 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
napetost Član



Pridružen-a: Pet 29 Dec 2006 19:52 Prispevkov: 901 Aktiv.: 4.01 Kraj: koroška
|
Objavljeno: Sob Feb 15, 2014 12:52 pm Naslov sporočila: Konzerviraanje agregata |
|
|
Ker so bili v preteklih dneh vsi razpoložljivi agregati v akciji in so bolj kot ne dobro opravljali svoje poslanstvo, je sedaj prišel čas, da jih pripravimo na spanje.
Vendar je razlika kako konzervirati dizla ali bencinarja, pa shramba akumulatorja.
Za bencinarje pravijo, da je najbolje da se svečka odvije, na bat kapne malo olja in narahlo potegne da se premaže cilinder. Naj bat počiva v zgornji ali spodnji legi?
Kaj pa dizli?
Menim, da je konzerviranje pomemben postopek, če hočemo, da bo čez kakšno leto ali več agregat spet brez problema opravljal svoje poslanstvo. _________________ lp
Janez1322@gmail.com |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
s51o Član

Pridružen-a: Sre 26 Avg 2009 14:10 Prispevkov: 59 Aktiv.: 0.31 Kraj: celje
|
Objavljeno: Sob Feb 15, 2014 3:35 pm Naslov sporočila: konzervacija |
|
|
lep dan vsem skupaj.
Najbolj enostavno,pa tudi zelo uporabno je zadevo vsak mesec pognati ,da dela približno pol ure.Ti bo agregat naslednjič sigurno v prvem deloval.Za akumulatorje pa isto, jih vsak mesec dopolniti,še prej pa gor obesi kakšne delujoče avto žarnice,da aku,dela.
Napisano iz lastnie prakse,30 in + let.Nazadnje pri žledu,vseh 14 agregatov vžgalo iz prve.Je pa res ,da je treba TMS redno vzdrževat.
best dx
73
s51o
igor |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Sob Feb 15, 2014 3:37 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če ga daješ spat samo za eno leto, je pri 4 taktnemu treba samo poskrbeti, da ne bo shranjen kje na vlagi.
Pri 2 taktnem je pa morda res dobro malo podmazat, ampak ne s kapljanjem olja v cilinder, ampak ga vžgeš na 10% mešanico za par sekund. Lahko mu tudi v vplinjač med tekom , brizgaš olje, dokler ne ugasne.
Treba je pa vedet, da vsaka konzervacija potem otežuje prvi ponovni vžig. Potem je treba odvit in očistit svečko, nekajkrat potegnit za kurbel in šele potem poskušat vžgat, kar ponavadi ne uspe iz prve, ampak šele po več potegih. _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.63 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Sob Feb 15, 2014 4:18 pm Naslov sporočila: |
|
|
Še vsako leto smo obe motorni kosi, ki sta seveda 2T konzervirali takole.
1. Izliješ gorivo iz rezervoarja.
2. Vžgeš in pustiš teči dokler ne ugasne.
3. Kapneš olje v cilinder nekajkrat potegneš in shraniš.
Na začetku kosilne sezone ni bilo nikoli nobenih težav, tudi kakršnokoli čiščenje svečke ali česa podobnega ni potrebno. Je pa res, da sem vedno pri konzervacijo narahlo potegnil, ko svečke ni bilo notri potem pa dal svečko nazaj.
Agregata pa ne konzerviram, ker vedno na vsak mesec ali dva malce deluje. _________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
StricGeza Član

Pridružen-a: Ned 01 Apr 2007 11:53 Prispevkov: 1047 Aktiv.: 4.72 Kraj: Gradišče pri Divači
|
Objavljeno: Sob Feb 15, 2014 6:01 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz 2taktne hrbtne kose ter 4taktne kosilnice nič kaj extra ne konzerviram.
Motor malo očistim delcev trave in ostale špinače in to je to. Gorivo pustim kar notri.
Pred prvim zagonom pa odvijem vijak na uplinjaču in spustim kak "štamprle" goriva ven. Hrbtna kresne od prve, pri kosilnici pa je zaradi dizajna uplinjača treba malce večkrat popumpati s pumpico in kdaj večkrat potegnit. _________________ Človek,kateri ne dela napak,običajno ne dela nič!!! |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kobranka Član

Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37 Prispevkov: 3403 Aktiv.: 18.75 Kraj: nekje v zgornjem posočju
|
Objavljeno: Sob Feb 15, 2014 7:17 pm Naslov sporočila: |
|
|
Jaz pa sploh ne konzerviram ker me o tem nobeden nikoli ni izobrazil. Res je, da so mi nekateri priporočali mesečni zagon za vse, vendar traktrja pa res ne morem zalavfat, bo celo delavnico zakadil, ker se šteje, da je na suhem iz preventive ima pa tudi akumulator pobran ven. Če koče naj „upali” če se je odločil, da nebo pa tudi vredu. Kot pravim bi ga konzerviral vendar me o tem ni noben ničesar naučil. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Iztok Član

Pridružen-a: Pet 08 Okt 2004 0:55 Prispevkov: 4974 Aktiv.: 20.99 Kraj: LJ
|
Objavljeno: Ned Feb 16, 2014 1:37 am Naslov sporočila: |
|
|
Agregati za enoletni počitek ne rabijo nobenega konzerviranja. Niti štiri še manj pa dvotaktni, ki so že zaradi goriva dobro podmazani.
Doma imam 4 take motorje od 5,5 do 11HP. Eden je 2takt ostali 4takt pa po enem letu mirovanja vsi že leta vžgejo od prve.
Pretirana vlaga bo prej naredila probleme na navitju ali kakšni slabo zaščiteni elektroniki generatorja kot pa na motorju z notranjim izgorevanjem. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
qwertz Član


Pridružen-a: Ned 01 Jun 2008 11:57 Prispevkov: 2743 Aktiv.: 13.21 Kraj: Vrhnika
|
Objavljeno: Ned Feb 16, 2014 11:15 am Naslov sporočila: |
|
|
Če je tank kovinski, potem ni dobro, da je prazen, ko stoji dlje časa. Najbolje ga je napolniti do vrha in nato izprazniti, ko je potreba po zagonu, ter naliti sveže gorivo.
Jaz imam 4T B&S motor na kosilnici, pa čez zimo nalijem do vrha, vendar spomladi nič ne izpraznem tanka. Na staro gorivo vedno vžge iz prve. Če bi pa imel težave, bi pa najprej menjal gorivo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
zok Član


Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59 Prispevkov: 1115 Aktiv.: 5.56 Kraj: Ponikva
|
Objavljeno: Ned Feb 16, 2014 11:25 am Naslov sporočila: |
|
|
naso kosilnico (4T, 6,5 HP, stara cca 6 let) pri prvi spomladanski kosnji za zaganjalno vrvico potegnem kot idiot, in ce ne v drugem, vzge v tretjem poskusu. Sicer prvo sekundo malce crno pokadi, potem pa deluje BP.
Konzerviranja ne opravljam, vso vzdrzevanje je ciscenje spodnjega dela po kosnji, in pa menjava olja, svecke in ciscenje zracnega filtra vsako leto ali dve. Ima pa bolj malo delovnih ur - toliko trave kot je imamo okrog bajte bi lahko tudi s scipalcem za nohte pokosil.
Prav tako ne konzerviram mopeda (Kawasaki ZZR 600 D). Vcasih sem ga cez zimo vsak mesec zagnal in ogrel na delovno temperaturo, pa je nekako slo. Ce sem ga pustil stat dva mesca, je bil hudicevo tezak za zagnat - izgleda da se je v uplinjacih nabral kondenz. Letos je odpovedal akumulator, novega (ki ga imam sicer ze lep cas na zalogi) pa ne bom aktiviral pred sezono. To pomeni, da motor stoji ze vsaj tri mesce, tako da bo potrebno najprej izprazniti uplinjace in menjati olje (staro bo ze leto in pol), sele nato ga zagnati. Vsak mesec mu kolesi malo obrnem, da se pnevmatike ne zalezijo. Ker ima kovinski tank, je izven sezone vedno poln do vrha, da ne rjavi od znotraj - tega pravila se je dobro drzati pri vseh strojih s kovinskim tankom. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.63 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Ned Feb 16, 2014 3:12 pm Naslov sporočila: |
|
|
Ja jaz imam tudi kovinski tank na generatorju in sem že razmišljal o menjavi za plastičnega, bo potrebno kaj ugodnega najti. Je pa bolj poredko pol kadar stoji.
So mi pa znane posledice rjavenja tanka, sicer če imama pipica filter se v najboljšem primeru zamaši samo ta. _________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
qwertz Član


