www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Konzerviraanje agregata
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Ta tema je zaklenjena: ne moreš urejati sporočil ali odgovarjati na objave.   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Mehanika in strojništvo
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
napetost
Član
Član



Pridružen-a: Pet 29 Dec 2006 19:52
Prispevkov: 901
Aktiv.: 4.01
Kraj: koroška

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 15, 2014 12:52 pm    Naslov sporočila:  Konzerviraanje agregata Odgovori s citatom

Ker so bili v preteklih dneh vsi razpoložljivi agregati v akciji in so bolj kot ne dobro opravljali svoje poslanstvo, je sedaj prišel čas, da jih pripravimo na spanje.
Vendar je razlika kako konzervirati dizla ali bencinarja, pa shramba akumulatorja.
Za bencinarje pravijo, da je najbolje da se svečka odvije, na bat kapne malo olja in narahlo potegne da se premaže cilinder. Naj bat počiva v zgornji ali spodnji legi?
Kaj pa dizli?
Menim, da je konzerviranje pomemben postopek, če hočemo, da bo čez kakšno leto ali več agregat spet brez problema opravljal svoje poslanstvo.

_________________
lp
Janez1322@gmail.com
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
s51o
Član
Član



Pridružen-a: Sre 26 Avg 2009 14:10
Prispevkov: 59
Aktiv.: 0.31
Kraj: celje

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 15, 2014 3:35 pm    Naslov sporočila:  konzervacija Odgovori s citatom

lep dan vsem skupaj.
Najbolj enostavno,pa tudi zelo uporabno je zadevo vsak mesec pognati ,da dela približno pol ure.Ti bo agregat naslednjič sigurno v prvem deloval.Za akumulatorje pa isto, jih vsak mesec dopolniti,še prej pa gor obesi kakšne delujoče avto žarnice,da aku,dela.
Napisano iz lastnie prakse,30 in + let.Nazadnje pri žledu,vseh 14 agregatov vžgalo iz prve.Je pa res ,da je treba TMS redno vzdrževat.

best dx
73
s51o
igor
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.99

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 15, 2014 3:37 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če ga daješ spat samo za eno leto, je pri 4 taktnemu treba samo poskrbeti, da ne bo shranjen kje na vlagi.
Pri 2 taktnem je pa morda res dobro malo podmazat, ampak ne s kapljanjem olja v cilinder, ampak ga vžgeš na 10% mešanico za par sekund. Lahko mu tudi v vplinjač med tekom , brizgaš olje, dokler ne ugasne.
Treba je pa vedet, da vsaka konzervacija potem otežuje prvi ponovni vžig. Potem je treba odvit in očistit svečko, nekajkrat potegnit za kurbel in šele potem poskušat vžgat, kar ponavadi ne uspe iz prve, ampak šele po več potegih.

_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PZUFIC
Vseved



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06
Prispevkov: 6987
Aktiv.: 32.63
Kraj: Rakek

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 15, 2014 4:18 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Še vsako leto smo obe motorni kosi, ki sta seveda 2T konzervirali takole.
1. Izliješ gorivo iz rezervoarja.
2. Vžgeš in pustiš teči dokler ne ugasne.
3. Kapneš olje v cilinder nekajkrat potegneš in shraniš.

Na začetku kosilne sezone ni bilo nikoli nobenih težav, tudi kakršnokoli čiščenje svečke ali česa podobnega ni potrebno. Je pa res, da sem vedno pri konzervacijo narahlo potegnil, ko svečke ni bilo notri potem pa dal svečko nazaj.

Agregata pa ne konzerviram, ker vedno na vsak mesec ali dva malce deluje.

_________________
Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
StricGeza
Član
Član



Pridružen-a: Ned 01 Apr 2007 11:53
Prispevkov: 1047
Aktiv.: 4.72
Kraj: Gradišče pri Divači

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 15, 2014 6:01 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Jaz 2taktne hrbtne kose ter 4taktne kosilnice nič kaj extra ne konzerviram.
Motor malo očistim delcev trave in ostale špinače in to je to. Gorivo pustim kar notri.
Pred prvim zagonom pa odvijem vijak na uplinjaču in spustim kak "štamprle" goriva ven. Hrbtna kresne od prve, pri kosilnici pa je zaradi dizajna uplinjača treba malce večkrat popumpati s pumpico in kdaj večkrat potegnit.

