 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
iskra Član

Pridružen-a: Tor 14 Okt 2003 10:13 Prispevkov: 797 Aktiv.: 3.36 Kraj: Lokev ,Boa , KOPER
|
Objavljeno: Pet Feb 17, 2006 10:54 am Naslov sporočila: Viličar INDOS E318 |
|
|
Pozdravljeni .
Trenutno popravljam en INDOSOV električni viličar.
Napaka je taka : Ko se strese (med vožnjo) se izkluči -gre v stop in na displeju utripne lučka 6 krat - kar bi pomenilo motnja v delovanju pogonskega motorja . Sicer sumim ščetke , me pa moti da se to pojavi ko se viličar strese. Ima mogoče kdo izkušnje s temi viličarji , na njihovem servisu so mi samo rekli , da naj pripeljemo viličarja k njim , ali pa ga sami popravimo . Več pa nočejo izdati (verjetno jih zavezuje vojaška tajnost ).
Mikroprocesorska enota je dobra , (sem probal z drugega) , tudi žice so pritrjene , za zamenjati ščetke pa izgleda da je treba sneti motorje kar je precej dela . _________________ L.P. iskra |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.91 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Pet Feb 17, 2006 11:07 am Naslov sporočila: |
|
|
Omenjenega modela ne poznam. Imamo nekaj kosov viličarjev VAE5/15E. Pogonska logika je Reghel. Vzroki za opisano napako pri teh so lahko: Mirkostikalo na ročni zavori oz vse okrog instalacije le tega. Kontaktor, ki vključuje smer vožnje. V primeru slabega močnosnega kontakta se zgodi prav to kar si opisal. Elektronika zazna prekinitev kontakta, če prav bi moral le ta biti sklenjen (tuljava ima napetost) Pride do blokade - pomaga le "reset". Če so v viličarju slučajno iskrini oz. indosovi kontatkorji preglej močnostno pletenico, ki povezuje gibljiv del zgornjega kotntakta. Dostikrat se preine na mestu, kjer je privijačena na fiksni del. _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.91 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Pet Feb 17, 2006 11:17 am Naslov sporočila: |
|
|
Še glede menjave krtač na motorjih. Imamo še par različnih indosovih viličarjev. Vsi so glede menjave krtač ... Če želiš menjati krtače, je potrebno sneti motor. Da lahko snameš pogonski motor, je potrebno sneti tudi motor servovolana. Odstraniti je potrebno tudi baterije. Da lahko odstraniš baterije, je na nekaterih treba sneti streho . Motorji na vseh, ki jih imamo v podjetju gredo ven od spodaj. Potrebuješ kanal. Bistveno lažje pa je, če viličarja prevrneš na bok. Pri tem je treba zatesniti zračnik rezervoarja hidravličnega olja ali pa olje izčrpati , če ne želiš "oljne poplave"  _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
jur Član


Pridružen-a: Pet 02 Dec 2005 14:45 Prispevkov: 5142 Aktiv.: 21.70 Kraj: [color=zelena]Ljubljana[/color]
|
Objavljeno: Pet Feb 17, 2006 1:32 pm Naslov sporočila: |
|
|
Morda bi poskusil trkati (ne razbijati) z kladivom (lesenim, ali plastičnim) ali z podobno pripravo po raznih komponentah kot so kabli (predvsem debeli), spojke, stikala, mikrostikala, kontaktorji, kontakti,releji, varovalke... Majanje komponent z roko ni isto kot trkanje. Če je mehanski problem, ni vrag, da ga ne bi našel.
Jur |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.91 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Pet Feb 17, 2006 1:42 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tudi Jur-ov nasvet je koristen. Viličarja dvigni na eni strani tako, da je pogonsko kolo v zraku. Sam običajno pod jarm podložim deske ter nagib vilic potisnem naprej. Tako se viličar sam dvigne. Podloži pedal za "gas". Kot je svetoval Jur z udarjanjem po komponentah skušaj locirati mesto, ki je "občutljivo" na vibracije. _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
osmica Član


