www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Motorizacija kolesa
Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Energetika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
Misko
Član
Član



Pridružen-a: Ned 16 Apr 2006 15:15
Prispevkov: 549
Aktiv.: 2.35
Kraj: MS

PrispevekObjavljeno: Sre Jun 28, 2006 12:53 pm    Naslov sporočila: icon_shocked Motorizacija kolesa Odgovori s citatom

Sedaj ko je vroče si včasih želim malo na vožnjo s kolesom pa se hitro naveličam gonit padele pa mi je v glavo prišla misel zakaj ga nebi motoriziral Razz
izvedbo si predstavljam tako da bi uporabil ustrezen motor pomožnosti z trajnimi magneti! Motor bi se napajal iz akumulatorja vmes pa bi še bila PWM regulacija. Trajne magnete pa bi izkoristil za polnjenje akumulatorja ko gonim na pedale oz. se peljem dol po klancu.
To je mojo fizolofija sedaj pa me zanimajo vaša mnenja! Question
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Highlag
Član
Član



Pridružen-a: Pet 23 Jan 2004 20:42
Prispevkov: 4034
Aktiv.: 17.02
Kraj: Črnuče

PrispevekObjavljeno: Sre Jun 28, 2006 1:26 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Sem že tudi razmišljal o tem. Sicer mogoče bolj o kakšnem triciklu...

Me je pa kolega prehitel in kupil električni skiro s katerim se sedaj vozi v službo.
Za ceno dobrih 25Ksit. Izdelek za to ceno izgleda povsem spodobno.

_________________
If at first you don't succeed, destroy all evidence that you tried.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
Misko
Član
Član



Pridružen-a: Ned 16 Apr 2006 15:15
Prispevkov: 549
Aktiv.: 2.35
Kraj: MS

PrispevekObjavljeno: Sre Jun 28, 2006 1:39 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Glavno da se samo pelje. Tisti skuro res ni slab vendar bi rad nekaj izpod svoje roke Razz
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
strobos
Član
Član



Pridružen-a: Sre 24 Sep 2003 12:19
Prispevkov: 726
Aktiv.: 3.06
Kraj: Brežice

PrispevekObjavljeno: Sre Jun 28, 2006 4:33 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kolikor vem, imajo električna kolesa motorje moči okoli 250W. Če imaš npr. gorsko kolo oz. kolo ki ima več prestav-spredaj več zobčenikov-npr.3, lahko daš motor kar na sprednji največji zobčenik in narediš prenos preko verige, torej daš na motor en majhen zobčenik in povežeš. Akumulator daš zadaj na prtljažnik. Po mojem je tole zelo enostavna rešitev, ker dobit motor, ki bi ga dal direktno v kolo, je težko in še dragi so.

Lp
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
NeoTO
Član
Član



Pridružen-a: Pon 28 Mar 2005 19:19
Prispevkov: 2752
Aktiv.: 11.61
Kraj: Trzic

PrispevekObjavljeno: Sre Jun 28, 2006 5:02 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kaj pa če bi kar po principu soleksa naredil? S tem bi se izognil nemalo težavam, edino učinkovitost bi izgubil.
_________________
Lp,
Matevž
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
Highlag
Član
Član



Pridružen-a: Pet 23 Jan 2004 20:42
Prispevkov: 4034
Aktiv.: 17.02
Kraj: Črnuče

PrispevekObjavljeno: Sre Jun 28, 2006 5:27 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Sam sem na Nizozemskem videl kar veliko običajnih koles, ki so imeli na levi strani kolesa na zadnje kolo nekako priključen nek mikro bencinski motor. Sam sem razmišljal v tej smeri. Žal nisem naredil nobene fotke Rolling Eyes
_________________
If at first you don't succeed, destroy all evidence that you tried.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran
jur
Član
Član



Pridružen-a: Pet 02 Dec 2005 14:45
Prispevkov: 5142
Aktiv.: 21.69
Kraj: [color=zelena]Ljubljana[/color]

PrispevekObjavljeno: Čet Jun 29, 2006 9:20 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Mikromotor z 2.5 kubičnimi centimetri na metilni alkohol je za pogon kolesa (preizkušeno) preslaboten. Tudi če bi delovalo, bi bilo predrago za normalno vožnjo. V Ljubljani sem nekajkrat videl enega električnega biciklista/mopedista. Kolo ima obloženo z akumulatorji. Rahko nepraktično.

