www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Viličar INDOS E318
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Energetika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
iskra
Član
Član



Pridružen-a: Tor 14 Okt 2003 10:13
Prispevkov: 797
Aktiv.: 3.36
Kraj: Lokev ,Boa , KOPER

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 17, 2006 10:54 am    Naslov sporočila:  Viličar INDOS E318 Odgovori s citatom

Pozdravljeni .
Trenutno popravljam en INDOSOV električni viličar.
Napaka je taka : Ko se strese (med vožnjo) se izkluči -gre v stop in na displeju utripne lučka 6 krat - kar bi pomenilo motnja v delovanju pogonskega motorja . Sicer sumim ščetke , me pa moti da se to pojavi ko se viličar strese. Ima mogoče kdo izkušnje s temi viličarji , na njihovem servisu so mi samo rekli , da naj pripeljemo viličarja k njim , ali pa ga sami popravimo Shocked . Več pa nočejo izdati (verjetno jih zavezuje vojaška tajnost Rolling Eyes ).
Mikroprocesorska enota je dobra , (sem probal z drugega) , tudi žice so pritrjene , za zamenjati ščetke pa izgleda da je treba sneti motorje Confused kar je precej dela .

_________________
L.P. iskra
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14673
Aktiv.: 61.91
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 17, 2006 11:07 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Omenjenega modela ne poznam. Imamo nekaj kosov viličarjev VAE5/15E. Pogonska logika je Reghel. Vzroki za opisano napako pri teh so lahko: Mirkostikalo na ročni zavori oz vse okrog instalacije le tega. Kontaktor, ki vključuje smer vožnje. V primeru slabega močnosnega kontakta se zgodi prav to kar si opisal. Elektronika zazna prekinitev kontakta, če prav bi moral le ta biti sklenjen (tuljava ima napetost) Pride do blokade - pomaga le "reset". Če so v viličarju slučajno iskrini oz. indosovi kontatkorji preglej močnostno pletenico, ki povezuje gibljiv del zgornjega kotntakta. Dostikrat se preine na mestu, kjer je privijačena na fiksni del.
_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14673
Aktiv.: 61.91
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 17, 2006 11:17 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Še glede menjave krtač na motorjih. Imamo še par različnih indosovih viličarjev. Vsi so glede menjave krtač ... Twisted Evil Če želiš menjati krtače, je potrebno sneti motor. Da lahko snameš pogonski motor, je potrebno sneti tudi motor servovolana. Evil or Very Mad Odstraniti je potrebno tudi baterije. Da lahko odstraniš baterije, je na nekaterih treba sneti streho Twisted Evil . Motorji na vseh, ki jih imamo v podjetju gredo ven od spodaj. Potrebuješ kanal. Bistveno lažje pa je, če viličarja prevrneš na bok. Pri tem je treba zatesniti zračnik rezervoarja hidravličnega olja ali pa olje izčrpati , če ne želiš "oljne poplave" Sad
_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jur
Član
Član



Pridružen-a: Pet 02 Dec 2005 14:45
Prispevkov: 5142
Aktiv.: 21.69
Kraj: [color=zelena]Ljubljana[/color]

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 17, 2006 1:32 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Morda bi poskusil trkati (ne razbijati) z kladivom (lesenim, ali plastičnim) ali z podobno pripravo po raznih komponentah kot so kabli (predvsem debeli), spojke, stikala, mikrostikala, kontaktorji, kontakti,releji, varovalke... Majanje komponent z roko ni isto kot trkanje. Če je mehanski problem, ni vrag, da ga ne bi našel.

Jur
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14673
Aktiv.: 61.91
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 17, 2006 1:42 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tudi Jur-ov nasvet je koristen. Viličarja dvigni na eni strani tako, da je pogonsko kolo v zraku. Sam običajno pod jarm podložim deske ter nagib vilic potisnem naprej. Tako se viličar sam dvigne. Podloži pedal za "gas". Kot je svetoval Jur z udarjanjem po komponentah skušaj locirati mesto, ki je "občutljivo" na vibracije.
_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
osmica
Član
Član



Pridružen-a: Sob 22 Maj 2004 21:16
Prispevkov: 377
Aktiv.: 1.59
Kraj: savinjska

PrispevekObjavljeno: Pet Feb 17, 2006 11:09 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Nevem kaj bi rekel, takšne napake so se pojavljale na viličarju katerega sem vozil. Vse je malo čudno tudi stikalo na sedežu ni čist za pozabit... Se ne spomnim kaj je bilo. Akumolatorji grejo simpl vem (mi smo jih vsak dan 1X menjali) potem pa se odstranijo pokrovi pa se vidi motor je pa res malo težje ga demontirat.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14673
Aktiv.: 61.91
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 18, 2006 12:32 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

osmica je napisal/a:
Nevem kaj bi rekel, takšne napake so se pojavljale na viličarju katerega sem vozil. Vse je malo čudno tudi stikalo na sedežu ni čist za pozabit... Se ne spomnim kaj je bilo. Akumolatorji grejo simpl vem (mi smo jih vsak dan 1X menjali) potem pa se odstranijo pokrovi pa se vidi motor je pa res malo težje ga demontirat.


