www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Popravilo računalnika bosch črpalke
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
renato
Član
Član



Pridružen-a: Pon 13 Jun 2011 16:37
Prispevkov: 17
Aktiv.: 0.10
Kraj: Višnja Gora

PrispevekObjavljeno: Tor Jun 14, 2011 9:20 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

renato je napisal/a:
renato je napisal/a:
Pyr0Beast je napisal/a:
preden ga priviješ ga nafilej z nafto, da ne bo mašina mrknila.

ok hvala za nasvet
Razz Razz

in misliš da ni kaj narobe z bosh pumpo

pa sem še slišal da je lahko kasna okvara na elektroniki???
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pyr0Beast
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Jun 2008 14:11
Prispevkov: 4969
Aktiv.: 23.98

PrispevekObjavljeno: Tor Jun 14, 2011 9:28 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če je al pa če ni, ne moreš biti ziher dokler zadev ne zrihtaš tako kot se spodobi in omogočiš avtu normalno delovanje.

Druga zadeva je kakšen zrak v ceveh ali puščajoč spoj.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
renato
Član
Član



Pridružen-a: Pon 13 Jun 2011 16:37
Prispevkov: 17
Aktiv.: 0.10
Kraj: Višnja Gora

PrispevekObjavljeno: Sre Jun 15, 2011 6:18 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pyr0Beast je napisal/a:
Če je al pa če ni, ne moreš biti ziher dokler zadev ne zrihtaš tako kot se spodobi in omogočiš avtu normalno delovanje.

Druga zadeva je kakšen zrak v ceveh ali puščajoč spoj.

ok hvala bom pa vse sprobal in zrihtal lep dan...)))
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
renato
Član
Član



Pridružen-a: Pon 13 Jun 2011 16:37
Prispevkov: 17
Aktiv.: 0.10
Kraj: Višnja Gora

PrispevekObjavljeno: Pet Jun 17, 2011 9:00 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

renato je napisal/a:
renato je napisal/a:
Pyr0Beast je napisal/a:
preden ga priviješ ga nafilej z nafto, da ne bo mašina mrknila.

ok hvala za nasvet
Razz Razz

in misliš da ni kaj narobe z bosh pumpo

na bosh pumpi je šel ventil zamenjan in dela ok,zamenjal sem filtre zdaj je vse vredu(hvala za nasvete)
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
renato
Član
Član



Pridružen-a: Pon 13 Jun 2011 16:37
Prispevkov: 17
Aktiv.: 0.10
Kraj: Višnja Gora

PrispevekObjavljeno: Ned Jun 19, 2011 1:20 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kaj ima vse to citiranje veze s tvojim problemom ?!?
:adminedit:

Pomagajte:
imam probleme iz corso
v vožnji mi se zaguši in ne gre kako bi mogel,zamenjani vsi filtri mali in veliki servis narejen,sveti lučka za servis,a se komu zdi zakaj se gre ali je elektronika ali kaj,sem ze obupan..
lp..
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
StricGeza
Član
Član



Pridružen-a: Ned 01 Apr 2007 11:53
Prispevkov: 1047
Aktiv.: 4.72
Kraj: Gradišče pri Divači

PrispevekObjavljeno: Ned Jun 19, 2011 1:29 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Dej ne citiraj vsega iz prejšnjega posta, upaj da tega ne vidijo moderatorji.
In glede tvojega problema ...če ima corsa EGR(AGR) ventil je velika možnost da je sesalni kolektor zapackan s saji in oljem, lahko pa da imaš kje kako vakumsko cevko prepuščano (razni aktuatorji loput so še vedno vakumsko krmiljeni).
Si že priklopil na tester ? Če nisi ...pelji do koga ki ima VAG-COM in boš videl kje je napaka.
Servisni interval ti lahko s testerjem pobriše, pri nakaterih znamkah iz VAG grupe pa jih lahko kar sam ...prebrskaj po navodilih in če nič ne najdeš se obrni na tvojega najboljšega prijatelja strica :google:

_________________
Človek,kateri ne dela napak,običajno ne dela nič!!!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
renato
Član
Član



Pridružen-a: Pon 13 Jun 2011 16:37
Prispevkov: 17
Aktiv.: 0.10
Kraj: Višnja Gora

PrispevekObjavljeno: Ned Jun 19, 2011 1:34 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

StricGeza je napisal/a:
Dej ne citiraj vsega iz prejšnjega posta, upaj da tega ne vidijo moderatorji.
In glede tvojega problema ...če ima corsa EGR(AGR) ventil je velika možnost da je sesalni kolektor zapackan s saji in oljem, lahko pa da imaš kje kako vakumsko cevko prepuščano (razni aktuatorji loput so še vedno vakumsko krmiljeni).
Si že priklopil na tester ? Če nisi ...pelji do koga ki ima VAG-COM in boš videl kje je napaka.
Servisni interval ti lahko s testerjem pobriše, pri nakaterih znamkah iz VAG grupe pa jih lahko kar sam ...prebrskaj po navodilih in če nič ne najdeš se obrni na tvojega najboljšega prijatelja strica :google:

no hvala ti
upam da bo urejeno
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
renato
Član
Član



