ne bi ravno zadostovalo, pomoje...
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
gumby
Član
Član



Pridružen-a: Sob 28 Apr 2007 12:32
Prispevkov: 4066
Aktiv.: 18.40

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 29, 2010 12:18 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Odpadno toploto motorja je treba izkoristit, na takšen ali drugačen način....
_________________
Tule nisem več aktiven.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.98
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 29, 2010 12:20 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

eliminator je napisal/a:
Kaj pa način da bi uporabil hidravlično tekočino ? Če je hladilnik za hidravliko, bi se dalo verjetno speljati en del tega za gretje na podoben način kot pri vodnem hlajenju.

Kdo pa pravi, da je hidravlična tekočina na traktorju topla? Pa tudi če se že segreje, je to že na koncu pluženja ali drugega dela ...

Pa še ena ideja ... kaj če bi na tak traktor za ogrevanje kabine montiral kar izpušni lonec od VW hrošča? Nekateri se boste sicer smejali, drugi pa boste že vedeli kaj mislim ...
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sebaveh
Član
Član



Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51
Prispevkov: 1671
Aktiv.: 7.88
Kraj: Slovenska Bistrica

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 29, 2010 12:31 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Mogoče malo nora ideja, ampak vseeno: Kaj če bi okoli izpušne cevi navil cev (kačo), dodal posodo za vodo (oziroma voda+antifriz), črpalko, varnostni ventil, v kabino za ventilator pa radiator iz avta?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.98
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Pon Nov 29, 2010 12:41 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

sebaveh je napisal/a:
Mogoče malo nora ideja, ampak vseeno: Kaj če bi okoli izpušne cevi navil cev (kačo), dodal posodo za vodo (oziroma voda+antifriz), črpalko, varnostni ventil, v kabino za ventilator pa radiator iz avta?

Mlad, zagnan, rad zakomplicira in še ne ve kako in zakaj je tako narejen izpušni lonec od VW hrošča Smile

Tisti izpušni lonec je dosti bolj enostavna rešitev kot tvoja ... Wink
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3  Naslednja
Stran 2 od 3

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 499 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group