Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
Misko Član

Pridružen-a: Ned 16 Apr 2006 15:15 Prispevkov: 549 Aktiv.: 2.35 Kraj: MS
|
Objavljeno: Sre Jun 28, 2006 12:53 pm Naslov sporočila: Motorizacija kolesa |
|
|
Sedaj ko je vroče si včasih želim malo na vožnjo s kolesom pa se hitro naveličam gonit padele pa mi je v glavo prišla misel zakaj ga nebi motoriziral
izvedbo si predstavljam tako da bi uporabil ustrezen motor pomožnosti z trajnimi magneti! Motor bi se napajal iz akumulatorja vmes pa bi še bila PWM regulacija. Trajne magnete pa bi izkoristil za polnjenje akumulatorja ko gonim na pedale oz. se peljem dol po klancu.
To je mojo fizolofija sedaj pa me zanimajo vaša mnenja!  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Highlag Član


Pridružen-a: Pet 23 Jan 2004 20:42 Prispevkov: 4034 Aktiv.: 17.02 Kraj: Črnuče
|
Objavljeno: Sre Jun 28, 2006 1:26 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sem že tudi razmišljal o tem. Sicer mogoče bolj o kakšnem triciklu...
Me je pa kolega prehitel in kupil električni skiro s katerim se sedaj vozi v službo.
Za ceno dobrih 25Ksit. Izdelek za to ceno izgleda povsem spodobno. _________________ If at first you don't succeed, destroy all evidence that you tried. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Misko Član

Pridružen-a: Ned 16 Apr 2006 15:15 Prispevkov: 549 Aktiv.: 2.35 Kraj: MS
|
Objavljeno: Sre Jun 28, 2006 1:39 pm Naslov sporočila: |
|
|
Glavno da se samo pelje. Tisti skuro res ni slab vendar bi rad nekaj izpod svoje roke  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
strobos Član

Pridružen-a: Sre 24 Sep 2003 12:19 Prispevkov: 726 Aktiv.: 3.06 Kraj: Brežice
|
Objavljeno: Sre Jun 28, 2006 4:33 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kolikor vem, imajo električna kolesa motorje moči okoli 250W. Če imaš npr. gorsko kolo oz. kolo ki ima več prestav-spredaj več zobčenikov-npr.3, lahko daš motor kar na sprednji največji zobčenik in narediš prenos preko verige, torej daš na motor en majhen zobčenik in povežeš. Akumulator daš zadaj na prtljažnik. Po mojem je tole zelo enostavna rešitev, ker dobit motor, ki bi ga dal direktno v kolo, je težko in še dragi so.
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
NeoTO Član


Pridružen-a: Pon 28 Mar 2005 19:19 Prispevkov: 2752 Aktiv.: 11.61 Kraj: Trzic
|
Objavljeno: Sre Jun 28, 2006 5:02 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kaj pa če bi kar po principu soleksa naredil? S tem bi se izognil nemalo težavam, edino učinkovitost bi izgubil. _________________ Lp,
Matevž |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Highlag Član


Pridružen-a: Pet 23 Jan 2004 20:42 Prispevkov: 4034 Aktiv.: 17.02 Kraj: Črnuče
|
Objavljeno: Sre Jun 28, 2006 5:27 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sam sem na Nizozemskem videl kar veliko običajnih koles, ki so imeli na levi strani kolesa na zadnje kolo nekako priključen nek mikro bencinski motor. Sam sem razmišljal v tej smeri. Žal nisem naredil nobene fotke  _________________ If at first you don't succeed, destroy all evidence that you tried. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
jur Član


Pridružen-a: Pet 02 Dec 2005 14:45 Prispevkov: 5142 Aktiv.: 21.69 Kraj: [color=zelena]Ljubljana[/color]
|
Objavljeno: Čet Jun 29, 2006 9:20 am Naslov sporočila: |
|
|
Mikromotor z 2.5 kubičnimi centimetri na metilni alkohol je za pogon kolesa (preizkušeno) preslaboten. Tudi če bi delovalo, bi bilo predrago za normalno vožnjo. V Ljubljani sem nekajkrat videl enega električnega biciklista/mopedista. Kolo ima obloženo z akumulatorji. Rahko nepraktično.
Jur |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Silvo Moderator


 
Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09 Prispevkov: 14673 Aktiv.: 61.89 Kraj: Koroška-okolica Dravograda
|
Objavljeno: Čet Jun 29, 2006 9:26 am Naslov sporočila: |
|
|
sam sem pred časom videl pogon na sprednjem kolesu. Šlo je očitno za bencinski motor. Pogon na je bil izveden direkt na gumo z vrha. _________________ lp
Silvo |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
jur Član


