 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
hvon Član

Pridružen-a: Pet 18 Apr 2008 9:55 Prispevkov: 195 Aktiv.: 0.93 Kraj: Avče
|
Objavljeno: Sob Feb 06, 2010 7:14 pm Naslov sporočila: |
|
|
na audijih 2.5 tdi je pa to kar velika napaka in se zeelo pogosto dogaja,tako da če hočeš novo ali pa obnovljeno kupit je kar očke iz glave denarja,tako da tisti ki obvlada to zadevo,naj se prijavi na team-audi.si ,pa ne bo imel več problemov z denarjem, seveda za pametno ceno
_________________ " Domišljija je začetek ustvarjanja. Domišljaš si, kar si želiš, želiš si, kar si domišljaš in nazadnje ustvariš, kar hočeš." |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
dkovac14 Neznanec

Pridružen-a: Čet 13 Jan 2011 22:57 Prispevkov: 2 Aktiv.: 0.01 Kraj: Novo mesto
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
LinuxFuter Član

Pridružen-a: Pon 18 Jun 2007 14:40 Prispevkov: 389 Aktiv.: 1.77 Kraj: Novo mesto
|
Objavljeno: Čet Jan 13, 2011 11:52 pm Naslov sporočila: |
|
|
Glede na blazno kvaliteto povezav med hibridnimi vezji in konektorji v zunanji svet bi jaz preveril tiste "laske" ki povezujejo tiskanino in konektor.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
vilnev77 Član

Pridružen-a: Sob 30 Jan 2010 13:09 Prispevkov: 114 Aktiv.: 0.61 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Pet Jan 14, 2011 12:30 am Naslov sporočila: |
|
|
Da vam malo razložim:
1,7 motorji so Oplovi in Isuzujevi.
Na Isuzu je računalnik ločen od pumpe,tam notri so ponavadi slabi spoji - pomaga prelotanje cele plošče.
Na Oplovih motorjih je pa res VP44, tam pa crkne tisti mosfet (jaz dajem IRFZ44 in podobne...IRL3803, IRLR2905)
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 23.98
|
Objavljeno: Pet Jan 14, 2011 5:11 am Naslov sporočila: |
|
|
IRFZ44 je malce na nizki strani kar se napetosti tiče.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
dkovac14 Neznanec

Pridružen-a: Čet 13 Jan 2011 22:57 Prispevkov: 2 Aktiv.: 0.01 Kraj: Novo mesto
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PFnemy Neznanec

Pridružen-a: Pet 14 Jan 2011 21:12 Prispevkov: 1 Aktiv.: 0.01 Kraj: Celje
|
Objavljeno: Pet Jan 14, 2011 9:14 pm Naslov sporočila: |
|
|
dkovac14 je napisal/a: |
Pozdravljeni!
Jaz se že kar nekaj časa ukvarjam s svojim 1,7 dti motorjem in sicer sem prišel do spoznanja da je zanič elektronika visokotlačne črpalke (Bosch VP44 EDC ECU).
Iz slike prejšnih postih, pa ne morem razbrati kateri (poškodovan) element je to. Po mojem mnenju je najbrž zaščitna dioda, ali se morda komu vsaj pribljižno sanja za kaj tu gre? Po spletu googlam že kar nekaj časa a tega podatka nisem uspel dobiti, malo že obupavam
Hvala
lp. |
http://www.youtube.com/watch?v=UiJ-13vldWg
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
renato Član

Pridružen-a: Pon 13 Jun 2011 16:37 Prispevkov: 17 Aktiv.: 0.10 Kraj: Višnja Gora
|
Objavljeno: Tor Jun 14, 2011 1:11 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pozdravljeni:
pred enim tednom kupil sem opel corso 1.7 dti,2002 letnik mašinca lepo dela,ampak pojavil se problem iz bosh pumpo,avto lepo užge štartam,pol pridejo težave,namreč avto zgubi moč(se zaguši) pa spet normalno gre tako da nevem kaj bi bilo iz pumpo ali kaj drugo narobe.
prosim da mi pomagate iz nasveti ,pozabil sem napisat da še pri pumpi pušča nafta mislim kašna kaplja in gre na gibljivi del avspluha in se voha.
Eden mojster mi je povedal da je crknil en del pri pumpi,ker koloko sem slišal da je ta pumpa zelo draga ...
lp..
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 23.98
|
Objavljeno: Tor Jun 14, 2011 5:47 pm Naslov sporočila: |
|
|
Iztoči vodo iz filtra za olje ali rezervoarja.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
renato Član

Pridružen-a: Pon 13 Jun 2011 16:37 Prispevkov: 17 Aktiv.: 0.10 Kraj: Višnja Gora
|
Objavljeno: Tor Jun 14, 2011 6:15 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pyr0Beast je napisal/a: |
Iztoči vodo iz filtra za olje ali rezervoarja. |
a misliš iz rezervarja za nafto,ker jaz sem zamenjal olje in oljni filter kakor vse filtre
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 23.98
|
Objavljeno: Tor Jun 14, 2011 6:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pardon, iz filtra za nafto/dizel.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
renato Član

Pridružen-a: Pon 13 Jun 2011 16:37 Prispevkov: 17 Aktiv.: 0.10 Kraj: Višnja Gora
|
Objavljeno: Tor Jun 14, 2011 6:18 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pyr0Beast je napisal/a: |
Pardon, iz filtra za nafto/dizel. |
ok zdaj sem se spomnil,da filtra za nafto nisem zamenjal,jutri ga zamenjam,če je to pol sem zmagal,teb pa hvala za enkrat...
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Pyr0Beast Član

Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11 Prispevkov: 4969 Aktiv.: 23.98
|
Objavljeno: Tor Jun 14, 2011 7:19 pm Naslov sporočila: |
|
|
preden ga priviješ ga nafilej z nafto, da ne bo mašina mrknila.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
renato Član

Pridružen-a: Pon 13 Jun 2011 16:37 Prispevkov: 17 Aktiv.: 0.10 Kraj: Višnja Gora
|
Objavljeno: Tor Jun 14, 2011 9:05 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pyr0Beast je napisal/a: |
preden ga priviješ ga nafilej z nafto, da ne bo mašina mrknila. |
ok hvala za nasvet
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
renato Član

Pridružen-a: Pon 13 Jun 2011 16:37 Prispevkov: 17 Aktiv.: 0.10 Kraj: Višnja Gora
|
Objavljeno: Tor Jun 14, 2011 9:06 pm Naslov sporočila: |
|
|
renato je napisal/a: |
Pyr0Beast je napisal/a: |
preden ga priviješ ga nafilej z nafto, da ne bo mašina mrknila. |
ok hvala za nasvet
 |
in misliš da ni kaj narobe z bosh pumpo
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 499 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|