 |
www.elektronik.si Forum o elektrotehniki in računalništvu
|
Poglej prejšnjo temo :: Poglej naslednjo temo |
Avtor |
Sporočilo |
R.P. Član

Pridružen-a: Čet 21 Apr 2005 19:26 Prispevkov: 98 Aktiv.: 0.41 Kraj: Ribnica
|
Objavljeno: Ned Jul 01, 2007 3:43 pm Naslov sporočila: Elektronika vijačnega kompresorja |
|
|
Pri vijačnem kompresorju z elektroniko
MAHLE Druckluft Compressor Control
Patent Nr.: 3237251
RaPoTronicPoppner&Rachnel OHG
MCC-O
Teilenummer:9002004801
Seriennummer 0592
Kunden ID: 05720990
Se je po popravilu motorja pojavila še težava da se ne da nastaviti višji tlak kot 7,5 bar-a čeprav je prej deloval na 10 bar-ih. Predvidevam da se je pri resetu napake pritisnila napačna kombinacija tipk in tisti ki je to delal je prišel v tovarniške nastavitve in po pomoti nastavil na nižji največji dovoljeni tlak.
V servisnih navodilih najdem le kako se nastavlja tlak znotraj dovoljenega tlaka, pri poskušanju pritiskanja različnih kombinacij tipk sem prišel v en meni (puščica gor+puščica dol) ki ni opisan v servisnih navodilih vendar se z njim ne znam pomagati ker ni nobeden parameter 7,5 nebi pa rad še kaj bolj podrl kot je .
Baje je najvišji dovoljeni tlak že tovarniško nastavljen, če pa se dobi elektroniko kot rezervni del se ga nastavi pri prvem vklopu in ga je treba dvakrat potrditi.
Je komu kaj znana kako in kje se da to naknadno spreminjat.
Za vsako pomoč se vam v naprej zahvaljujem.
Opis: |
|
Velikost datoteke: |
23.58 KB |
Pogledana: |
8 krat |

|
_________________ Rešitev problema spremeni bistvo problema.
Nazadnje urejal/a R.P. Pon Jul 02, 2007 9:08 am; skupaj popravljeno 2 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
psevdonim Član


Pridružen-a: Čet 21 Sep 2006 21:42 Prispevkov: 3406 Aktiv.: 14.92 Kraj: slo
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
R.P. Član

Pridružen-a: Čet 21 Apr 2005 19:26 Prispevkov: 98 Aktiv.: 0.41 Kraj: Ribnica
|
Objavljeno: Ned Jul 01, 2007 5:59 pm Naslov sporočila: |
|
|
Sem poskušal tudi že tu pa nisem nič našel baje so ukinili program vijačnih kompresorjev že pred nekaj leti. Kamor sem poslal pa nisem dobil odgovora
Ich habe Kompressor mit elektronik
MAHLE Druckluft Compressor Control
Patent Nr.: 3237251
RaPoTronicPoppner&Rachnel OHG
MCC-O
Teilenummer:9002004801
Seriennummer 0592
Kunden ID: 05720990
Obwohl auf dem Compressor Control max 10 bar angegeben ist und er schon auf 10 bar funktioniert hat kan ich jetz max 7,5 bar einstellen.
Dieser Fehler ist eingetreten nach einer Reparatur.
In der Gebrauchsanweisung finde ich keine information wie man das einstellen kann.
Ich bitte Sie um Anleitung wie ich auf dem kontroll teil wider den max. druck von 10 bar einstellen kann.
Im voraus bedanke ich mich. Mit freundlichen Gruessen Robert.
_________________ Rešitev problema spremeni bistvo problema.
Nazadnje urejal/a R.P. Pon Jul 02, 2007 12:08 pm; skupaj popravljeno 2 krat |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
milan62 Član

Pridružen-a: Ned 04 Jan 2004 23:19 Prispevkov: 2391 Aktiv.: 10.09 Kraj: Kranj
|
Objavljeno: Ned Jul 01, 2007 10:25 pm Naslov sporočila: |
|
|
Lepo si napisal. Verjetno dopis ni prišel v prave roke.
Vem kako je to v večjih firmah.
Najbolje da dobiš nekoga, ki dobro govori nemško, pokliče naj v firmo po telefonu
in naj teži toliko časa, da bo dobil pravo osebo.
LP
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
ElGrigon Član