Pridružen-a: Sob 22 Maj 2004 21:16 Prispevkov: 377 Aktiv.: 1.59 Kraj: savinjska
|
Objavljeno: Pet Feb 17, 2006 11:09 pm Naslov sporočila: |
|
|
Nevem kaj bi rekel, takšne napake so se pojavljale na viličarju katerega sem vozil. Vse je malo čudno tudi stikalo na sedežu ni čist za pozabit... Se ne spomnim kaj je bilo. Akumolatorji grejo simpl vem (mi smo jih vsak dan 1X menjali) potem pa se odstranijo pokrovi pa se vidi motor je pa res malo težje ga demontirat. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.91 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Sob Feb 18, 2006 12:32 pm Naslov sporočila: |
|
|
osmica je napisal/a: |
Nevem kaj bi rekel, takšne napake so se pojavljale na viličarju katerega sem vozil. Vse je malo čudno tudi stikalo na sedežu ni čist za pozabit... Se ne spomnim kaj je bilo. Akumolatorji grejo simpl vem (mi smo jih vsak dan 1X menjali) potem pa se odstranijo pokrovi pa se vidi motor je pa res malo težje ga demontirat. |
Glede menjave baterij. Sem sedaj na hitro "preštel"
V podjetju imamo 5 indus-ovih baterijskih viličarjev. V njih so po dve 36V baterije (18/5 PG 250) Teže točno ne vem je pa verijetno blizu 300kg. Baterije so pod sedežem. Za menjavo oz demotažo je potrebno demotirati pokrov s sedežem. (zraven se drži zaščitna kabina, ki jo je potrebno nagniti nazaj) Baterije je potrebno dviginiti ca 20cm ter jih izvleči s strani. Z pomočjo recimo ustreznega dvigala bi morebiti bilo lažje. V podjetju si pomagamo z drugim viličarjem. To lahko traja mimogrede 1h. Toliko o "simpl" menjavi . Bom ob priliki pofotografiral. Enak problem je recimo pri enem viličarju bolgarskega porekla - ta ima 72V baterijo v enem kosu, ki je približno enake velikosti kot obe PG250 skupaj.
Imamo tudi tri komade regalnih BT švedskega porekla. Tukaj je menjava bistveno lažja. V njem je 24V baterija. Dvigne se pokrov s sedežem. Tudi levi in desni pokrov je na tečajih. (za menjavo ne potrebuješ nič snemat) V teh smo v času večje obremenitve menjavali baterije 2x dnevno. Baterija je bila zamenjana v slabih desetih minutah. _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
iskra Član

Pridružen-a: Tor 14 Okt 2003 10:13 Prispevkov: 797 Aktiv.: 3.36 Kraj: Lokev ,Boa , KOPER
|
Objavljeno: Sob Feb 18, 2006 7:55 pm Naslov sporočila: |
|
|
Hvala za nasvete , bom v ponedeljek preveril . Silvo na mikrostikalo na ročni zavori nebi niti pomislil , bom poizkusil vse predloge in poročam .
Sem pa danes uspel sestaviti en "frekvenčni pretvornik" 50 >> 200 HZ . Verjetno jih TISTI iz proizvodnje poznajo , torej 3 fazni motor 7,5 KW in generator 10 KW . In to jaz ki še nisem menjal večje varovalke od 6,3 A . Pravo čudo (vsaj zame vezava zvezda trikot ??), ene dve leti jim je stalo v skladišču in ga ni bilo junaka da bi to sestavil , sa raje vsak teden kupili po pet tirolitk , pri celem kupu visokofrekvenčnih (BOŠOVIH) na policah.
Za pogum pa so mi rekli da imam na razpolago cel kubik varovalk .
Pa mi je uspelo od prve , z originalnimi varovalkami in neverjetno še celo vrtele so se pravilno (so trofazne ).
Me pa je nekaj presenetilo , pričakoval sem (generator ni fiksno priterjen , stiji le na gumijasih nogicah !!!) da bo se bo ob zagonu vsaj zamajal , pa niti trzne NE!
Sem moral povezati pet štirižilnih kablov na dva kontaktorja in eno 20 cm-etersko stikalo , pa termična varovalka in 9 varovalk ?? (so ob demontaži kar pocvikali in izpulili kable ) _________________ L.P. iskra |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.91 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Sob Feb 18, 2006 8:45 pm Naslov sporočila: |
|
|
Citiram: |
... sem pa danes uspel sestaviti en "frekvenčni pretvornik" 50 >> 200 HZ . Verjetno jih TISTI iz proizvodnje poznajo , torej 3 fazni motor 7,5 KW in generator 10 KW Shocked Shocked . ... |
Je bil zagotovo 200Hz? V veliki večini - sploh, če gre za pogon kakih frezerjev so le ti običajno 300Hz 165V. Ustreznega asihronca tako poženeš tam do 18.000 obratov. V lesni industriji prevladujejo motorji firme Preske.
P.S.
Citiram: |
...in to jaz ki še nisem menjal večje varovalke od 6,3 A |
Z napisanega sklepam, da si "obesil" RTV stroko na klin ter si se začel baviti s kakim ndustrijskim vzdrževanjem?...Verjami mi, bistveno bolj zanimiva in raznolika stroka kot TV, VCR ... _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
osmica Član


