 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
LEDuser Član


Pridružen-a: Pon 31 Mar 2008 12:06 Prispevkov: 1104 Aktiv.: 5.26 Kraj: Ljubljana
|
Objavljeno: Čet Dec 20, 2012 1:12 pm Naslov sporočila: |
|
|
Senzor je navaden hall senzor in se nahaja nekje na obodu vztrajnika in je pritrjen z enim vijakom. Včasih pomaga, da odstraniš morebitne opilke s senzorja, ki povzročajo motnje. Menjava pa tudi ni pretirano draga. _________________ Razsvetljujemo od leta 1920! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
igo Član

Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11 Prispevkov: 3641 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Čet Dec 20, 2012 4:24 pm Naslov sporočila: |
|
|
Evo mene.
Senzor je na voznikovi strani, uradno je treba umakniti akumulator, nosilec akumulatorja, naftni filter, motorni računalnik in cev iz turbota v sesalni kolektor. 4 ure dela. Sem se malo nahecal in v 2,5 urah dobil narazen in skupaj. Mehanik se je kar za glavo prijel, ko je videl, da mi je uspelo priti "po bližnjici" med snopom cevi in kablovja, takorekoč na otip in na slepo.
So dogodki, ob katerih postane človek veren.
Zjutraj sem brez težav naredil 6km do Krškega, nazaj do mehanika je šlo le s 3000+rpm. Senzor stane 26E, a sem najprej očistil obstoječega. Je imel kar pokrovček umazanije gor. Pa še magnete od vztrajnika sem spihal in očistil.
Poseg sem opravil kar lepo na toplem v mehanikovi delavnici in z njegovim orodjem.
Jutri mora zdržati 1100km, pa da vidimo, če in kdaj bom še enkrat razdiral. Ravno, ko sem v trgovini spraševal za ceno senzorja, je nekdo klical za ta senzor za Volvota.
Do konca sveta bo zdržalo, naprej bo pa že nekako.
Hvala vam za pomoč in podporo. _________________ Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zok Član


Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59 Prispevkov: 1115 Aktiv.: 5.56 Kraj: Ponikva
|
Objavljeno: Čet Dec 20, 2012 10:12 pm Naslov sporočila: |
|
|
igo je napisal/a: |
... je nekdo klical za ta senzor za Volvota. |
saj volvovi 1.9 dizli so renojevi dizli - z rotacijsko crpalko so dTi, common raili pa dCi, le da bolj slicijo na kombijevske razlicice (volvov common rail 115 hp 1.9d je recimo identicen trafficovem dCi 115).  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
igo Član

Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11 Prispevkov: 3641 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Sob Dec 22, 2012 5:49 pm Naslov sporočila: |
|
|
Žal se je izkazalo, da samo čiščenje ni zadostovalo .
Tokrat mi je za razkopavanje, menjavo in sestavljanje zadostovalo 70minut (sem ni vštet logistični "podvig" okrog nakupa senzorja in iskanja potrebnega orodja) - kar na eni bencinski črpalki v Srbiji . Zdaj avto spet v redu deluje.
Stari senzor bom razkopal v raziskovalne namene. Ali pa ne, saj je na pinih konektorja sumljiva bela plast nečesa, kar bi zlahka povzročalo slab stik in s tem naključno (ne)delovanje. . Ker pa si zadnjič pri čiščenju zunanjih oblog nisem mogel privoščiti morebitne poškodbe krhkega konektorja med razstavljanjem (senzor je na izrazito tresljajem izpostavljenem mestu, brez zagozde ni drugih oprijemljivih delov, ki bi držali spoj), hkrati pa sem mislil, da tako dobro zatesnjen spoj ne bi smel biti problematičen, ga nisem razstavljal. Draga napaka . _________________ Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zok Član


Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59 Prispevkov: 1115 Aktiv.: 5.56 Kraj: Ponikva
|
Objavljeno: Tor Dec 25, 2012 8:15 pm Naslov sporočila: |
|
|
Na sreco (ali pa na zalost) ne mores vedeti ce je ravno to napaka.
Glavno je to, da avto deluje.
Ce imas dvopinski konektor (predvidevam da ga imas), gre za enostavno tuljavo z namagnetenim jedrom. Ce ohmsko stima, gre verjetno za napako (nesnago) na konektorju - ni pa nujno. Lahko da gre za obcasno prekinjen (ali kratek) stik v sami tuljavi.
Zakaj ti senzorji v vecini primerov (poleg vecjih mehanskih poskodb) odpovedujejo - zaradi nenehnih vibracij in (pre)trdega materiala ohisja pride do mikro razpok, ko voda v njih zmrzne se skoda na ohisju se potencira, ali (in) pa k nadaljnemu napredovanju pripomorejo se nadaljne vibracije in zarezni ucinek. Ko pride razpoka do navitja je le se vprasanje casa kdaj bo neslo ali zico navitja, ali pa izolacijo zice navitja - in senzor odpove. To je tudi vzrok da dizli bolj trpijo za to boleznijo kot bencinarji - ker bencinarji proizvedejo bistveno vec vibracij visjih amplitud.
Nad 2k rpm recimo motor proizvede vibracije bistveno manjsih amplitud kot recimo pri 800 ali 1200 rpm. Signal prekinja, ECU se zmede, in lahko da je tu bil vzrok "cudnega" obnasanja motorja. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 500 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|