 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.20 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Ned Feb 12, 2012 7:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tako je. Če gre čez sinhrono število vrtljajev asinhronski stroj ni več motor ampak postane generator.
Jasno, če na stroju ni napetosti, ni ne motor in ne generator, ne glede kako hitro ga vrtiš.
To je dobro vedeti pri žerjavih, ko spuščaš težko breme: motor lepo zavira, dokler je pod napetostjo. Če motor izklopiš, je vse na mehanski zavori in jo pri težkih bremenih (na meji ali se čez mejo dovoljenega za žerjav) hitro skuriš.
In če zavora odleti, ko je breme še visoko nad tlemi, bo motor hitro presegel omahni slip in bo zaviral nezadostno. Še slabše v primeru kontranja (pognati motor v drugo smer, samo, da bodo tu verjetno odletele še varovalke (motor bo vlekel ogromen tok) in potem nič od zaviranja. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zamot1 Član

Pridružen-a: Sre 28 Feb 2007 15:11 Prispevkov: 148 Aktiv.: 0.66
|
Objavljeno: Ned Feb 12, 2012 7:50 pm Naslov sporočila: ? |
|
|
Dvomim da bo prišel tok iz "generatorja" skozi driverje frekvenčnika do akusov na tako enostaven način?
Teorija me zanima žal pa vzame veliko časa, zato iščem krajšo pot
Lp Zamot |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Energetik-m Član


Pridružen-a: Pon 07 Dec 2009 19:16 Prispevkov: 1392 Aktiv.: 7.36 Kraj: Zagorje
|
Objavljeno: Ned Feb 12, 2012 8:04 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tudi če dvomiš, tole drži kot pribito. Če napajaš motor s frekvenčnim pretvornikom, pa ta deluje v generatorskem režimu, na primer pri spuščanju bremena žerjava ali pa pri ustavljanju (zniževanju frekvence), se začne dvigati napetost na DC linku, polnijo se kondenzatorji. Ta višek energije je potrebno pokuriti na zaviralnih uporih, ki se vključijo na DC link, ko napetost na njem preveč naraste. Če bi imel tam akumulator, bi se ta seveda takrat polnil. _________________ lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aly Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51 Prispevkov: 9407 Aktiv.: 39.67 Kraj: Kranj - struževo
|
Objavljeno: Ned Feb 12, 2012 8:18 pm Naslov sporočila: |
|
|
...na frekvenčnikih, ki omogočajo zaviranje motorja, in je le to tudi vklopljeno v parametrih. _________________ I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Azrael Član


Pridružen-a: Čet 29 Jan 2009 19:46 Prispevkov: 4432 Aktiv.: 22.20 Kraj: Gorje
|
Objavljeno: Ned Feb 12, 2012 10:30 pm Naslov sporočila: Re: ? |
|
|
zamot1 je napisal/a: |
Teorija me zanima žal pa vzame veliko časa, zato iščem krajšo pot |
Bližnjice so, kot uči praksa, običajno najdaljše možne poti med dvema točkama.
Brez osnov tukaj nimaš kaj veliko početi. Lahko dvomiš, streljaš kozle in podobno, samo vse to ti ne bo pomagalo k razumevanju vprašanja, ki te gloda. Ko boš poznal osnove delovanja asinhronskega stroja, ti bo bistveno lažje razumeti vse skupaj.
Ni noben bav-bau, to je snov 3 letne elektro šole. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zamot1 Član

Pridružen-a: Sre 28 Feb 2007 15:11 Prispevkov: 148 Aktiv.: 0.66
|
Objavljeno: Pon Feb 13, 2012 5:27 am Naslov sporočila: Saj bo. |
|
|
No vidite pa se debata razvija v pravo smer po bližnici. Ko sem hodil v šlo smo še na roke pral!
LP Zamot |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 500 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|