Glede menjave baterij. Sem sedaj na hitro "preštel"
V podjetju imamo 5 indus-ovih baterijskih viličarjev. V njih so po dve 36V baterije (18/5 PG 250) Teže točno ne vem je pa verijetno blizu 300kg. Baterije so pod sedežem. Za menjavo oz demotažo je potrebno demotirati pokrov s sedežem. (zraven se drži zaščitna kabina, ki jo je potrebno nagniti nazaj) Baterije je potrebno dviginiti ca 20cm ter jih izvleči s strani. Z pomočjo recimo ustreznega dvigala bi morebiti bilo lažje. V podjetju si pomagamo z drugim viličarjem. To lahko traja mimogrede 1h. Toliko o "simpl" menjavi Sad . Bom ob priliki pofotografiral. Enak problem je recimo pri enem viličarju bolgarskega porekla - ta ima 72V baterijo v enem kosu, ki je približno enake velikosti kot obe PG250 skupaj.
Imamo tudi tri komade regalnih BT švedskega porekla. Tukaj je menjava bistveno lažja. V njem je 24V baterija. Dvigne se pokrov s sedežem. Tudi levi in desni pokrov je na tečajih. (za menjavo ne potrebuješ nič snemat) V teh smo v času večje obremenitve menjavali baterije 2x dnevno. Baterija je bila zamenjana v slabih desetih minutah.

_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
iskra
Član
Član



Pridružen-a: Tor 14 Okt 2003 10:13
Prispevkov: 797
Aktiv.: 3.36
Kraj: Lokev ,Boa , KOPER

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 18, 2006 7:55 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Very Happy Very Happy Hvala za nasvete , bom v ponedeljek preveril . Shocked Silvo na mikrostikalo na ročni zavori nebi niti pomislil , bom poizkusil vse predloge in poročam .
Sem pa danes uspel sestaviti en "frekvenčni pretvornik" 50 >> 200 HZ . Verjetno jih TISTI iz proizvodnje poznajo , torej 3 fazni motor 7,5 KW in generator 10 KW Shocked Shocked . In to jaz ki še nisem menjal večje varovalke od 6,3 A . Pravo čudo (vsaj zame Surprised vezava zvezda trikot ??), ene dve leti jim je stalo v skladišču in ga ni bilo junaka da bi to sestavil , sa raje vsak teden kupili po pet tirolitk , pri celem kupu visokofrekvenčnih (BOŠOVIH) na policah.
Confused Za pogum pa so mi rekli da imam na razpolago cel kubik varovalk Laughing .
Cool Pa mi je uspelo od prve , z originalnimi varovalkami in neverjetno še celo vrtele so se pravilno Very Happy Very Happy (so trofazne ).
Me pa je nekaj presenetilo , pričakoval sem (generator ni fiksno priterjen , stiji le na gumijasih nogicah !!!) da bo se bo ob zagonu vsaj zamajal , pa niti trzne NE!
Laughing Sem moral povezati pet štirižilnih kablov na dva kontaktorja in eno 20 cm-etersko stikalo , pa termična varovalka in 9 varovalk ?? (so ob demontaži kar pocvikali in izpulili kable Evil or Very Mad )

_________________
L.P. iskra
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14673
Aktiv.: 61.91
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 18, 2006 8:45 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Citiram:
... sem pa danes uspel sestaviti en "frekvenčni pretvornik" 50 >> 200 HZ . Verjetno jih TISTI iz proizvodnje poznajo , torej 3 fazni motor 7,5 KW in generator 10 KW Shocked Shocked . ...


Je bil zagotovo 200Hz? V veliki večini - sploh, če gre za pogon kakih frezerjev so le ti običajno 300Hz 165V. Ustreznega asihronca tako poženeš tam do 18.000 obratov. V lesni industriji prevladujejo motorji firme Preske.

P.S.

Citiram:
...in to jaz ki še nisem menjal večje varovalke od 6,3 A

Z napisanega sklepam, da si "obesil" RTV stroko na klin ter si se začel baviti s kakim ndustrijskim vzdrževanjem?...Verjami mi, bistveno bolj zanimiva in raznolika stroka kot TV, VCR ...

