www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Priklop 3 faznega motorja s tremi hitrostmi

 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Energetika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
dralko
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Tor 06 Apr 2010 13:20
Prispevkov: 5
Aktiv.: 0.03
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Ned Jul 22, 2012 12:34 pm    Naslov sporočila:  Priklop 3 faznega motorja s tremi hitrostmi Odgovori s citatom

Pozdravljeni

Zanima me kako priklopiti ventilator z motorjem kot je prikazano v prilogi.

Za začetek sem ga priklopil tako, da sem poskusil vezavo, ki je narisana na pokrovčku pod vsako shemo. Se pravi sem prvič priklopil L1->w2 ; L3->U2 ; w1-> V2 v drugem poskusu po shemi 2 ...

Po nobeni od shem se motor ni zavrtel ?? Sem kaj spregledal ???

Kaj na shemi pomenita kontakta T1 in T2 ???

Hvala za odgovore

LP Andrej



2012-07-21 16.55.32.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  1.07 MB
 Pogledana:  12 krat

2012-07-21 16.55.32.jpg



2012-07-21 16.55.55.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  1.08 MB
 Pogledana:  13 krat

2012-07-21 16.55.55.jpg




Nazadnje urejal/a dralko Pon Jul 23, 2012 6:57 am; skupaj popravljeno 1 krat
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14673
Aktiv.: 61.87
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Ned Jul 22, 2012 12:52 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Po tablici sodeč gre za Dahlandar-jevo vezavo. Leva shema nižji obrati. Desna višji. Moti me edino to, da pri višjih obratih niso spojene sponke U1,V1,W1.
Sponke T1 T2 pa bodo verjetno za temperaturno tipalo v navitju.

Če si motor priključil kot je označeno na shemi, potem je skoraj zanesljivo v okvari navitje. Se zazna kak vonj po zažganem iz priključne doze?

_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
dralko
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Tor 06 Apr 2010 13:20
Prispevkov: 5
Aktiv.: 0.03
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Ned Jul 22, 2012 12:57 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ne nobenega vonja ni ... je pa res da zadeva že kar nekaj časa stoji nepriklopljena.

Mogoče še to ... Vezava kot je na sredini je na dvo-vrstnih sponkah, leva in desna pa na ploščici motorja.

Torej sem po vsej verjetnosti sklepal prav da je motor v okvari. Lahko to kako enostavno pomerim ?

LP
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14673
Aktiv.: 61.87
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Ned Jul 22, 2012 1:00 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Poslikaj še priključno ploščico. Ima 9 priključkov?
_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
dralko
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Tor 06 Apr 2010 13:20
Prispevkov: 5
Aktiv.: 0.03
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Ned Jul 22, 2012 1:52 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Priključna ploščica ima 6 kontaktov, tistih na šrauf Wink ( To so kontakti na shemi levo in desno)

Pol je pa v dozi še una navadna sponka za na kable kjer so pa gor še trije kontakti ( to je na shemi sredina zgoraj) in še ena sponka kjer sta kontakta T1 in T2.

Motorja žal trenutno nimam pri sebi da bi lahko poslikal.

LP
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14673
Aktiv.: 61.87
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Ned Jul 22, 2012 1:59 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Potem ni kaj dosti tuhtat. Motor je verjetno v okvari. Če imaš instrument, pomeri še upornosti med priključki. Motor sicer sila redko pregori tako, da se konci prekinejo. Najpogosteje pride do medovojnega stika. Še v slabšem primeru pa do preboja na ohišje. V obeh primerih ti ne bodo držale varovalke. Do prekinitve navitja pa običajno pride ob mehanskih poškodbah. (drobci sesutega ležaja poškodujejo navitje, ali pa pride do poškodbe zaradi posedanja ter drsenja rotorja po statorskem navitju.)

ps
Popravi kraj v svojem profilu.

_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
dralko
Neznanec
Neznanec



Pridružen-a: Tor 06 Apr 2010 13:20
Prispevkov: 5
Aktiv.: 0.03
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Ned Jul 22, 2012 7:49 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Hvala ti za pomoč

Pri priklopu pa mi ne vrže ven nobene varovalke, bom pa preveril kako je z upornostjo med navitji in med navitji in ohišjem.

LP

p.s. Sem popravil
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Energetika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Stran 1 od 1

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 500 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group