www.elektronik.si Seznam forumov www.elektronik.si
Forum o elektrotehniki in računalništvu
 
 PomočPomoč  IščiIšči  Seznam članovSeznam članov  SkupineSkupine  StatisticsStatistika  AlbumAlbum  DatotekeFilemanager DokumentacijaDocDB LinksPovezave   Registriraj seRegistriraj se 
  PravilaPravila  LinksBolha  PriponkePriponke  KoledarKoledar  ZapiskiZapiski Tvoj profilTvoj profil Prijava za pregled zasebnih sporočilPrijava za pregled zasebnih sporočil PrijavaPrijava 

Brum pri avtoojačevalcu s TDA1562Q čipoma
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3  Naslednja
 
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo  
Avtor Sporočilo
ule
Član
Član



Pridružen-a: Tor 13 Jan 2004 20:32
Prispevkov: 1583
Aktiv.: 6.68
Kraj: Babno Polje

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 20, 2004 6:12 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Pa poizkusi kakšne kondenzatorje vezat v napajalno vejo pa boš videl če bo kaj bolje.
Malo poizkusi eksperimentirat pa boš morda prišel do kakšne ugotovitve.
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo Pošlji E-sporočilo
glavič
Član
Član



Pridružen-a: Pon 17 Maj 2004 23:12
Prispevkov: 321
Aktiv.: 1.35
Kraj: Grosuplje

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 20, 2004 9:10 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

ule: danes sem vezal elektrolit vzporedno k napajanju radia >> nobene razlike.
potem sem pa vse izklopil in brum je bil še vedno, neglede na to da so činče visele v zraku..
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Slowfly
Član
Član



Pridružen-a: Sre 18 Feb 2004 2:07
Prispevkov: 4082
Aktiv.: 17.21
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 20, 2004 9:27 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Za problem , kot ga imaš ti , so elektroliti povsem neprimerni. Sem ti že v enem prejšnjih odgovorov napisal , kašne kondenzatorje uporabi. Če nekaj sprašuješ , potem vsaj PREBERI , kar ti nekdo odgovori!

lp Slowfly
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
glavič
Član
Član



Pridružen-a: Pon 17 Maj 2004 23:12
Prispevkov: 321
Aktiv.: 1.35
Kraj: Grosuplje

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 20, 2004 9:45 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Slowfly: zakaj se razburjaš?! tvoje poste sem zelo dobro prebral!
jutri imam celo "zmenek" z avtoelektričarjem..
to da sem pa probal elektrolit vzporedno na vhod napetosti v radio je bila pa čist moja ideja...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Slowfly
Član
Član



Pridružen-a: Sre 18 Feb 2004 2:07
Prispevkov: 4082
Aktiv.: 17.21
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 20, 2004 10:06 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Saj se ne razburjam. Radio prav gotovo ni izvor motenj , bo treba k motorčku ventilatorja in sistemu vžiga , čeprav sam mislim , da imaš slabo izvedeno blokiranje napajanja ojačevalca. Imaš sploh kak navaden kondenzator vrednosti okrog 0,1 uF v liniji napajanja? Če lahko , pripni shemo po kateri si delal ojačevalnik , bo laže modrovati.

lp Slowfly
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
glavič
Član
Član



Pridružen-a: Pon 17 Maj 2004 23:12
Prispevkov: 321
Aktiv.: 1.35
Kraj: Grosuplje

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 20, 2004 10:11 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Citiram:
Imaš sploh kak navaden kondenzator vrednosti okrog 0,1 uF v liniji napajanja?
je 100nF in 4700uF


tda1562Q_shema.GIF
 Opis:

Download
 Ime datoteke:  tda1562Q_shema.GIF
 Velikost datoteke:  9.77 KB
 Downloadano:  44 krat

Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
cero
Član
Član



Pridružen-a: Čet 31 Jul 2003 17:37
Prispevkov: 1179
Aktiv.: 4.97
Kraj: vipava

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 20, 2004 10:33 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

no kar imam jaz izkušenj s tem ojačevalcem bi na tvojem mestu vezal vzporedno k tistima dvema kondezatorjema na čipu 4700uF še k po vsakemu enega 4700uF
imel sem podobno shemo za 1560q in je bilo na njej 2X 4700uf tako da pri temu ki ima še večjo izhodno moč je to nujno
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Slowfly
Član
Član



