 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
mucek Član


 
Pridružen-a: Tor 01 Avg 2006 10:47 Prispevkov: 5530 Aktiv.: 24.05 Kraj: Domzale
|
Objavljeno: Sre Jan 01, 2014 2:27 pm Naslov sporočila: |
|
|
Fleten aku - dosedaj sem sicer kupoval samo Turnigy, ampak pod to znamko je 6S največ, kar lahko dobiš ... Pa saj so Zippy tudi njihova zadeva - bi rekel, da so dobre ... Edino gledam, da si jo našel v mednarodnem skladišču: to pomeni, da bo poslano iz kitajske in boš moral plačati še davek in carino.
Vzporedna vezava ni prepovedana (beri zgoraj), ampak je načeloma manj priporočljiva zaradi možnosti uničenja dobrih celic (pri eni vzporedni veji) v primeru, da je ena od celic v veji zanič. Je pa res, da se v praksi veliko uporablja in v kolikor so celice iste, bi moralo biti ok.
Vezava je sicer enostavna; ker imajo celice že narejene izvode za balanser, jih samo povežeš vzporedno in to je to.
Celice iz drugega linka (motor) se ne morejo primerjati; gre za drug tip celic z drugimi lastnostmi; bistveno nižjo tokovno zmogljivostjo, a teoretično višjo življensko dobo (slednja je tudi močno odvisna od dobrega BMSa!). Če RES dajo 3 leta garancije (PREVERITE POGOJE!!!), se mi zdi to dober nakup.
Če kupite ta paket, se priporočam enkrat, da se oglasite pri meni in jih vrževa na tester, da vidim, koliko se dejansko dobi ven.
LP, g
p.s. Zakaj bi ti rabil 50 Ah?!?!?!
p.p.s. 30 Ah po mojih računih pride 390$, ne 500 ... _________________ ...lahko pa se tudi motim ... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
marijan Član

Pridružen-a: Čet 10 Jul 2008 14:46 Prispevkov: 80 Aktiv.: 0.39 Kraj: ORMOŽ
|
Objavljeno: Sre Jan 01, 2014 11:01 pm Naslov sporočila: |
|
|
@Marijan: 14S bo bolj pravilna konfiguracija, saj je ta standard za zamenjavo pri 48V sistemih. Sem že tudi sam kar nekaj takih paketov naredil za e-skuterje in podobne "živalce" . Saj lahko tudi 13S uporabiš, samo za 14S ti zaradi "standarda" ne bo problem dobiti BMSa, polnilca itd.
LP, g[/quote]
Kupil sem 2 paketa Zippy 7S 5000mAh in mi je v vsakem paketu šla po ena celica.
Skuter je z 14S šel 60 km/h mereno preko GPS. Po tem sem se odločil da kupim baterije za kombinacijo 13S. Dalo bi se sicer omejiti hitrost ker ima kontroler regulacijo hitrosti preko zajle čisto mehanički. Tu mislim pred vsem zaradi zakona ker ima dozvoljenu max. hitrost 45 km/h. Sedaj imam lipo baterije 13S 20000mAh.
Mislim da bodo te baterije zdržale domet 25 km pri hitrosti ca 40 km/h. Poraba je pri tej hitosti okrog 23do 25A. BMS nimam ter imam samo bleder od Čeha ki omejuje zgornjo napetost pri polnjenju posamezne celice(4.12V). Za spodnju napetost pa koristim piskač od Hobbykinga. Imam pa še vatmeter kjer kontroliram napetost, tok in porabljene Ah. Kontroler od skuterja pa tudi sam prekine napajane ko napetost padne pod 40V. Koristim predelani polnilec od LiFePO4 48V baterij kateri da 54V. Baterije so v EZ tako da ne rabiš plačati carine in davka.
Lep pozdrav
Marijan |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
marijan Član

Pridružen-a: Čet 10 Jul 2008 14:46 Prispevkov: 80 Aktiv.: 0.39 Kraj: ORMOŽ
|
Objavljeno: Sre Jan 01, 2014 11:14 pm Naslov sporočila: |
|
|
Luka Hrastovec je napisal/a: |
Malo sem računal in me samo baterije pridejo 500 usd + poštnina. Zato bom raje kupil baterije tam kjer sem motor. 30AH 48V Set stane 508 usd in ima 3 letno garancijo.
http://vpower.hk/product.php?id=27 |
Imel sem te baterije samo manjše kapacitete 15Ah. Koristil sem ih 2 sezone na e-biciklu in naredil 8000 km. Potem sem prodal to e-kolo s katerim se novi lastnik vozil še 2 sezone. S temi baterijami in polnilcem nisem imel nobenega problema. Motil pa me je mali C, tako da to malo preveri. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
. Član

Pridružen-a: Pon 23 Avg 2004 16:16 Prispevkov: 16777190 Aktiv.: 70784.48
|
Objavljeno: Čet Jan 02, 2014 10:13 am Naslov sporočila: |
|
|
Brisana vsebina odstranjenega uporabnika. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zok Član


Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59 Prispevkov: 1115 Aktiv.: 5.56 Kraj: Ponikva
|
Objavljeno: Čet Jan 02, 2014 12:41 pm Naslov sporočila: |
|
|
Tudi jaz lahko Turnigy samo pohvalim. Ceprav glede na ceno nikoli ne pricakujem nekih presezkov, me njihovi akumulatorji se niso razocarali kljub obremenitvam, ki presegajo dovoljene.
Primer - 14,8 V 5 Ah 20/30C hardcase pack me je stal 21 USD, uporabljam ga za booster za zagon avtomobilov in motociklov, 4x sem ze menjal kleme (skurilo izolacijo), akumulator pa se vedno drzi.  |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.77 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Čet Jan 02, 2014 5:58 pm Naslov sporočila: |
|
|
Mogoče kdo ve, kako je zdaj s tem, ko kitajci ali hongkong nekaj blokirajo prevoz litijev preko njih? Menda so pošiljke na veliko zavračali... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
maki Član


Pridružen-a: Čet 17 Jan 2008 8:02 Prispevkov: 319 Aktiv.: 1.50 Kraj: Logatec
|
Objavljeno: Čet Jan 02, 2014 6:35 pm Naslov sporočila: |
|
|
protoncek je napisal/a: |
Mogoče kdo ve, kako je zdaj s tem, ko kitajci ali hongkong nekaj blokirajo prevoz litijev preko njih? Menda so pošiljke na veliko zavračali... |
vzameš kar je v EU store... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.77 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Čet Jan 02, 2014 6:49 pm Naslov sporočila: |
|
|
No, več ali manj sem mislil glede hobbyking-a, pa ravnokar vidim, da imajo zdaj tudi skladišče v evropi.
Vprašanje je , kako je s tem v DX, recimo. Na hitro sem gledal pa nič ne omenjajo... |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
cero Član



Pridružen-a: Čet 31 Jul 2003 17:37 Prispevkov: 1179 Aktiv.: 4.97 Kraj: vipava
|
Objavljeno: Čet Jan 02, 2014 9:00 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz sem naročil od HK baterije Nimh AA in AAA. Ker jih v EU nimajo, sem naročil kar globalno, s tem da je poštnina spcificirana kot lipo in je par procentov večja. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.77 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Čet Jan 02, 2014 9:01 pm Naslov sporočila: |
|
|
mislim da nic in nimh ni problem. Problem je samo v litiju. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
cero Član



Pridružen-a: Čet 31 Jul 2003 17:37 Prispevkov: 1179 Aktiv.: 4.97 Kraj: vipava
|
Objavljeno: Čet Jan 02, 2014 10:19 pm Naslov sporočila: |
|
|
Zakaj pa je potem poštnina specificirana kot lipo? Predvidevam da s to ekstra poštnino pošiljajo tudi lipo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
protoncek Član

Pridružen-a: Sre 31 Jan 2007 9:41 Prispevkov: 9573 Aktiv.: 42.77 Kraj: Mengeš
|
Objavljeno: Čet Jan 02, 2014 10:23 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ne bi vedel točno - vem samo da se je proti koncu leta na veliko dogajalo da so kitajci vračevali denar za litijeve accuje, katere si kupil pri njih, ker so jim pakete zavračali. Litij se po novem menda ne sme pošiljati ker je "možnost eksplozije, požara ipd..." |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
cero Član



Pridružen-a: Čet 31 Jul 2003 17:37 Prispevkov: 1179 Aktiv.: 4.97 Kraj: vipava
|
Objavljeno: Pet Jan 03, 2014 12:26 am Naslov sporočila: |
|
|
Ja, litijeve accuje se ne sme po novem v evropo pošiljati z letali, to pa je že več časa kot proti koncu leta, to je tudi evropska direktiva. Pošilja pa se jih lahko še vedno z ostalimi transportnimi sredstvi. Ravno zato mislim da je tista razlika v vrednosti navadne poštnine in lipo poštnine.
Zanimivo pa je to, da upošteva lipo poštnino na vse baterije, v mojem primeru tudi NiMh. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
BojanR Član

Pridružen-a: Tor 08 Apr 2008 9:52 Prispevkov: 693 Aktiv.: 3.31 Kraj: Vnanje Gorice
|
Objavljeno: Pet Jan 03, 2014 10:46 am Naslov sporočila: |
|
|
Novi Boeing 787 Dreamliner za napajanje sistema upravljanja (vso hidravliko so nadomeestili z elektriko) uporablja LiIon baterije.
Res pa je, da imajo tudi probleme, posebej zaradi baterij. Zato so jih spakirali v protipožarne škatle.
Sam sem ravnokar (cca. dva tedna nazaj) z letalom dobil 300 kg LiFePO4 baterij. Let znotraj Evrope. Je pa res, da sem za nevarni tovor doplačal 14,19 EUR. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Matej79 Član

Pridružen-a: Ned 11 Sep 2011 21:15 Prispevkov: 342 Aktiv.: 2.04 Kraj: Maribor
|
Objavljeno: Pet Jan 03, 2014 11:06 am Naslov sporočila: |
|
|
In eden od teh 787 se je zrušil, ker so zagorele litijeve baterij za napajanje elektrike, ki je nadomestila hidravliko, kar je tudi eden od številnih vzrokov za prepoved transporta litijeve kemije z letali. Nekateri trgovci v HK in RPC so prekinili dostavo katerihkoli baterij in ne samo litijevih. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 497 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|