Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
JTratar Član


Pridružen-a: Pon 08 Nov 2010 21:17 Prispevkov: 205 Aktiv.: 1.15 Kraj: ivančna gorica
|
Objavljeno: Ned Jan 16, 2011 5:49 pm Naslov sporočila: |
|
|
mene pa zanima, ko mam napisan na tablici U: trikot/zvezda, 230/380V
a to so mišljene medfazne napetosti ali za vsako fazo posebej?
hvala za odgovor |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.88 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Ned Jan 16, 2011 5:53 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pomeni, da je v primeru vezave v zvezdo priključna napetost 380V. Če bo vezan v trikot pa 220V. _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
JTratar Član


Pridružen-a: Pon 08 Nov 2010 21:17 Prispevkov: 205 Aktiv.: 1.15 Kraj: ivančna gorica
|
Objavljeno: Ned Jan 16, 2011 7:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
to vem, ampak a je to mišljeno v trikotu npr 220V medfazne napetosti ali napetosti ene same faze? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.88 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Ned Jan 16, 2011 8:19 pm Naslov sporočila: |
|
|
jurcadet je napisal/a: |
to vem, ampak a je to mišljeno v trikotu npr 220V medfazne napetosti ali napetosti ene same faze? |
Seveda medfazne - na eno fazo motor v taki vezavi ne bo šel. _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
JTratar Član


Pridružen-a: Pon 08 Nov 2010 21:17 Prispevkov: 205 Aktiv.: 1.15 Kraj: ivančna gorica
|
Objavljeno: Ned Jan 16, 2011 10:33 pm Naslov sporočila: |
|
|
ok hvala se pravi če hočem motor priključit na trofazni hiši tok moram dat v zvezdo, če pa hočem imeti na trikot pa napetost ne sme bit več kot 120V na vsaki fazi oziroma 220V medfazne napetosti |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.88 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Ned Jan 16, 2011 10:39 pm Naslov sporočila: |
|
|
Na našem 400V omrežju lahko tak motor poganjaš le v zvezdi. V trikotu bi ga lahko eventuelno poganjal s frekvenčnim pretvornikom, kjer lahko z ustreznimi parametri nastaviš željeno izhodno napetost. _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
JTratar Član


Pridružen-a: Pon 08 Nov 2010 21:17 Prispevkov: 205 Aktiv.: 1.15 Kraj: ivančna gorica
|
Objavljeno: Ned Jan 16, 2011 10:44 pm Naslov sporočila: |
|
|
hvala!
saj se mi je zdelo, da je tako ampak sem raje vprašal.
je pa to ena nemška zadeva: spezialmotor für kaltemaschinen, nekaj takega no, ima pa 1,1kW |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
gumby Član


Pridružen-a: Sob 28 Apr 2007 12:32 Prispevkov: 4066 Aktiv.: 18.40
|
Objavljeno: Ned Jan 16, 2011 10:58 pm Naslov sporočila: |
|
|
Enofazni frekvenčniki so do nekje 2,2kW, pri tej moči pa vlečejo nekje 20A. Za 7,5kW boš lahko menjal dovod do bajte, če slučajno stakneš kje tak frekvenčnik... _________________ Tule nisem več aktiven. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
laura Član

Pridružen-a: Tor 10 Avg 2010 11:48 Prispevkov: 1954 Aktiv.: 10.79 Kraj: Sobota
|
Objavljeno: Ned Jan 16, 2011 11:10 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hi!To ti pomeni da v državah,kjer imajo(mo) 3x380V (fazna napetost 220V) vežeš motor v zvezdo,kjer pa imajo 3x220V(fazna napetost 120V-Italija,Francija,ZDA...) vežeš motor v trikot  _________________ Dela kot švicarska ura-samo pokvarjena |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
gumby Član


Pridružen-a: Sob 28 Apr 2007 12:32 Prispevkov: 4066 Aktiv.: 18.40
|
Objavljeno: Ned Jan 16, 2011 11:16 pm Naslov sporočila: |
|
|
Točno tako. Edino ne vem, kje si Francijo in Italijo našel  _________________ Tule nisem več aktiven. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.20 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Pon Jan 17, 2011 12:07 am Naslov sporočila: |
|
|
Sardinija in Sicilija sta nekoč imeli v uporabi sistem 127/220V, vendar je to že dolgo zgodovina.
Oba sistema 127/220 in 230/400V naj bi imela še kneževina Monako in Rusija, če govorimo za geografski prostor Evrope.
Več. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
logist Član

Pridružen-a: Pon 25 Jan 2010 1:12 Prispevkov: 126 Aktiv.: 0.67 Kraj: dom(o)vina
|
Objavljeno: Tor Feb 01, 2011 4:33 pm Naslov sporočila: |
|
|
Imam motor z naslednjimi podatki :
trikot / Y : 230 / 400 V
0,97 / 0,56A,
Moč : 0,18 kW
Cos (fi) : 0,74
S1 : 1330/min
zraven motorja je orginalni reduktor :
moči : 0,18 kW
n2(min-1) : 6,15
Mt2(Nm) : 263
i : 216
Zanima me kako je smiselno krmiliti ta motor glede na željo da premika 4-5t težek predmet po tirnici. Z frekvenčnikom, ali z vezavo zvezda-trikot? glede na to da bi se predmet premikal v intervalih 4-5 min v dolžino 15-20 cm.
Lp, _________________ Mihael |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bojans Član

Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 0:52 Prispevkov: 1196 Aktiv.: 5.58 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Tor Feb 01, 2011 5:05 pm Naslov sporočila: |
|
|
Po občutku (nisem strojnik) boš potreboval še en reduktor cca 1:100, naprej bomo pa videli. Ali sem pa narobe razumel. Želiš premikati maso do 5 ton? s 180W motorjem. _________________ Razlike med mrličem in butlom ni. Nobeden od niju se ne zaveda. Trpi pa okolica. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
logist Član

Pridružen-a: Pon 25 Jan 2010 1:12 Prispevkov: 126 Aktiv.: 0.67 Kraj: dom(o)vina
|
Objavljeno: Tor Feb 01, 2011 5:27 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz tudi nisem strojnik . Takega so strojniki priporočali z že navedenim redutorjem. Saj sklepam po tem da ni potrebno močnega če gledam iz vidika dolžine ki bi jo moral v intervalih premagovati. _________________ Mihael |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bojans Član

Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 0:52 Prispevkov: 1196 Aktiv.: 5.58 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Tor Feb 01, 2011 6:08 pm Naslov sporočila: |
|
|
Spoštovani Logist. Uporabi logiko.
Če želiš nekaj pomikati počasi imaš pa "vir" 1330 1/s
Če je tukaj še masa 5t?
Električna moč 180W, kar je na izhodu iz reduktorja ~ 140W?
140W pa je ~ moč povprečnega človeka trajno.
Poizkusi tvojo reč z malo napora (140W) premikati.
IN USTAVITI NA ŽELJENI TOČKI! _________________ Razlike med mrličem in butlom ni. Nobeden od niju se ne zaveda. Trpi pa okolica. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|