Pridružen-a: Ned 01 Jun 2008 11:57 Prispevkov: 2743 Aktiv.: 13.21 Kraj: Vrhnika
|
Objavljeno: Ned Feb 16, 2014 3:46 pm Naslov sporočila: |
|
|
Če ti zarjevi, ga odstraniš in naliješ vanj recimo 1/4 do 1/2 volumna goriva ter kak meter ali dva dolgo verigo. Nato pa treseš v vseh smereh, dokler nimaš vsega zadosti. Čez nekaj časa, ko te nahajo boleti roke, ponoviš in ponavljaš, dokler ni rezervar čisto brez rje. Po tem pa moraš skrbeti, da je vedno poln goriva. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
kobranka Član

Pridružen-a: Sob 24 Jul 2010 19:37 Prispevkov: 3403 Aktiv.: 18.75 Kraj: nekje v zgornjem posočju
|
Objavljeno: Ned Feb 16, 2014 7:01 pm Naslov sporočila: |
|
|
Verjetno bi bile tudi kakšne matice vredu. Kaj že uporabljajo v industriji za puliranje majhnih kovinskih delčkov, ko jih sučejo v mešalcu? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ro-bi Član

Pridružen-a: Ned 28 Jan 2007 16:53 Prispevkov: 3580 Aktiv.: 15.99
|
Objavljeno: Ned Feb 16, 2014 7:06 pm Naslov sporočila: |
|
|
Rjo iz rezervoarja se menda najbolje očisti z elektrolizo _________________ 3 x 3 = 9 |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
igo Član

Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11 Prispevkov: 3641 Aktiv.: 16.00
|
Objavljeno: Ned Feb 16, 2014 8:22 pm Naslov sporočila: |
|
|
O kakšni rji to pišete?
Uporabite magnezijevo palčko.
Če jo kdo rabi, lahko pošljem par cm dolgo 5x5 mm palčko magnezija in poskusite, kaj bo nastalo.
Vsebina rezervoarja (gorivo in zrak) se krči pri nižanju temperature, zato v rezervoar potegne vlažen zrak od zunaj. Ko se zunanja temperatura povečuje, se notranji zrak že segreje, gorivo pa je še hladno, zato se vlaga na gladini kondenzira.
Ker se voda v gorivu potopi, se na dnu s časom naredi luža.
Pomaga:
- če je rezervoar bolj poln (večja masa goriva ima večjo temperaturno vztrajnost, zgoraj pa je manj zraka)
- če nasploh temperatura čim manj niha (ustrezno izoliran prostor in rezervoar)
- če na preko pokrovčka nataknete vrečko ali balon balon (tisti iz lateksa ), da rezervoar vedno "diha" isti zrak
- če na najnižji točki ni navaden čep, temveč 20cm dolga prozorna cev in spodaj pipica. _________________ Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
PZUFIC Vseved


Pridružen-a: Sob 17 Nov 2007 19:06 Prispevkov: 6987 Aktiv.: 32.63 Kraj: Rakek
|
Objavljeno: Ned Feb 16, 2014 9:49 pm Naslov sporočila: |
|
|
kobranka je napisal/a: |
Verjetno bi bile tudi kakšne matice vredu. Kaj že uporabljajo v industriji za puliranje majhnih kovinskih delčkov, ko jih sučejo v mešalcu? |
Tisto so neke vrste kamenčki.
Tako kot je že napisano gre z elektrolizo. Pred časom sem nekje bral. Najprej je človek, ki je to izvajal naredil vpetje za stružnico, notri nasul, če se ne motim kroglice in rezervoar vrtel. Zadevo je dokončal z elektrolizo in na koncu zaščitil s premazom.
Če se ne motim je bilo objavljeno v Timu. _________________ Ne čakaj, da se bo nekaj premaknilo pojdi in nekaj premakni.
Lp Primož |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 496 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|