www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

inverter iz 12v na 220v 1500w
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Energetika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
MadMax
Član
Član



Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16
Prispevkov: 4743
Aktiv.: 20.00

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 26, 2011 1:12 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Samo malce si razjasni osnove, torej tok (amper, A), napetost (volt, V), moč (vat, W) in kapaciteta akumulatorja (amper-ura, Ah), pa boš sam prišel do zaključka.
V nasprotnem ne boš verjel nikomur, dokler ne boš probal v praksi ako to deluje kot želiš, ali pa le veljajo zakoni fizike...

Da se ne poglabljamo zdaj še v izkoristke in ostale omejitve, zaenkrat računaj na idealne razmere.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
start
Član
Član



Pridružen-a: Sob 06 Sep 2008 22:59
Prispevkov: 2392
Aktiv.: 11.70
Kraj: Eindhoven, Nizozemska

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 26, 2011 1:16 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Sicer pa to z preiskusom v praksi, kot dokaz, sploh ni slaba ideja. Poskusi bos videl, mogoce pa ti bodo rezultati ustrezali. Sicer pa, ce ze imas namen uporabljati v tovornjaku, uporabljaj samo takrat ko motor tece, pa kuhalnik prej izklopi, sele nato, cez nekaj casa, se sam motor tovornjaka...
_________________
Lep pozdrav!

Aljaž T.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
davidxxx88
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Sre 23 Feb 2011 19:35
Prispevkov: 6
Aktiv.: 0.03
Kraj: NOVA GORICA

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 26, 2011 1:28 am    Naslov sporočila: icon_disgusting  Odgovori s citatom

khm...
_________________
HAHA


Nazadnje urejal/a davidxxx88 Sob Feb 26, 2011 1:46 am; skupaj popravljeno 2 krat
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
.
Član
Član



Pridružen-a: Čet 06 Maj 2010 20:12
Prispevkov: 1035
Aktiv.: 5.62

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 26, 2011 1:36 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kakšen kamion pa imate vi da ima samo 120 Ah akumulatorje? Povprečje je od 160 Ah do 220 Ah.

Vedi da moraš kable od akumulatorjev pa do kabine napeljati posebej! Sedaj teoretično bi šlo če bi pečica porabila max. 1500W inverter pa naj bi bil vsaj 3000W Samo tole sploh ni dobra kombinacija, ker da bi te jaz videl nekje v nemčiji sredi noči na autohofu da mi [slovenščina je zame španska vas]š komino bi te tudi poslal ***** Mr. Green Raje si omisli kakšno mikrovalovno pečico, katere imajo tudi manjšo nazivno moč.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
davidxxx88
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Sre 23 Feb 2011 19:35
Prispevkov: 6
Aktiv.: 0.03
Kraj: NOVA GORICA

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 26, 2011 1:47 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Torej tovornjak ima altenator 24V 80A na to lahko "priključimo" pri 24V x 80A 2000WATOV ... khm... Po mojih izračunih če priključim inverter pri polni obremenitvi 220v 1500W znese cca 7A pri 220V torej to je pri 24V cca od 65A pa do 70A porabe toka pri polni obremenitvi inveterja... Teoretično po mojih izračunih mi ostanjejo baterije in 10A od altenatorja.... In stvar bi celo delovala... ko bi motor tekel...
_________________
HAHA
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
davidxxx88
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Sre 23 Feb 2011 19:35
Prispevkov: 6
Aktiv.: 0.03
Kraj: NOVA GORICA

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 26, 2011 1:51 am    Naslov sporočila: icon_mocker  Odgovori s citatom

Applause Applause Laughing Laughing
_________________
HAHA
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
.
Član
Član



Pridružen-a: Čet 06 Maj 2010 20:12
Prispevkov: 1035
Aktiv.: 5.62

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 26, 2011 1:56 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

In ti boš medtem ko boš pekel v pečici xy laufal kamion 1h ? d'oh!
Skrajno nepraktična stvar, me pa zanima kolikšno velikost pečice imaš, in kam jo boš dal? Je pa vse več autohofov kjer lahko dobiš elektriko do kamiona, v osnovi je to mišljeno za priklop hladilnika na prikolici, ampak se da zmenit da tudi potegneš podaljšek do kamiona Wink
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
laura
Član
Član



Pridružen-a: Tor 10 Avg 2010 11:48
Prispevkov: 1954
Aktiv.: 10.79
Kraj: Sobota

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 26, 2011 3:32 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Hi!Reber,očitno nisi razumel kar sem napisal,kar sklepam iz tvoje navedbe da je grelec čisto omsko breme in NIMA ZAGONSKIH TOKOV.Zate ne vem ampak mi smo kar nekaj časa računali vpliv temperature materialov na električno prevodnost!In glej čudo:hladen cekas ali wolfram nima iste upornosti kot ogret na delovno temperaturo!Če ne verjameš,poskusi.Tisto filozofiranje o ročnem orodju pa sem(boljše da) kar preskočil!
_________________
Dela kot švicarska ura-samo pokvarjena
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PZUFIC
Vseved



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06
Prispevkov: 6987
Aktiv.: 32.61
Kraj: Rakek

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 26, 2011 10:18 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

laura je napisal/a:
Hi!Reber,očitno nisi razumel kar sem napisal,kar sklepam iz tvoje navedbe da je grelec čisto omsko breme in NIMA ZAGONSKIH TOKOV.Zate ne vem ampak mi smo kar nekaj časa računali vpliv temperature materialov na električno prevodnost!In glej čudo:hladen cekas ali wolfram nima iste upornosti kot ogret na delovno temperaturo!Če ne verjameš,poskusi.Tisto filozofiranje o ročnem orodju pa sem(boljše da) kar preskočil!