Pridružen-a: Sre 18 Feb 2004 2:07
Prispevkov: 4082
Aktiv.: 17.21
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 20, 2004 10:46 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Tole zgleda v redu , kar se tiče kondenzatorjev (blokirni je itak samo tisti 100n).
Kako pa si povezal masi obeh ojačevalcev ? Najbolje , pravzaprav edino pravilno je povezava v eno točko in nato naprej na negativni pol akumulatorja. Lahko pa poskusiš še nekaj. Če imaš kakšno dušilko navito na torusnem feritnem jedru za dovolj velik tok , jo veži v serijo z napajanjem (zunaj škatle ojačevalca) , pred in za njo pa proti masi še 100 - 470nF kondenzatorja.Lahko pa si tako dušilko naviješ tudi sam na toroid računalniškega napajalnika , odsluženega ali pokvarjenega seveda.Obstoječa navitja odstrani , potem pa nanj navij z lakom izolirano žico premera cca 1mm , lahko tudi nekaj več , kolikor pač spraviš gor.
Če nimaš tako debele žice , navijaj več žic hkrati (bifilarno ali trifilarno) ter jih poveži vzporedno(začetke skupaj , konce skupaj). Ne izklučujem pa možnosti , da je glavni vir problema ventilator in sistem vžiga.
Še nekaj me zanima . Se ti omenjeni brum pojavlja tudi na avtoradiu samem?

lp Slowfly
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Slowfly
Član
Član



Pridružen-a: Sre 18 Feb 2004 2:07
Prispevkov: 4082
Aktiv.: 17.21
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 20, 2004 10:52 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Cero

4700 uF kondenzator je v vezju zaradi tega , da napajalna napetost čim manj niha , ko "pribiješ" do konca .Glavičevega problema povečanje vrednosti tega kondenzatorja ne bo rešilo. V zvočniku "sliši" motor ventilatorja in spremenljivo frekvenco in amplitudo vžigalnega sistema(ko motor dela seveda).

lp Slowfly
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
glavič
Član
Član



Pridružen-a: Pon 17 Maj 2004 23:12
Prispevkov: 321
Aktiv.: 1.35
Kraj: Grosuplje

PrispevekObjavljeno: Čet Maj 20, 2004 11:27 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Citiram:
Kako pa si povezal masi obeh ojačevalcev ? Najbolje , pravzaprav edino pravilno je povezava v eno točko in nato naprej na negativni pol akumulatorja.
Imam tako narejen kot si napisal.

Citiram:
Lahko pa poskusiš še nekaj. Če imaš kakšno dušilko navito na torusnem feritnem jedru za dovolj velik tok , jo veži v serijo z napajanjem (zunaj škatle ojačevalca) , pred in za njo pa proti masi še 100 - 470nF kondenzatorja. Lahko pa si tako dušilko naviješ tudi sam na toroid računalniškega napajalnika , odsluženega ali pokvarjenega seveda. Obstoječa navitja odstrani , potem pa nanj navij z lakom izolirano žico premera cca 1mm , lahko tudi nekaj več , kolikor pač spraviš gor.
Če nimaš tako debele žice , navijaj več žic hkrati (bifilarno ali trifilarno) ter jih poveži vzporedno(začetke skupaj , konce skupaj). Ne izklučujem pa možnosti , da je glavni vir problema ventilator in sistem vžiga.
Hmm, bom probal še to varijanto, vendar nimam iskušenj s navijanjem torioda/trafota.

