 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.61 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Ned Mar 11, 2012 10:21 pm Naslov sporočila: |
|
|
Pyr0Beast je napisal/a: |
Tak akkumulator bo potem kmalu šel. |
Če je letelo name... Če se ne motim je avto star šest let in je notri drugi neoriginalni akumulator, ki je bil vgrajen po nepotrebnem, ker so se pojavile težave pri zagonu, a ni bil kriv akumulator. In prejšnji v drugem avtu povsem normalno služi. _________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aly Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51 Prispevkov: 9407 Aktiv.: 39.67 Kraj: Kranj - struževo
|
Objavljeno: Ned Mar 11, 2012 10:36 pm Naslov sporočila: |
|
|
matej22 je napisal/a: |
Pri meni ob izključenem motorju ostane določen rele vklopljen - do tega momenta še ne vem kateri je ta rele, |
Prst postavi na prvi rele in potegni varovalko ven in noter. Potem tipaj drugi rele,... boš kmalu začutil, keteri rele preklaplja. Potem pa pogledaš na načrt plošče z varovalkami in releji in boš hitro videl kaj krmili ta rele.
Lahko pa tudi releje ven vlečeš, so ravno tako na podnožjih. _________________ I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.86 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Ned Mar 11, 2012 10:42 pm Naslov sporočila: |
|
|
matej22 je napisal/a: |
To težko verjamem - če bi bilo kaj narobe na zadnjih vratih to najbrž pomenilo da se vključi rele - tu ne vidim logične povezave.
Pri meni ob izključenem motorju ostane določen rele vklopljen - do tega momenta še ne vem kateri je ta rele, vem pa da varovalk št. 30 5A ta rele izklopi, tok mirovanja pa močno pade. Kako naj preverim problem ki ga omenjaš na vratih prtljažnika ? |
Preveri tako, da odpreš prtljažna vrata in boš videl ali je razlika v porabi. Če se poraba spremeni glede na vklop lučke v prtljažniku pri odprtih vratih, boš vedel da to ni to.
Druga opcija pa je, da vzameš dol tapeto in pogledaš. Sledi tekočine bodo jasne in podloga bo vlažna.
Če praviš, da slišiš rele, ki se vklopi ob vstavljanju varovalke, pa poglej kateri rele je. Odpri armaturo pod volanom imaš le nekaj vijakov. Lociran rele pa nato vzami iz podnožja in boš videl kaj v nadaljne ne dela.
Sama varovalka pokriva več porabnikov, napaka pa je le v enem. _________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aly Član



Pridružen-a: Tor 28 Sep 2004 14:51 Prispevkov: 9407 Aktiv.: 39.67 Kraj: Kranj - struževo
|
Objavljeno: Pon Mar 12, 2012 12:13 am Naslov sporočila: |
|
|
150 mA bi lahko že samo tuljava releja kurila.
Lahko da je problem v ECU oz napravi, ki krmili ta rele, ker je ves čas vklopljen. _________________ I'm going to stand outside, so if anyone asks, I'm outstanding  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MadMax Član


Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 20.00
|
Objavljeno: Pon Mar 12, 2012 6:16 am Naslov sporočila: |
|
|
Ja, avto rele ki kuri dobrih 120mA sem že imel "priložnost" demolirat s kladivom (vgradnja originalnega s 70mA je rešila problem).
Ampak tu ni težava to, sem samo omenil zaradi porabe.
Bo pa treba malce globje, tako pod armaturo (ne glede na nedostopnost) kot v razumevanje vezave (ko izveš kater rele je, poiščeš shemo pripadajočega tokokroga), samo od gledanja in debatiranja po forumu se zadeva ne bo sama popravila. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
matej22 Član

Pridružen-a: Čet 29 Dec 2011 16:31 Prispevkov: 88 Aktiv.: 0.54 Kraj: blade
|
Objavljeno: Pon Mar 12, 2012 9:08 pm Naslov sporočila: |
|
|
MadMax je napisal/a: |
Ja, avto rele ki kuri dobrih 120mA sem že imel "priložnost" demolirat s kladivom (vgradnja originalnega s 70mA je rešila problem).
Ampak tu ni težava to, sem samo omenil zaradi porabe.
Bo pa treba malce globje, tako pod armaturo (ne glede na nedostopnost) kot v razumevanje vezave (ko izveš kater rele je, poiščeš shemo pripadajočega tokokroga), samo od gledanja in debatiranja po forumu se zadeva ne bo sama popravila. |
Spoštovani,
Izgleda da mi je uspelo najti rešitev za moj problem. Danes sem vprašal avtoelektrikarja ki pozna VW, kaj je za storiti. Po opisu problema je dejal da imajo ti avtomobili zakasnitev izklopa določenih sistemov precej dolgo in sicer vsaj 30min.
Po ponovnem merjenju je tok mirovanja po dobre pol ure bil pod 20mA kar je normalno.
Mogoče bo ta informacija komu v korist.
Hvala vsem za nasvete.
Lp |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bostjang Član

Pridružen-a: Tor 03 Jan 2006 15:29 Prispevkov: 3469 Aktiv.: 14.63 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: Pon Nov 04, 2013 10:32 am Naslov sporočila: Poraba v mirovanju - Clio Storia |
|
|
Ali kdo ve, kakšna je poraba v mirovanju pri Renault Clio 2.1 (Storia), bencinski motor, brez alarma in potovalnega računalnika ipd.?
Ali je 0,1A preveč? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
airwolf Član


Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17 Prispevkov: 2219 Aktiv.: 10.68 Kraj: Polhov Gradec
|
Objavljeno: Pon Nov 04, 2013 11:11 am Naslov sporočila: |
|
|
Meni moj žre nekje 0,2A v mirovanju (Clio Mk2 Ph1 1.2 bencin).
Osebno se mi zdi malo veliko, ampak odkar imam avto mi še ni bilo trba dopolniti akumulatorja z polnilcem oz početi karkoli drugega. _________________ LP Gašper |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
aljoš Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03 Prispevkov: 3132 Aktiv.: 13.21 Kraj: Škofja loka-poljanska dolina
|
Objavljeno: Pon Nov 04, 2013 11:24 am Naslov sporočila: |
|
|
BTW: Znancu je zmeraj spraznilo aku čez noč.. Meril, meril, vse štimalo... akumulator zjutraj prazen...
Na koncu ugotovil da mu nonstop gori lučka v sopotnikovem predalu, saj se le ta ni zaprl do te meje da bi pritisnil stikalo...
En teden živcev in dela..  _________________ Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL::: |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
MadMax Član


Pridružen-a: Pet 09 Sep 2005 22:16 Prispevkov: 4743 Aktiv.: 20.00
|
Objavljeno: Pon Nov 04, 2013 12:02 pm Naslov sporočila: |
|
|
airwolf je napisal/a: |
Meni moj žre nekje 0,2A v mirovanju (Clio Mk2 Ph1 1.2 bencin).
Osebno se mi zdi malo veliko, ampak odkar imam avto mi še ni bilo trba dopolniti akumulatorja z polnilcem oz početi karkoli drugega. |
Si to meril le kratek čas po zaustavitvi, ali?
Ker 200mA bi pomenilo, da pozimi po ene 5 dneh mirovanja ne bi več zalaufal, kar pa najbrž ni res.
Ker moj stari bavarec recimo tudi žre preko 100mA, ampak nekaj (10?) minut po zaklepu pade pod 20mA (podobno kot je diagnosticiral matej22). |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
airwolf Član


Pridružen-a: Sre 28 Maj 2008 17:17 Prispevkov: 2219 Aktiv.: 10.68 Kraj: Polhov Gradec
|
Objavljeno: Pon Nov 04, 2013 2:42 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kratek čas po odklenitivi. Notranje lučke sicer nimam vključene, ampak sigurno takrat avto elektonika kaj čara. _________________ LP Gašper |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
igo Član

Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11 Prispevkov: 3641 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Pon Nov 04, 2013 3:26 pm Naslov sporočila: |
|
|
Očitno na prejšnji strani nisem bil dovolj jasen.
airwolf je napisal/a: |
Kratek čas po odklenitivi. Notranje lučke sicer nimam vključene, ampak ... |
... bi jo moral vklopiti.
Priklopi A-meter, notranja lučka naj sveti na direkten vklop, avto zakleni in čakaj, da lučka ugasne. To zna trajati tudi pol ure ali več. Vsekakor meri tudi čas. Ko bo tista lučka ugasnila, avto ne bo več v polni pripravljenosti, temveč v minimalni (radio spomin, ura, sprejemnik za odklepanje,...), zato bo tok upadel na normalnih nekaj 10mA.
Tista lučka je za orientacijo na pogled, da določite čas. Kasneje je ne rabite.
V glavnem, ko boste naslednjič merili mirovni tok, pojdite vmes "na pir". _________________ Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
bostjang Član

Pridružen-a: Tor 03 Jan 2006 15:29 Prispevkov: 3469 Aktiv.: 14.63 Kraj: Postojna
|
Objavljeno: Pon Nov 11, 2013 2:37 pm Naslov sporočila: |
|
|
Rezultati mojih meritev na Clio 2.1 bencin so takšni:
Delovanje motorja 9 A (brez luči)
Samo kontakt: 2 A (brez luči)
Takoj po izklopu kontakta: 940 mA
Potem, ko se zasliši izklop releja (ca. dve sekundi): 160 mA
Čez minuto pade na: 70 mA
Po zaklepanju vrat: 25 mA
Čez par minut: 8 mA (vključuje Blaupunkt avtoradio)
Za najmanjšo porabo mora biti torej avto zaprt in zaklenjen. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.97 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Pon Nov 11, 2013 3:26 pm Naslov sporočila: |
|
|
MadMax je napisal/a: |
...
Ker moj stari bavarec recimo tudi žre preko 100mA, ampak nekaj (10?) minut po zaklepu pade pod 20mA (podobno kot je diagnosticiral matej22). |
Moj podobno. Po točno 16 minutah pa gre v "spanje". Takrat ugasne tudi lučke v kabini, predalu in prtljažniku čeprav je vse odprto.
Novejši pa imajo celo selektivno ugašanje porabnikov med vožnjo. Ko karoserijski računalnik zazna nenormalno padanje napetosti to javi z napisom v armaturi in začne postopoma izklapljat razne manj potrebne porabnike - grelce sedežev, ogledal, ipd. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 500 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|