_________________
Človek,kateri ne dela napak,običajno ne dela nič!!!
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo MSN Messenger - naslov
kobranka
Član
Član



Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37
Prispevkov: 3403
Aktiv.: 18.75
Kraj: nekje v zgornjem posočju

PrispevekObjavljeno: Sob Feb 15, 2014 7:17 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Jaz pa sploh ne konzerviram ker me o tem nobeden nikoli ni izobrazil. Res je, da so mi nekateri priporočali mesečni zagon za vse, vendar traktrja pa res ne morem zalavfat, bo celo delavnico zakadil, ker se šteje, da je na suhem iz preventive ima pa tudi akumulator pobran ven. Če koče naj „upali” če se je odločil, da nebo pa tudi vredu. Kot pravim bi ga konzerviral vendar me o tem ni noben ničesar naučil.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Iztok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55
Prispevkov: 4974
Aktiv.: 20.99
Kraj: LJ

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 16, 2014 1:37 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Agregati za enoletni počitek ne rabijo nobenega konzerviranja. Niti štiri še manj pa dvotaktni, ki so že zaradi goriva dobro podmazani.
Doma imam 4 take motorje od 5,5 do 11HP. Eden je 2takt ostali 4takt pa po enem letu mirovanja vsi že leta vžgejo od prve.

Pretirana vlaga bo prej naredila probleme na navitju ali kakšni slabo zaščiteni elektroniki generatorja kot pa na motorju z notranjim izgorevanjem.
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
qwertz
Član
Član



Pridružen-a: Ned 01 Jun 2008 11:57
Prispevkov: 2743
Aktiv.: 13.22
Kraj: Vrhnika

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 16, 2014 11:15 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če je tank kovinski, potem ni dobro, da je prazen, ko stoji dlje časa. Najbolje ga je napolniti do vrha in nato izprazniti, ko je potreba po zagonu, ter naliti sveže gorivo.

Jaz imam 4T B&S motor na kosilnici, pa čez zimo nalijem do vrha, vendar spomladi nič ne izpraznem tanka. Na staro gorivo vedno vžge iz prve. Če bi pa imel težave, bi pa najprej menjal gorivo.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
zok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59
Prispevkov: 1115
Aktiv.: 5.56
Kraj: Ponikva

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 16, 2014 11:25 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

naso kosilnico (4T, 6,5 HP, stara cca 6 let) pri prvi spomladanski kosnji za zaganjalno vrvico potegnem kot idiot, in ce ne v drugem, vzge v tretjem poskusu. Very Happy Sicer prvo sekundo malce crno pokadi, potem pa deluje BP.

Konzerviranja ne opravljam, vso vzdrzevanje je ciscenje spodnjega dela po kosnji, in pa menjava olja, svecke in ciscenje zracnega filtra vsako leto ali dve. Ima pa bolj malo delovnih ur - toliko trave kot je imamo okrog bajte bi lahko tudi s scipalcem za nohte pokosil. Whistle

Prav tako ne konzerviram mopeda (Kawasaki ZZR 600 D). Vcasih sem ga cez zimo vsak mesec zagnal in ogrel na delovno temperaturo, pa je nekako slo. Ce sem ga pustil stat dva mesca, je bil hudicevo tezak za zagnat - izgleda da se je v uplinjacih nabral kondenz. Letos je odpovedal akumulator, novega (ki ga imam sicer ze lep cas na zalogi) pa ne bom aktiviral pred sezono. To pomeni, da motor stoji ze vsaj tri mesce, tako da bo potrebno najprej izprazniti uplinjace in menjati olje (staro bo ze leto in pol), sele nato ga zagnati. Vsak mesec mu kolesi malo obrnem, da se pnevmatike ne zalezijo. Ker ima kovinski tank, je izven sezone vedno poln do vrha, da ne rjavi od znotraj - tega pravila se je dobro drzati pri vseh strojih s kovinskim tankom.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
PZUFIC
Vseved



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06
Prispevkov: 6987
Aktiv.: 32.63
Kraj: Rakek

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 16, 2014 3:12 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ja jaz imam tudi kovinski tank na generatorju in sem že razmišljal o menjavi za plastičnega, bo potrebno kaj ugodnega najti. Je pa bolj poredko pol kadar stoji.

