 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
hudamravljica Član


Pridružen-a: Tor 30 Nov 2010 23:22 Prispevkov: 872 Aktiv.: 4.92 Kraj: LUCIJA
|
Objavljeno: Čet Mar 17, 2011 11:13 pm Naslov sporočila: Priklop hladilniškega kompresorja |
|
|
Pozdravljeni.
Imam hladilniški kompresor 220-240V.
Zanima me kako se priklopi. Iz njega so 3 pini z oznakami T1 C, T2 S in T3 R.
Prilagam sliko.
Hvala
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
266.47 KB |
Pogledana: |
7 krat |

|
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
andrejj Član


Pridružen-a: Ned 21 Mar 2004 15:06 Prispevkov: 4253 Aktiv.: 17.94 Kraj: 8232 Šentrupert
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
hudamravljica Član


Pridružen-a: Tor 30 Nov 2010 23:22 Prispevkov: 872 Aktiv.: 4.92 Kraj: LUCIJA
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
andrejj Član


Pridružen-a: Ned 21 Mar 2004 15:06 Prispevkov: 4253 Aktiv.: 17.94 Kraj: 8232 Šentrupert
|
Objavljeno: Sob Mar 19, 2011 8:02 am Naslov sporočila: |
|
|
Imaš zraven zagonski rele ki natakne na kompresor?Če nimaš pa preizkusi z kondenzator 12-16uF.Za preizskus uporabljaj žarnico o tem je napisano na forum.Lahko vprašam za kaj boš rabil?
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Branez Moderator


Pridružen-a: Pon 14 Apr 2003 7:21 Prispevkov: 7831 Aktiv.: 33.03 Kraj: Koprivnica HR
|
Objavljeno: Sob Mar 19, 2011 8:55 am Naslov sporočila: |
|
|
hudamravljica je napisal/a: |
.......
A je nujno vse to in ali bi bil dovolj samo motorni kondenzator za poganjat moj kompresor?? |
Če bi prečital kaj so ljudje na Andrejevi povezavi razpravljali, bi našel odgovor na to vprašanje.
janez03 je napisal/a: |
Tole je po moje rele, ki vklopi ob zagonu kompresorja pomožno fazo.Ob zagonu motorja je tok skozi glavno navitje motorja nekajkrat večji od nazivnega, ko pa tok motorja z višanjem obratov pade na nazivni tok, pa rele - ker skozi navitje tega releja teče tok "glavnega" navitja - tudi izklopi pomožno fazo in tako zmanjša porabo aparata (to je posebna izvedba enofaznih indukcijskih motorjev za vgradnjo v hladilne agregate, pri večini ostalih ostane pomožna faza vključena ves čas obratovanja motorja).
L.p.; Janez |
jur je napisal/a: |
Kondenzator je tam zato, da se ustvari zamik magnetnega polja. Če bi pomožnega navitja ne bilo, bi se motor obnašal kot elektromagnet. Rotor bi stal na enem mestu. Če bi pomožno navitje priključil na fazo, bi se motor obnašal kot elektromagnet z dvemi navitji. Rotor bi še vedno stal na istem mestu. Ko pa je pomožno navitje priključeno preko kondenzatorja, se v njem ustvari zamik (časovni zamik) toka (to je lastnost kondenzatorja) in z tem tudi zamik magnetnega polja med navitjem brez kondenzatorja in med navitjem z kondenzatorjem. Razlika v magnetnem polju (oziroma v fazi magnetnega polja) potegne rotor v vrtenje.
Če motorju pregori pomožna faza ali nima kondenzatorja, se ga da po vklopu elektrike zagnati z roko in se bo potem sam vrtel naprej. To velja za motorje, ki uporabljajo kondenzatorje samo za zagon.
Jur |
_________________ The true sign of intelligence is not knowledge but imagination.
Creativity is intelligence having fun!
Albert Einstein |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
hudamravljica Član


Pridružen-a: Tor 30 Nov 2010 23:22 Prispevkov: 872 Aktiv.: 4.92 Kraj: LUCIJA
|
Objavljeno: Sob Mar 19, 2011 4:44 pm Naslov sporočila: |
|
|
andrejj je napisal/a: |
Imaš zraven zagonski rele ki natakne na kompresor?Če nimaš pa preizkusi z kondenzator 12-16uF.Za preizskus uporabljaj žarnico o tem je napisano na forum.Lahko vprašam za kaj boš rabil? |
Nimam zagonskega releja, samo kompresor.
Misliš, da bi delalo samo s kondenzatorjem, ki si ga predlagal in brez zagonskega kondenzatorja in releja??
Poskusil bi plastificirati v kalup z uporabo podtlaka. Tak podoben(manjši) kompresor uporablja znanec že nekaj let za občasno vakumiranje kalupov.
Branez
A si si ti sploh ogledal mojo zadnjo priponko. Poglej še 1x in boš videl 2 kondenzatorja. Temo katero si linkal in coppy- pastal pa sem si prebral preden sem začel novo.
1. Nikjer nisem našel odgovora na prvo vprašanje v moji temi(kam kaj priklopit).
2. Nikjer nisem našel govora o dveh kondenzatorjih(zagonski in motorni) in releju.
L.p.
Nazadnje urejal/a hudamravljica Sob Mar 19, 2011 5:12 pm; skupaj popravljeno 2 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Branez Moderator


Pridružen-a: Pon 14 Apr 2003 7:21 Prispevkov: 7831 Aktiv.: 33.03 Kraj: Koprivnica HR
|
Objavljeno: Sob Mar 19, 2011 4:47 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pojdi na najbližji odpad in poberi iz starega hladilnika kar ti manjka.
_________________ The true sign of intelligence is not knowledge but imagination.
Creativity is intelligence having fun!
Albert Einstein |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
hudamravljica Član


Pridružen-a: Tor 30 Nov 2010 23:22 Prispevkov: 872 Aktiv.: 4.92 Kraj: LUCIJA
|
Objavljeno: Sob Mar 19, 2011 5:07 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ta kompresor je bil v ohišju še z enim in skupaj sta poganjala kar močno klima napravo. Zaradi neke okvare je bil celotni sistem zamenjan in škatla s kompresorji je ostala pri nas v delavnici, da jo bo lastnik kasneje odnesel. Po par mesecih pa je lastnik rekel, da lahko vse zavržemo. Danes sem hotel vprašat električarja, ki je delal električni del, kam je dal ostalo šaro pa ni dosegljiv, ker je v tujini.
Če so ostale, manjkajoče stvari še na razpolago pa zvem konec naslednjega tedna.
L.p.
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 500 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|