Pridružen-a: Sob 22 Maj 2004 21:16 Prispevkov: 377 Aktiv.: 1.59 Kraj: savinjska
|
Objavljeno: Ned Feb 19, 2006 11:29 am Naslov sporočila: |
|
|
Pri nas v firmi se vozi z viličarju v dveh izmenah in ob pol dveh se menjajo akumolatorji. Sedež in pokrov se dvigneta vse je na tečajih pri starejših še kabina katera je tudi na tečajih. Potem seakumolatorji dvignejo z dvigalom katero ima že pripravljeno konzolo. Je pa res dvigalo na vodilih (3d pomiki) akumolator pa pripeljš bližje po tračni progi. Vse skupaj traja 5min dva delavca. starejši viličarji imajo dva akumolatorja novejši pa [slovenščina je zame španska vas] (indusovi viličarji). Vse je že peipravljeno za naslon kabine... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.91 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Ned Feb 19, 2006 11:39 am Naslov sporočila: |
|
|
Seveda se strinjam, če imaš ustrezne priprave potem gre bisveno hitreje. Kako je z pogonskim motorjem ter motorjem servovolana v novih indusih? Gredo tudi ti ven le od spodaj? (potrebuješ dvigalo ali kanal oz. ga prekucneš) Moraš sneti motor, če želiš pogledati krtače? (pokrova zadaj sicer na starih viličarjih ni bilo možno sneti - ni dovolj prostora) Motorji v starih so končarjevi. _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
iskra Član

Pridružen-a: Tor 14 Okt 2003 10:13 Prispevkov: 797 Aktiv.: 3.36 Kraj: Lokev ,Boa , KOPER
|
Objavljeno: Ned Feb 19, 2006 9:08 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ja Silvo sem malo "zašel" s RTV .(no po pravici sem vseskozi delal sporedno tudi industrijsko , samo sedaj sem se spustil bolj globoko in ne samo elektronika)
Priznam malo me muči teh 380 V , pa tri faze ....
Ja ta "frekvenčni pretvornik " je 200 Hz ( 50 >> 200 Hz) Kot sem napisal Trifazni motor , poganja generator ki da ven 300V 200 Hz . Vrtalni strojčki, brusilke , rezkarji .... pa imajo Trifazne asinhronske (kratkostični rotor ) motorčke ( od 300W - pa do nekaj KW). Kar malo sem pogledal ko nisem našel krtačk na vrtalnem strojčku . Super zadevica , se morajo vsi ostali (kolektorski) skriti
Kar se tiče varjenja pa bom kmalu pravi "strokovnjak" _________________ L.P. iskra |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.91 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Ned Feb 19, 2006 9:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
Iskra, tovrstnih pretvornikov je pri nas v podjetju "malo morje". Večina jih je 300 nekaj 100Hz. Imamo tudi enega, ki pa že dolgo časa ni v rabi, ki je za pogon prav boschovega ročnega orodja - ročni vrtali stoji - po zunanjosti se ne razlikujejo od klasičnih vrtalnikov - le da je motor 3fazen. To orodje je neuničljivo. Edino, kar se je pokvarilo je bilo stikalo, ali pa se je premigal kabel. Po pravici povedano, ne vem točno koliko hz pretvornik je za to orodje. Bom jutri pogledal. Še nasvet glede vzdrževanja samih mehanskih pretvornikov. Imej redno kontrolo nad krtačami. Najbolje, da jih pri prvem pregledu pomeriš ter si dolžino zabeležiš. Čez kak mesec izvedeš ponoven pregled. Tako boš imel okvirno sliko o obrabi.
Išči le orginale krtačk. Če jih bodo skupili drsni obroči, ti bo krtače nenormalno "stružilo". Zato jih je bolje menjati. Struženje drsnih obročev ne pomaga dosti. _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
iskra Član

Pridružen-a: Tor 14 Okt 2003 10:13 Prispevkov: 797 Aktiv.: 3.36 Kraj: Lokev ,Boa , KOPER
|
Objavljeno: Ned Feb 19, 2006 9:35 pm Naslov sporočila: |
|
|
Bom upošteval. _________________ L.P. iskra |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
iskra Član

Pridružen-a: Tor 14 Okt 2003 10:13 Prispevkov: 797 Aktiv.: 3.36 Kraj: Lokev ,Boa , KOPER
|
Objavljeno: Sre Feb 22, 2006 7:56 pm Naslov sporočila: |
|
|
Bo potrebno zamenjati baterije na tem viličarju. Mi lahko poveste kakšen naslov od prodajalcev , da mi pošlejo ponudbe ? _________________ L.P. iskra |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 496 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|