 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
me2d Član


Pridružen-a: Sob 19 Sep 2009 11:10 Prispevkov: 291 Aktiv.: 1.52
|
Objavljeno: Tor Okt 08, 2013 9:16 am Naslov sporočila: |
|
|
Sem skoraj prepričan, da te heca jermenica (kot sem ti povedal v zgornjem postu). Meni je občasno prižiganje lučke živce žrlo kar nekaj dni preden je mehanik dal sum na jermenico. Na njej lahko pride do zdrsavanja in občasno ne polni dovolj.Priklopi V meter na napeljavo pa se igraj z gasom, da izzoveš svetenje.Opazuj napetost z in brez svetenja pa ti bo bolj jasno kje bi lahko bila težava. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
igo Član

Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11 Prispevkov: 3641 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Tor Okt 08, 2013 9:19 am Naslov sporočila: |
|
|
5roses je napisal/a: |
Problem je v tem ker sveti sam obcasno. |
Problema ni. Lucka ima natanko znane pogoje, kdaj se mora prižgati. Ko so pogoji izpolnjeni, lučka sveti.
No, je problem in to pravopisni. Če bi pravilno napisal, da sveti "lučka od akUmulatorja", bi gugl našel kup zadetkov, da so za nevšečnosti najpogosteje krive izrabljene krtačke med statorjem in rotorjem alternatorja. Potem marsikdo zamenja samo krtačke, na obvezno fino brušenje in poliranje načetega drsnega obroča na rotorju pa "pozabi" (beri: tempira napako). _________________ Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
5roses Neznanec

Pridružen-a: Ned 06 Okt 2013 20:07 Prispevkov: 9 Aktiv.: 0.06 Kraj: Sežana
|
Objavljeno: Tor Okt 08, 2013 9:35 am Naslov sporočila: |
|
|
bilo je že vse zamenjano, pa še vedno nič, mogoče je res kak stik. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
robert Član


Pridružen-a: Sob 29 Maj 2004 21:48 Prispevkov: 1906 Aktiv.: 8.04 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Tor Okt 08, 2013 9:52 am Naslov sporočila: |
|
|
Vsi ste se zagnali v alternator za katerega pa je napisal, da je bil pregledan in testiran.
Povezava med alternatorjem in lučko tudi je, ker drugače lučka ne bi svetila.
Če so obrabljene krtačke tokokrog preko regulatorja in rotorja ni sklenjen - torej lučka NE sveti (niti, ko daš kontakt)
Če pa se vžge med delovanjem motorja je možna tudi napaka med lučko in kontakt ključavnico. Ker je vgrajena klasična žarnica se tokokrog zaključi tudi v drugo smer.
BDW: Pugi tega letnika ima klasično vezavo kot Yugo ali Katrca. _________________ LP Robert |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
robert Član


Pridružen-a: Sob 29 Maj 2004 21:48 Prispevkov: 1906 Aktiv.: 8.04 Kraj: Tolmin
|
Objavljeno: Tor Okt 08, 2013 9:57 am Naslov sporočila: |
|
|
In še: 5roses preseli se iz Butal - morda kdo v bližini zna to popraviti ali pozna dobrega diagnostika  _________________ LP Robert |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
5roses Neznanec

Pridružen-a: Ned 06 Okt 2013 20:07 Prispevkov: 9 Aktiv.: 0.06 Kraj: Sežana
|
Objavljeno: Tor Okt 08, 2013 10:51 am Naslov sporočila: |
|
|
Sem že spakiral , včeraj se mi je med vožnjo prižgala, po 20 minutah sem priklopil gol voltmeter in je kazal 14,2 V, avto je bil prižgan in lučka je svetla, torej fila tudi če lučka sveti. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
s53al Član

Pridružen-a: Pon 18 Okt 2010 19:44 Prispevkov: 1126 Aktiv.: 6.30 Kraj: Bela krajina
|
Objavljeno: Tor Okt 08, 2013 3:25 pm Naslov sporočila: |
|
|
Naredi diagnostiko pa boš videl. Če ti da 14,2V in lučka sveti ni altenator. Prej kakšen slab stik? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.97 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Sre Okt 09, 2013 12:06 am Naslov sporočila: Re: Peugeot 206, lučka akomulatorja občasni sveti |
|
|
5roses je napisal/a: |
Pozdravljeni, že nekaj časa imam problem pri Peugeotu 206, l 04, 1.4 bencinar, 85 kw... |
BTW, Peugeot s takim motorjem vsaj v avtodati niti na googlu ne obstaja - mi ga ni uspelo najti.
Pa niti ni važno ... ti avti imajo signal lučke alternatorja speljan preko multifunkcijskega kontrolnega modula ter preko motornega računalnika do instrument plošče - armature.
Če je alternator zamenjan in polni 14,2V je potem napaka nekje v teh modulih ali žicah/konektorjih do njih.
Najpogosteje je za tako obnašanje kriv oksid v signalnih žicah malega konektorja, ki gre na alternator. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
5roses Neznanec

Pridružen-a: Ned 06 Okt 2013 20:07 Prispevkov: 9 Aktiv.: 0.06 Kraj: Sežana
|
Objavljeno: Sre Okt 09, 2013 7:47 pm Naslov sporočila: |
|
|
Moja napaka, avto ima 65 kw, 89 konjev. Ne vem ko bom imel čas ga peljem nazaj do avtoelektričarja. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zok Član


Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59 Prispevkov: 1115 Aktiv.: 5.56 Kraj: Ponikva
|
Objavljeno: Pet Okt 11, 2013 1:30 pm Naslov sporočila: |
|
|
IDS (multifunkcijski modul) ima v sebi slabe spoje.
Klasicna napaka na peugeotih in citroenih teh in podobnih letnikov. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 500 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|