www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

EGR Pasat 1.6
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
carli
Član
Član



Pridružen-a: Pon 14 Nov 2011 19:02
Prispevkov: 758
Aktiv.: 4.57
Kraj: Haloze

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 19, 2014 10:05 am    Naslov sporočila:  EGR Pasat 1.6 Odgovori s citatom

Pozdravljeni.

Zanima me, če lahko kako preverim delovanje tega ventila. Mislim, kako preverit če tole sploh dela. Očiščen je bil, senzor menjan, pa ostajajo isti simptomi.
Kje najdem pinout za konektor.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
aljoš
Član
Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03
Prispevkov: 3132
Aktiv.: 13.21
Kraj: Škofja loka-poljanska dolina

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 19, 2014 10:48 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kaj pa je napaka sploh na avtomobilu? Kaj te heca? Ni vse z EGR ventilom povezano.
_________________
Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL:::
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
carli
Član
Član



Pridružen-a: Pon 14 Nov 2011 19:02
Prispevkov: 758
Aktiv.: 4.57
Kraj: Haloze

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 19, 2014 12:12 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Svetita 2 kontrolki za motor in grelec. Na servisu pravijo da je verjetno to. Preveril bi samo, če motorček dela, pa ne vem kam kaj priključit.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
aljoš
Član
Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03
Prispevkov: 3132
Aktiv.: 13.21
Kraj: Škofja loka-poljanska dolina

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 19, 2014 12:29 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Vžge normalno ali nekaj časa "vergla" šele potem vžge? Se pri vžigu pokadi močno sajasto črno iz izpuha?
_________________
Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL:::
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
carli
Član
Član



Pridružen-a: Pon 14 Nov 2011 19:02
Prispevkov: 758
Aktiv.: 4.57
Kraj: Haloze

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 19, 2014 12:47 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Ja, normalno vžge in deluje normalno dokler se kontrolke ne prižgejo. Potem pa moč v trenutku pade.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
aljoš
Član
Član



Pridružen-a: Čet 08 Sep 2005 20:03
Prispevkov: 3132
Aktiv.: 13.21
Kraj: Škofja loka-poljanska dolina

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 19, 2014 1:51 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Uff... A lambdo si prekontroliral kaj?
_________________
Najprej se je pokadilo, nato izjavi Sokrat: dva Watt-a my ass...LOOOLL:::
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
kristijan
Član
Član



Pridružen-a: Ned 27 Jul 2014 18:44
Prispevkov: 25
Aktiv.: 0.19
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 19, 2014 2:13 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Za padec moči je lahko 1001 vzrok.....kateri letnik je tvoj avtomobil? napiši malo več... pred letom 2006 so imeli slabo izolacijo in posledično nevarnost pronicanja vode v računalnik za vbrizg motorja. Posledica je tudi lahko izguba moči.
_________________
An opinion without 3.14 is just an onion.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
zok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59
Prispevkov: 1115
Aktiv.: 5.56
Kraj: Ponikva

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 19, 2014 2:39 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Najprej napisi letnik avtomobila in tocno oznako motorja. 1.6 je lahko bencinar, lahko je TSI, lahko je TDI, lahko je letnik 95, lahko je 2014. Vsi niti nimajo EGR-a.

Opisi tudi simptome ki te motijo.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
carli
Član
Član



Pridružen-a: Pon 14 Nov 2011 19:02
Prispevkov: 758
Aktiv.: 4.57
Kraj: Haloze

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 19, 2014 3:00 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Letnik 2010, TDI Blue motion. Najbolj jih moti padec moči motorja ob vklopu kontrolk, ker se baje lepo čuti.
Na servisu je že bil in to na dveh, menjali senzor.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
kristijan
Član
Član



Pridružen-a: Ned 27 Jul 2014 18:44
Prispevkov: 25
Aktiv.: 0.19
Kraj: Kranj

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 19, 2014 6:40 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

EGR ventil je serijska rak rana 2010 letnika 1.6, 2.0 TDI-jev, če je kriv EGR ga lahko tudi blendiraš in računalniško zbrišeš.....ampak na tvojem mestu bi poiskav nekoga, ki bi ti priklopil avto na tester pa ne uradni servis, ker bodo samo na hitro nekaj naredili. Najdt moraš nekoga, ki to dela doma in ve zakaj se gre, da pomeri tudi tlak za vbrizg pa take stvari. Na uradnih servisih se nimajo časa ukvarjat ampak pomenjajo stvari, ki jim prve padejo na pamet. Tudi meni so vse živo pomenal pa ni pomagal pri problemu, ki ga je imel moj avto nakoncu sem pelov nekomu, ki je delal v štali in je v 1 dnevu rešu problem na servisu so mi pa rekli, da bi mogu avto pustit tam 1 tedn, da ga razderejo in pridejo mojstri iz nemčije. Brick wall
_________________
An opinion without 3.14 is just an onion.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
carli
Član
Član



Pridružen-a: Pon 14 Nov 2011 19:02
Prispevkov: 758
Aktiv.: 4.57
Kraj: Haloze

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 19, 2014 7:29 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Kristijan saj tu na servisu je isto, ko mu izpiše napako se gre posvetovat s sodelavci, ker ne ve kaj bi to naj bilo.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
zok
Član
Član



Pridružen-a: Pet 02 Jan 2009 23:59
Prispevkov: 1115
Aktiv.: 5.56
Kraj: Ponikva

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 19, 2014 8:29 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

carli je napisal/a:
senzor.
Think Think Think

??

LMM/MAF senzor?
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
carli
Član
Član



Pridružen-a: Pon 14 Nov 2011 19:02
Prispevkov: 758
Aktiv.: 4.57
Kraj: Haloze

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 19, 2014 8:55 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

zok je napisal/a:
carli je napisal/a:
senzor.
Think Think Think

??

LMM/MAF senzor?

Zok ne vem, nečaka pa ni več tu da bi preveril. Po priklopu na računalnik so rekli da je to to in zamenjali, zaračunali, dela pa isto kot prej. V glavnem en senzor na desni strani zgoraj. Na motorje se ne spoznam kaj dosti.
Potem je doma očistil ta ventil in cevi, pa ni bilo kaj dosti saj.
Preveriti sva nameravala, če motorček sploh obrača loputo. Pa na netu nisem našel tega konektorja.



egr 1.jpg
 Opis:
 Velikost datoteke:  171.64 KB
 Pogledana:  8 krat

egr 1.jpg


Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
matejcek81
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Mar 2009 12:32
Prispevkov: 1526
Aktiv.: 7.70
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 19, 2014 9:13 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

kristijan je napisal/a:
EGR ventil je serijska rak rana 2010 letnika 1.6, 2.0 TDI-jev, če je kriv EGR ga lahko tudi blendiraš in računalniško zbrišeš.....

Napaka se ti ponovno pojavi, tudi če jo izbrišeš. Agregat gre v "safe-mode" in si ponovno "tam, kjer ni muh".

LP

_________________
Če ne gre - ne obstaja!
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
matejcek81
Član
Član



Pridružen-a: Pon 16 Mar 2009 12:32
Prispevkov: 1526
Aktiv.: 7.70
Kraj: Maribor

PrispevekObjavljeno: Tor Avg 19, 2014 9:18 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Če je PD, potem obvezno zamenjat kablovje pod "ventil-deklom". 60€ in bo delovalo.

LP

_________________
Če ne gre - ne obstaja!
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran 1, 2  Naslednja
Stran 1 od 2

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 501 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group