_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
osmica
Član
Član



Pridružen-a: Sob 22 Maj 2004 21:16
Prispevkov: 377
Aktiv.: 1.59
Kraj: savinjska

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 19, 2006 11:29 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pri nas v firmi se vozi z viličarju v dveh izmenah in ob pol dveh se menjajo akumolatorji. Sedež in pokrov se dvigneta vse je na tečajih pri starejših še kabina katera je tudi na tečajih. Potem seakumolatorji dvignejo z dvigalom katero ima že pripravljeno konzolo. Je pa res dvigalo na vodilih (3d pomiki) akumolator pa pripeljš bližje po tračni progi. Vse skupaj traja 5min dva delavca. starejši viličarji imajo dva akumolatorja novejši pa [slovenščina je zame španska vas] (indusovi viličarji). Vse je že peipravljeno za naslon kabine...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14673
Aktiv.: 61.91
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 19, 2006 11:39 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Seveda se strinjam, če imaš ustrezne priprave potem gre bisveno hitreje. Kako je z pogonskim motorjem ter motorjem servovolana v novih indusih? Gredo tudi ti ven le od spodaj? (potrebuješ dvigalo ali kanal oz. ga prekucneš) Moraš sneti motor, če želiš pogledati krtače? (pokrova zadaj sicer na starih viličarjih ni bilo možno sneti - ni dovolj prostora) Motorji v starih so končarjevi.
_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
iskra
Član
Član



Pridružen-a: Tor 14 Okt 2003 10:13
Prispevkov: 797
Aktiv.: 3.36
Kraj: Lokev ,Boa , KOPER

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 19, 2006 9:08 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Very Happy Ja Silvo sem malo "zašel" s RTV Wink .(no po pravici sem vseskozi delal sporedno tudi industrijsko , samo sedaj sem se spustil bolj globoko in ne samo elektronika)
Priznam malo me muči teh 380 V , pa tri faze ....
Ja ta "frekvenčni pretvornik " je 200 Hz ( 50 >> 200 Hz) Kot sem napisal Trifazni motor , poganja generator ki da ven 300V 200 Hz . Vrtalni strojčki, brusilke , rezkarji .... pa imajo Trifazne asinhronske (kratkostični rotor Shocked ) motorčke ( od 300W - pa do nekaj KW). Kar malo sem pogledal Laughing ko nisem našel krtačk na vrtalnem strojčku Very Happy . Super zadevica , se morajo vsi ostali (kolektorski) skriti Exclamation
Kar se tiče varjenja Cool pa bom kmalu pravi "strokovnjak"

_________________
L.P. iskra
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14673
Aktiv.: 61.91
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 19, 2006 9:23 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Iskra, tovrstnih pretvornikov je pri nas v podjetju "malo morje". Večina jih je 300 nekaj 100Hz. Imamo tudi enega, ki pa že dolgo časa ni v rabi, ki je za pogon prav boschovega ročnega orodja - ročni vrtali stoji - po zunanjosti se ne razlikujejo od klasičnih vrtalnikov - le da je motor 3fazen. Shocked To orodje je neuničljivo. Edino, kar se je pokvarilo je bilo stikalo, ali pa se je premigal kabel. Po pravici povedano, ne vem točno koliko hz pretvornik je za to orodje. Embarassed Bom jutri pogledal. Še nasvet glede vzdrževanja samih mehanskih pretvornikov. Imej redno kontrolo nad krtačami. Najbolje, da jih pri prvem pregledu pomeriš ter si dolžino zabeležiš. Čez kak mesec izvedeš ponoven pregled. Tako boš imel okvirno sliko o obrabi.
Išči le orginale krtačk. Če jih bodo skupili drsni obroči, ti bo krtače nenormalno "stružilo". Zato jih je bolje menjati. Struženje drsnih obročev ne pomaga dosti.

_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
iskra
Član
Član



Pridružen-a: Tor 14 Okt 2003 10:13
Prispevkov: 797
Aktiv.: 3.36
Kraj: Lokev ,Boa , KOPER

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 19, 2006 9:35 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Very Happy Bom upošteval.
_________________
L.P. iskra
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
iskra
Član
Član



Pridružen-a: Tor 14 Okt 2003 10:13
Prispevkov: 797
Aktiv.: 3.36
Kraj: Lokev ,Boa , KOPER

PrispevekObjavljeno: Sre Feb 22, 2006 7:56 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Bo potrebno zamenjati baterije na tem viličarju. Mi lahko poveste kakšen naslov od prodajalcev , da mi pošlejo ponudbe ?
_________________
L.P. iskra
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Energetika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 496 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group