Pridružen-a: Pet 02 Dec 2005 14:45 Prispevkov: 5142 Aktiv.: 21.69 Kraj: [color=zelena]Ljubljana[/color]
|
Objavljeno: Čet Jun 29, 2006 10:06 am Naslov sporočila: |
|
|
Silvo je napisal/a: |
sam sem pred časom videl pogon na sprednjem kolesu. Šlo je očitno za bencinski motor. Pogon na je bil izveden direkt na gumo z vrha. |
Ja, frikcijski pogon je dober, ker ne zahteva nobenega mehanizma (veriga, zobnik,...). Ampak za to je potrebna določena minimalna moč. Motor 2.5 kubika tudi z 15% nitrometana ni bil dovolj. Motor mora imeti vsaj tako moč, kot jo uporablja človek pri poganjanju pedalov...
Jur |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Djurodrljaca Član

Pridružen-a: Pet 19 Dec 2003 16:31 Prispevkov: 393 Aktiv.: 1.66 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Čet Jun 29, 2006 10:13 am Naslov sporočila: |
|
|
jur je napisal/a: |
Motor mora imeti vsaj tako moč, kot jo uporablja človek pri poganjanju pedalov... |
Koliko pa je to? Ena konjska moč?  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
jur Član


Pridružen-a: Pet 02 Dec 2005 14:45 Prispevkov: 5142 Aktiv.: 21.69 Kraj: [color=zelena]Ljubljana[/color]
|
Objavljeno: Čet Jun 29, 2006 10:24 am Naslov sporočila: |
|
|
Djurodrljaca je napisal/a: |
jur je napisal/a: |
Motor mora imeti vsaj tako moč, kot jo uporablja človek pri poganjanju pedalov... |
Koliko pa je to? Ena konjska moč?  |
Prej oslovska, kot konjska . Mislim, da najhitrejši kolesarji ne presezejo 1 konjsko moč. Če pa jo, je to samo za kratek čas. Če se prav spomnim, normalen človek proizvaja okoli 100 do 200 W moči.
Motor za bicikel bolj kot obrate potrebuje moment (torque). Zato so majhni modelarski mikromotorji neprimerni za kolo. Da ropota ne omenjam.
Jur |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16 Prispevkov: 16777190 Aktiv.: 70770.86
|
Objavljeno: Čet Jun 29, 2006 11:08 am Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
NeoTO Član


Pridružen-a: Pon 28 Mar 2005 19:19 Prispevkov: 2752 Aktiv.: 11.61 Kraj: Trzic
|
Objavljeno: Čet Jun 29, 2006 12:14 pm Naslov sporočila: |
|
|
Silvo je napisal/a: |
sam sem pred časom videl pogon na sprednjem kolesu. Šlo je očitno za bencinski motor. Pogon na je bil izveden direkt na gumo z vrha. |
Mi temu pravimo soleks motor... Včasih so bili precej popularni, zdaj pa se vozijo okoli samo še muzejski primerki. _________________ Lp,
Matevž |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
jur Član


Pridružen-a: Pet 02 Dec 2005 14:45 Prispevkov: 5142 Aktiv.: 21.69 Kraj: [color=zelena]Ljubljana[/color]
|
Objavljeno: Čet Jun 29, 2006 12:20 pm Naslov sporočila: |
|
|
MarE69 je napisal/a: |
V glavnem z 250W bo povprečni kolesar v brezvetrju na ravnini dosegel okrog 30km/h. |
Želel bi si brezvetrne ravnine. Včeraj sem po isti ravnini vozil v obe smeri proti vetru .
Potrebujemo torej 250 W motor. Pri 12 voltnem akumulatorju bo tekel tok okoli 20 A. 20 Ah akumulator bo prazen v eni uri. Večja kapaciteta akumulatorja bo povečala težo kolesa, tako da bodo zgube večje. Ker bo pihal veter v nasprotno smer, bo akumulator prazen v štiridesetih minutah.
Že narejni elektrocikli: http://www.ekotri.si/ekotrip/index_new.php?podstrani=1
Zanimiva je primarjava kapacitete baterij, hitrosti in dolžine prevožene poti.
Jur |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Misko Član

Pridružen-a: Ned 16 Apr 2006 15:15 Prispevkov: 549 Aktiv.: 2.35 Kraj: MS
|
Objavljeno: Čet Jun 29, 2006 1:06 pm Naslov sporočila: |
|
|
Še en predlog kaj pa če bi uporabil motor od ročne kosilnice 1.1KS.
Slabost je pomoje edino glasnost!  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|