www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

zagon 90kW motorja
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Energetika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Energetik-m
Član
Član



Pridružen-a: Pon 07 Dec 2009 19:16
Prispevkov: 1392
Aktiv.: 7.36
Kraj: Zagorje

PrispevekObjavljeno: Ned Apr 08, 2012 12:54 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

1. Če mehanika in omrežje preneseta direkten zagon, potem vse, kar nima posebej velike vztrajnosti, npr čeljustni drobilec, zaganjaš direktno.
2. Sicer uporabiš za manjše razdalje do motorja zvezda trikot, za večje pa mehki zagon, ker ti pri zvezda trikot preveč naraste cena kabla.

_________________
lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Profesor Einstein
Član
Član



Pridružen-a: Ned 24 Sep 2006 0:13
Prispevkov: 1437
Aktiv.: 6.30
Kraj: Rogaška Sl.

PrispevekObjavljeno: Sre Apr 11, 2012 12:00 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Zdravo

Ali je možno v primeru dveh enakih motorjev uporabiti navitja rezervnega motorja kot predupore za mehki zagon ?

Hvala za odgovore.

Lp.

Darko

_________________
--
"Če bi volitve kaj pomagale, bi jih prepovedali." (Mark Twain)
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
lojzek
Član
Član



Pridružen-a: Pet 25 Jan 2008 8:00
Prispevkov: 3387
Aktiv.: 15.98

PrispevekObjavljeno: Sre Apr 11, 2012 1:08 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Hja... Rezervni motor se velikokrat uporabi takrat, ko osnovni .

Tako da nekega smisla s tem ne vidim, poleg zaje..vanja elektro in drugih vzdrževalcev in manjšanja varnosti. Think

EDIT: Poleg tega....

Z zmanjšanjem napetosti na priključkih (neki predupori) zmanjšaš tudi zagonski moment (No, redko je to celo zaželjeno, ampak se ne uporabi 3 upore temveč enega) in s tem: povečaš mučenje motorja med zagonom, preprečiš uspešen zagon. Skratka, veliko takih rešitev najlaže vodi do

EDIT2: navitje enakega motorja kot predupor? Ali samo navitje, brez statorja? Zopet

Če imaš zraven rotor (kompleten motor), ali se ti bo ta zavrtel ali imaš blokiranega? Kakorkoli, vse je zopet bolj ko ne
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ElGrigon
Član
Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38
Prispevkov: 3883
Aktiv.: 16.86
Kraj: okolica Lenarta

PrispevekObjavljeno: Sre Apr 11, 2012 8:51 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Praktično dodano eno navitje ne predstavlja neke velike ohmske upornosti, le induktivno.
Delovalo bi, vprašanje če zadovoljivo.
Upor je le upor. Stari mostni žerjavi imajo koriščene upore in zadeva je kar robustna in praktična. Zavzame pač več prostora in več opreme, če se gre za več stopenj.

Včasih smo motorje zaganjali pri testiranju tudi z vezavo radiatorja-grelec.

_________________
lp, ElGrigon
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Energetika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3, 4
Stran 4 od 4

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 500 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group