Pridružen-a: Pon 13 Jun 2011 16:37
Prispevkov: 17
Aktiv.: 0.10
Kraj: Višnja Gora

PrispevekObjavljeno: Ned Jun 19, 2011 1:36 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

renato je napisal/a:
StricGeza je napisal/a:
Dej ne citiraj vsega iz prejšnjega posta, upaj da tega ne vidijo moderatorji.
In glede tvojega problema ...če ima corsa EGR(AGR) ventil je velika možnost da je sesalni kolektor zapackan s saji in oljem, lahko pa da imaš kje kako vakumsko cevko prepuščano (razni aktuatorji loput so še vedno vakumsko krmiljeni).
Si že priklopil na tester ? Če nisi ...pelji do koga ki ima VAG-COM in boš videl kje je napaka.
Servisni interval ti lahko s testerjem pobriše, pri nakaterih znamkah iz VAG grupe pa jih lahko kar sam ...prebrskaj po navodilih in če nič ne najdeš se obrni na tvojega najboljšega prijatelja strica :google:

no hvala ti
upam da bo urejeno

samo se to da ni turbina ali boch pumpa ali je to možno ker me to vse skupaj sekira...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
StricGeza
Član
Član



Pridružen-a: Ned 01 Apr 2007 11:53
Prispevkov: 1047
Aktiv.: 4.72
Kraj: Gradišče pri Divači

PrispevekObjavljeno: Ned Jun 19, 2011 1:48 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

glede citiranja zgleda da nisi razumel Mr. Green , gumb za odgovor imaš spodaj.

Priklopi na tester in boš videl kakšne napake bo vn vrglo, pobriši napake in se pojdi peljat. Po vožnji spet priklopi na tester in poglej če ti najde kake nove napake.
Če je turbaš je možnost da so lopute ki krmilijo smer plinov v turbino in s tem "boost" zapacane in turbina ne "potegne". Možno je tudi da je zapackan ali zanič merilnik masnega pretoka zraka (LMM-Luftmassenmesser).
Ampak kaj več in natančneje bi pa izvedel na kakem avtomobilističnem forumu.

_________________
Človek,kateri ne dela napak,običajno ne dela nič!!!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
renato
Član
Član



Pridružen-a: Pon 13 Jun 2011 16:37
Prispevkov: 17
Aktiv.: 0.10
Kraj: Višnja Gora

PrispevekObjavljeno: Ned Jun 19, 2011 1:52 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

ok jutri bom dal na tester...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
renato
Član
Član



Pridružen-a: Pon 13 Jun 2011 16:37
Prispevkov: 17
Aktiv.: 0.10
Kraj: Višnja Gora

PrispevekObjavljeno: Pon Jun 20, 2011 7:24 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

tester kaže brez napak
hehe zdaj je pa čudež
testiral sem ga celo zdaj 2X.in kaže brez napak..
zdaj sva pa tam..
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Peter123
Član
Član



Pridružen-a: Tor 13 Jan 2009 15:34
Prispevkov: 1442
Aktiv.: 7.20
Kraj: Lj.

PrispevekObjavljeno: Pon Jun 20, 2011 11:19 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

To da tester ne pokaže ničesar ni tako redek pojav.
Tudi jaz imam probleme z mojim VW pa tudi ne kaže nobene napake.

Včasih sem slišal veliko zgodbic ko so ljudje po celo leto ali več vozili avtomobile na servis kjer so menjavali zadeve po tekočem traku.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
StricGeza
Član
Član



Pridružen-a: Ned 01 Apr 2007 11:53
Prispevkov: 1047
Aktiv.: 4.72
Kraj: Gradišče pri Divači

PrispevekObjavljeno: Pon Jun 20, 2011 11:37 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

si povprašal še na kakem drugem forumu kot so avtomobilizem, opel-forum, ....
In če sam ne moreš diagnosticirat problema, potem pa obisk na servisu oz. mehaniku.

_________________
Človek,kateri ne dela napak,običajno ne dela nič!!!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
renato
Član
Član



Pridružen-a: Pon 13 Jun 2011 16:37
Prispevkov: 17
Aktiv.: 0.10
Kraj: Višnja Gora

PrispevekObjavljeno: Pon Jun 20, 2011 11:44 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

ja pravijo da je neki napaka iz usisno izsisnim zraka
ta ko mi je delal test je rekel ko se prizge servisna lučka da takoj pridem na test,drugač ni kaj veliko panike,tako tudi pravijo na forumu opela..
lp..
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
sebaveh
Član
Član



Pridružen-a: Sob 19 Jan 2008 13:51
Prispevkov: 1671
Aktiv.: 7.88
Kraj: Slovenska Bistrica

PrispevekObjavljeno: Sre Jun 22, 2011 11:32 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Problem pri Oplovih računalih je v tem, da si izbrišejo napako iz pomnilnika potem, ko sistem že "pride toliko k sebi" da se lučka ugasne in motor deluje normalno naprej. Tisti ki pa priklopijo avto na tester in se delajo kot da opravljajo diagnostiko pa to lepo počnejo pri ugasnjenem motorju in gledajo kaj se jim bo izpisalo na zaslonu. Seveda nič! Z avtom se je treba voziti tako dolgo dokler se lučka spet ne prižge, ali pa s kombinacijo spreminjanja parametrov toliko poseči v delovanje motorja, da se izzove prižganje lučke na armaturki. Ravno zato pa se danes ne more vsak iti diagnostika na motorjih.
Pri nas naprimer, smo ta petek naročeni pri Kol******, pa jim bom malo gledal pod prste, da vidim če bodo kaj našli...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4  Naslednja
Stran 3 od 4

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 499 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group