Ja to je vidno tudi v praksi. Priklopiš na 150W inverter mrzlo klasično 150W žarnico in inverter pravi, da je preobremenjen in se ugasne. Nato žarnico priklopiš na 230V v vtičnici za par sekund. Nato jo daš nazaj in voila deluje.

_________________
Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Slowfly
Član
Član



Pridružen-a: Sre 18 Feb 2004 2:07
Prispevkov: 4082
Aktiv.: 17.21
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 26, 2011 12:01 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

@ Laura
Praviš, da ste dosti računali odvisnost upornosti od temperature prevodnega materiala. Mi tudi. Very Happy
Ampk ti si očitno takrat sedel na ušesih, ali pa spal.
Običajno so grelci narejeni iz Konstantana, se strinjaš?
In termični koeficient za Konstantan je 0,00001.

Enačba za spremembo upornosti zaradi spremembe temperature materiala, pa se glasi: R= R(20) x (1 + alfa mat x delta T), kjer je :
R = upornost materiala po doseženi končni - delovni temperaturi
R(20) = upornost materiala pri temperaturi 20° C
alfa mat = količnik spremembe upornosti za določen material na ° C ( za Konstantan je kot rečeno 0,0001 1/K)
delta T = sprememba temperature (K)

No in za Konstantan iz katerega so običajno narejeni grelci, je za 100° C razlike temperature, sprememba upornosti grelca za 0,1%, prav za toliko se spremeni tudi tok. Če se torej temperatura grelca iz Konstantana spremeni za 500° C, se bo tok spremenil za 0,5%, oziroma pri moči 1,5 kW in napetosti 230 V, bo ob hladnem zagonu tok višji za celih 32,6 mA.
In temu ti praviš hud zagonski tok? Ne ga no kakat!


Nazadnje urejal/a Slowfly Ned Feb 27, 2011 2:28 am; skupaj popravljeno 2 krat
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
int47
Član
Član



Pridružen-a: Pon 15 Dec 2003 0:10
Prispevkov: 2104
Aktiv.: 8.87
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 26, 2011 12:23 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Citiram:
inverter v tovornjaku... 24v inverter z 1500w ali 2000w in 1500w pečica... ker praktično v tovornjaku imamo dve bateriji po 120Ah + altenator.

Baterije v tovornjaku so zagonske. Če nočeš vplivati na življensko dobo, jih lahko prazniš do 5%.

Ostane ti še alternator, ki v prostem teku verjetno ne bo dal od sebe 2kW. Zato bi se moral vozit ko kuhaš, ali pečeš.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kobranka
Član
Član



Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37
Prispevkov: 3403
Aktiv.: 18.74
Kraj: nekje v zgornjem posočju

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 26, 2011 2:54 pm    Naslov sporočila:  Re: inverter iz 12v na 220v 1500w Odgovori s citatom

davidxxx88 je napisal/a:
mena pa zanima če bi to dalalo inverter ki premore 1500w in kuhalnik 1500w... rabim za vikend...

http://www.mimovrste.com/artikel/3740023928/q=kuhalnik/kuhalnik-iskra-hp-1500

http://axelstopshop.tradoria.de/p/1983319/profi-power-spannungswandler-12v-230v-15003000w-mit-2-steckdosen-und-fernbedienung

Ali se nebi raje poglobil v dokumentacijo izbranega indukcijskega kuhalnika. Če imaš 24V potem bi ti z malo modifikacije indukcijskega kuhalnika moralo to delovati. Sicer lahko da malo na pamet govorim, ker se nisem poglabljal v to, vendar sem prepričan, da bi se dalo to realizirati. Pri tem pa skoraj da nebi prihajalo do toplotnih izgub vsaj v tolikšni meri kot prvotno na 230) ne. Tudi televizije vsaj LCD prvotno ne delujejo na 230V in bi se to dalo modificirati. www.google.com/m/search?client=ms-opera-mini&q=induction+cooker+circuit+design&channel=new&site=universal&tab=iw&ei=MfhoTbj1NIabjAe_m4yIAg&sa=N&ei=MfhoTbj1NIabjAe_m4yIAg&ved=0CAMQ1wY


Nazadnje urejal/a kobranka Sob Feb 26, 2011 5:25 pm; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Energetik-m
Član
Član



Pridružen-a: Pon 07 Dec 2009 19:16
Prispevkov: 1392
Aktiv.: 7.36
Kraj: Zagorje

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 26, 2011 4:13 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

6dan8 je napisal/a:
mucek4 je napisal/a:
Moj 12V 3000W pretvornik ima 8x 30A varovalko.
Osem kosov 30A varovalk vzporedno? 8 x 30(A) = 240(A). Ja, to bi zdržalo porabnik tja v 3kW (pustimo zagonske tokove). O vzporedni vezavi varovalk pa raje ne bi.


Ni nujno, da so varovalke vzporedno. Kaj pa če ima ta razsmernik 8 enot iz 12 na 300V DC, vezanih vzporedno na vhodu in izhodu, čemur sledi razsmernik, vsaka enota pa ima na 12V strani svojo varovalko?

_________________
lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Slowfly
Član
Član



Pridružen-a: Sre 18 Feb 2004 2:07
Prispevkov: 4082
Aktiv.: 17.21
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 26, 2011 4:23 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

In teh osem enot je treba tudi sinhronizirati. Ali misliš, da ne bi bilo potrebno?
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 23.98

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 26, 2011 5:00 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Paralelizacija varovalk ni tak hud problem.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Energetika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
Stran 3 od 4

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 500 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group