Jur
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Silvo
Moderator
Moderator



Pridružen-a: Pon 24 Feb 2003 17:09
Prispevkov: 14673
Aktiv.: 61.89
Kraj: Koroška-okolica Dravograda

PrispevekObjavljeno: Čet Jun 29, 2006 9:26 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

sam sem pred časom videl pogon na sprednjem kolesu. Šlo je očitno za bencinski motor. Pogon na je bil izveden direkt na gumo z vrha.
_________________
lp
Silvo
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
jur
Član
Član



Pridružen-a: Pet 02 Dec 2005 14:45
Prispevkov: 5142
Aktiv.: 21.69
Kraj: [color=zelena]Ljubljana[/color]

PrispevekObjavljeno: Čet Jun 29, 2006 10:06 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Silvo je napisal/a:
sam sem pred časom videl pogon na sprednjem kolesu. Šlo je očitno za bencinski motor. Pogon na je bil izveden direkt na gumo z vrha.


Ja, frikcijski pogon je dober, ker ne zahteva nobenega mehanizma (veriga, zobnik,...). Ampak za to je potrebna določena minimalna moč. Motor 2.5 kubika tudi z 15% nitrometana ni bil dovolj. Motor mora imeti vsaj tako moč, kot jo uporablja človek pri poganjanju pedalov...

Jur
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Djurodrljaca
Član
Član



Pridružen-a: Pet 19 Dec 2003 16:31
Prispevkov: 393
Aktiv.: 1.66
Kraj: Mengeš

PrispevekObjavljeno: Čet Jun 29, 2006 10:13 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

jur je napisal/a:
Motor mora imeti vsaj tako moč, kot jo uporablja človek pri poganjanju pedalov...


Koliko pa je to? Ena konjska moč? Twisted Evil
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
jur
Član
Član



Pridružen-a: Pet 02 Dec 2005 14:45
Prispevkov: 5142
Aktiv.: 21.69
Kraj: [color=zelena]Ljubljana[/color]

PrispevekObjavljeno: Čet Jun 29, 2006 10:24 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Djurodrljaca je napisal/a:
jur je napisal/a:
Motor mora imeti vsaj tako moč, kot jo uporablja človek pri poganjanju pedalov...


Koliko pa je to? Ena konjska moč? Twisted Evil


Prej oslovska, kot konjska Very Happy . Mislim, da najhitrejši kolesarji ne presezejo 1 konjsko moč. Če pa jo, je to samo za kratek čas. Če se prav spomnim, normalen človek proizvaja okoli 100 do 200 W moči.

Motor za bicikel bolj kot obrate potrebuje moment (torque). Zato so majhni modelarski mikromotorji neprimerni za kolo. Da ropota ne omenjam.

Jur
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
.
Član
Član



Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16
Prispevkov: 16777190
Aktiv.: 70770.85

PrispevekObjavljeno: Čet Jun 29, 2006 11:08 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Brisana vsebina odstranjenega uporabnika.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
NeoTO
Član
Član



Pridružen-a: Pon 28 Mar 2005 19:19
Prispevkov: 2752
Aktiv.: 11.61
Kraj: Trzic

PrispevekObjavljeno: Čet Jun 29, 2006 12:14 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Silvo je napisal/a:
sam sem pred časom videl pogon na sprednjem kolesu. Šlo je očitno za bencinski motor. Pogon na je bil izveden direkt na gumo z vrha.


Mi temu pravimo soleks motor... Včasih so bili precej popularni, zdaj pa se vozijo okoli samo še muzejski primerki.

_________________
Lp,
Matevž
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo MSN Messenger - naslov
jur
Član
Član



Pridružen-a: Pet 02 Dec 2005 14:45
Prispevkov: 5142
Aktiv.: 21.69
Kraj: [color=zelena]Ljubljana[/color]

PrispevekObjavljeno: Čet Jun 29, 2006 12:20 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

MarE69 je napisal/a:
V glavnem z 250W bo povprečni kolesar v brezvetrju na ravnini dosegel okrog 30km/h.


Želel bi si brezvetrne ravnine. Včeraj sem po isti ravnini vozil v obe smeri proti vetru Evil or Very Mad.

Potrebujemo torej 250 W motor. Pri 12 voltnem akumulatorju bo tekel tok okoli 20 A. 20 Ah akumulator bo prazen v eni uri. Večja kapaciteta akumulatorja bo povečala težo kolesa, tako da bodo zgube večje. Ker bo pihal veter v nasprotno smer, bo akumulator prazen v štiridesetih minutah.

Že narejni elektrocikli: http://www.ekotri.si/ekotrip/index_new.php?podstrani=1
Zanimiva je primarjava kapacitete baterij, hitrosti in dolžine prevožene poti.

Jur
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Misko
Član
Član



Pridružen-a: Ned 16 Apr 2006 15:15
Prispevkov: 549
Aktiv.: 2.35
Kraj: MS

PrispevekObjavljeno: Čet Jun 29, 2006 1:06 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Še en predlog kaj pa če bi uporabil motor od ročne kosilnice 1.1KS.
Slabost je pomoje edino glasnost! Twisted Evil
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Energetika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2, 3  Naslednja
Stran 1 od 3

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 498 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group