So mi pa znane posledice rjavenja tanka, sicer če imama pipica filter se v najboljšem primeru zamaši samo ta.

_________________
Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
qwertz
Član
Član



Pridružen-a: Ned 01 Jun 2008 11:57
Prispevkov: 2743
Aktiv.: 13.22
Kraj: Vrhnika

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 16, 2014 3:46 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če ti zarjevi, ga odstraniš in naliješ vanj recimo 1/4 do 1/2 volumna goriva ter kak meter ali dva dolgo verigo. Nato pa treseš v vseh smereh, dokler nimaš vsega zadosti. Čez nekaj časa, ko te nahajo boleti roke, ponoviš in ponavljaš, dokler ni rezervar čisto brez rje. Po tem pa moraš skrbeti, da je vedno poln goriva.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kobranka
Član
Član



Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37
Prispevkov: 3403
Aktiv.: 18.75
Kraj: nekje v zgornjem posočju

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 16, 2014 7:01 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Verjetno bi bile tudi kakšne matice vredu. Kaj že uporabljajo v industriji za puliranje majhnih kovinskih delčkov, ko jih sučejo v mešalcu?
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
ro-bi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53
Prispevkov: 3580
Aktiv.: 15.99

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 16, 2014 7:06 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Rjo iz rezervoarja se menda najbolje očisti z elektrolizo
_________________
3 x 3 = 9
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
igo
Član
Član



Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11
Prispevkov: 3641
Aktiv.: 16.00

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 16, 2014 8:22 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

O kakšni rji to pišete?

Uporabite magnezijevo palčko.
Če jo kdo rabi, lahko pošljem par cm dolgo 5x5 mm palčko magnezija in poskusite, kaj bo nastalo.


Vsebina rezervoarja (gorivo in zrak) se krči pri nižanju temperature, zato v rezervoar potegne vlažen zrak od zunaj. Ko se zunanja temperatura povečuje, se notranji zrak že segreje, gorivo pa je še hladno, zato se vlaga na gladini kondenzira.
Ker se voda v gorivu potopi, se na dnu s časom naredi luža.

Pomaga:
- če je rezervoar bolj poln (večja masa goriva ima večjo temperaturno vztrajnost, zgoraj pa je manj zraka)
- če nasploh temperatura čim manj niha (ustrezno izoliran prostor in rezervoar)
- če na preko pokrovčka nataknete vrečko ali balon balon (tisti iz lateksa ), da rezervoar vedno "diha" isti zrak
- če na najnižji točki ni navaden čep, temveč 20cm dolga prozorna cev in spodaj pipica.

_________________
Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
PZUFIC
Vseved



Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06
Prispevkov: 6987
Aktiv.: 32.63
Kraj: Rakek

PrispevekObjavljeno: Ned Feb 16, 2014 9:49 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

kobranka je napisal/a:
Verjetno bi bile tudi kakšne matice vredu. Kaj že uporabljajo v industriji za puliranje majhnih kovinskih delčkov, ko jih sučejo v mešalcu?

Tisto so neke vrste kamenčki.

Tako kot je že napisano gre z elektrolizo. Pred časom sem nekje bral. Najprej je človek, ki je to izvajal naredil vpetje za stružnico, notri nasul, če se ne motim kroglice in rezervoar vrtel. Zadevo je dokončal z elektrolizo in na koncu zaščitil s premazom.
Če se ne motim je bilo objavljeno v Timu.

_________________
Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Obišči avtorjevo spletno stran MSN Messenger - naslov
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Ta tema je zaklenjena: ne moreš urejati sporočil ali odgovarjati na objave.   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Mehanika in strojništvo Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 495 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group