Citiram:
Še nekaj me zanima . Se ti omenjeni brum pojavlja tudi na avtoradiu samem?
Kako to misliš? Če nimam ojačevalca in imam zvočnike direkt na radio? Potem NE. Deluje vse vredu...
Nazaj na vrh
Odsoten Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Slowfly
Član
Član



Pridružen-a: Sre 18 Feb 2004 2:07
Prispevkov: 4082
Aktiv.: 17.21
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 21, 2004 12:05 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Navijanje toroidne dušilke ni nobena znanost. Vzameš daljši kos žice in navijaš kot bi šival. Zelo veliko ovojev tako ali tako ne boš spravil gor. Če ti dela normalno samo na avtoradio , potem je najbrž res problem v avtoojačevalcu(blokada napajanja) ,sicer pa blokade na prej omenjenih zadevah tudi ne bodo škodile.


lp Slowfly
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
cero
Član
Član



Pridružen-a: Čet 31 Jul 2003 17:37
Prispevkov: 1179
Aktiv.: 4.97
Kraj: vipava

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 21, 2004 1:59 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

slowfly:
ne ne mislil sem tista kondezatorja ki sta priklopljena direktno na čip in ne tistega na napajanju seveda pa s tem najbrž ne bi odpravil bruma ampak povečal zalogo za špice pri moči
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Slowfly
Član
Član



Pridružen-a: Sre 18 Feb 2004 2:07
Prispevkov: 4082
Aktiv.: 17.21
Kraj: Ljubljana

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 21, 2004 10:21 am    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

Drži , enako vlogo ima elektrolit na napajanju .


lp Slowfly
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
lucca brassi
Član
Član



Pridružen-a: Ned 01 Feb 2004 12:46
Prispevkov: 4223
Aktiv.: 17.81
Kraj: KOČEVJE

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 21, 2004 1:06 pm    Naslov sporočila:  Re: Odgovori s citatom

Tukaj je problem z na splošno EMC(elektromagnetno kompatibilnostjo) torej električne naprave naj bi med seboj usklajeno in delovale brez motenj.
Jaz bi se lotil tako :
-oklopil napajalne vode , in vhodne in izhodne vode in jih kvaliteno vezal na maso
( šasijo )
-kakšno imaš ohišje napajalnika (kovinsko/plastično)
plastično lahko prepušča motnje , rešuje se ponavadi z TIV in povečanim ozemljenim delom(ponavadi polna ali perforirana mreža na TIV lahko ena cela stran)
-če imaš kovinsko mora biti spet kvalitetno ozemljeno.Lahko se ti zgodi da če maš kake dušilke ti lahko resonira v kovinski škatli
-sicer kot so svetovali predhodniki RF blokade na feritnem trafu (nekaj ovojev + in - pol) ter pred trafom in za trafom paralelno vezan kondi navaden nekaj 10nF.
bi moralo zadostovati
če slišiš ventilator in vžgan avto mora bit problem ker gre kabel za zvočnik nekje blizu njega ( armatura -ventilator je ponavadi na desni sovoznikovi strani in pelješ kabel na sprednjo armaturo) mogoče je da se ti inducira napetost in ti tolče nazaj na bridge -H od ojačevalca in potem motna moti še kajtak da probaj z oklopi in vredu ozemljitvami.Navadni kabli (prozorni v silikonu so brez oklopa , in žili paralelni , kvalitenejši so vsaj prepleteni)
LP

_________________
Moments before detonation ,....... TT
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
cero
Član
Član



Pridružen-a: Čet 31 Jul 2003 17:37
Prispevkov: 1179
Aktiv.: 4.97
Kraj: vipava

PrispevekObjavljeno: Pet Maj 21, 2004 3:14 pm    Naslov sporočila:   Odgovori s citatom

no prej sem pozabil omenit da je bila v mojem primeru ploščica dvostranska
na zgornji strani pa je bila masa
Nazaj na vrh
Skrit Poglej uporabnikov profil Pošlji zasebno sporočilo
Pokaži sporočila:   
Objavi novo temo   Odgovori na to temo   Printer-friendly version    www.elektronik.si Seznam forumov -> Avtoelektrika Časovni pas GMT + 2 uri, srednjeevropski - poletni čas
Pojdi na stran Prejšnja  1, 2, 3  Naslednja
Stran 2 od 3

 
Pojdi na:  
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu
Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu
Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu
Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu
Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu
Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu
Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu

Uptime: 500 dni


Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group