Pridružen-a: Pon 24 Jul 2006 22:38 Prispevkov: 3883 Aktiv.: 16.87 Kraj: okolica Lenarta
|
Objavljeno: Ned Jul 01, 2007 11:15 pm Naslov sporočila: |
|
|
Kaj pa v notranjosti te škatle so kakšni jumeprji, tipke za reset,...si kaj gledal?
Ponavadi v navodilih piše kako se nastavi največji tlak, ki pa se po vsej verjetnosti ne da nastaviti z zunanjo tastaturo.
_________________ lp, ElGrigon |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
jur Član


Pridružen-a: Pet 02 Dec 2005 14:45 Prispevkov: 5142 Aktiv.: 21.69 Kraj: [color=zelena]Ljubljana[/color]
|
Objavljeno: Pon Jul 02, 2007 9:21 am Naslov sporočila: |
|
|
R.P. je napisal/a: |
...Ich hebe Kompressor mit elektronik... |
Zdi se mi, da bi hebe moralo biti habe... Hebe je nekaj drugega...
Jur
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
VolkD Član


 
Pridružen-a: Pet 24 Sep 2004 21:58 Prispevkov: 14228 Aktiv.: 60.03 Kraj: Divača (Kačiče)
|
Objavljeno: Pon Jul 02, 2007 9:34 am Naslov sporočila: |
|
|
Ne znam popolnoma nič nemško in mi je vseeno ali je "hebe" ali "habe", pa mi je popolnoma jasno, da ga stvar "je-be". In njim bi moralo biti tudi !
_________________ Dokler bodo ljudje mislili, da živali ne čutijo, bodo živali čutile, da ljudje ne mislijo. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
jur Član


Pridružen-a: Pet 02 Dec 2005 14:45 Prispevkov: 5142 Aktiv.: 21.69 Kraj: [color=zelena]Ljubljana[/color]
|
Objavljeno: Pon Jul 02, 2007 10:32 am Naslov sporočila: |
|
|
Ravno pri Nemcih sem večkrat opazil, da na slovnično nepravilna pisma niso hoteli odgovarjati... ...Ein Balkaner, ficken sie (je-bi-se)...
Primer foruma: Tudi na tem forumu spakedravščina ni zaželjena.
Jur
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
Sokrat Član


Pridružen-a: Čet 25 Avg 2005 11:00 Prispevkov: 5584 Aktiv.: 23.56
|
Objavljeno: Pon Jul 02, 2007 11:14 am Naslov sporočila: |
|
|
jur je napisal/a: |
Ravno pri Nemcih sem večkrat opazil, da na slovnično nepravilna pisma niso hoteli odgovarjati... ...Ein Balkaner, ficken sie (je-bi-se)...
|
Tole je pa vse prej kot slovnicno pravilno (ce naj bi pomenilo to, kar pise v oklepaju)
_________________ Ka ti bo pa torba ce si kupu kolo ? |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
jur Član


Pridružen-a: Pet 02 Dec 2005 14:45 Prispevkov: 5142 Aktiv.: 21.69 Kraj: [color=zelena]Ljubljana[/color]
|
Objavljeno: Pon Jul 02, 2007 11:18 am Naslov sporočila: |
|
|
Nemško znam samo brati, pa še to bolj slabo. Dopise so mi vedno sestavili drugi.
Jur
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
R.P. Član

Pridružen-a: Čet 21 Apr 2005 19:26 Prispevkov: 98 Aktiv.: 0.41 Kraj: Ribnica
|
Objavljeno: Pon Jul 02, 2007 12:07 pm Naslov sporočila: |
|
|
Priznam tale habe je tiskarska napaka.
_________________ Rešitev problema spremeni bistvo problema. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
igo Član

Pridružen-a: Sre 11 Okt 2006 19:11 Prispevkov: 3641 Aktiv.: 16.00
|
Objavljeno: Pon Jul 02, 2007 12:27 pm Naslov sporočila: |
|
|
Prej bi rekel, da jih je zmotil tale stavek:
R.P. je napisal/a: |
Dieser Fehler ist eingetreten nach einer Reparatur. |
V dopisu jim namreč NISI definiral, kaj ste popravljali. Napiši jim tako, kot si napisal nam: da ste po popravilu motorja verjetno narobe resetirali napako št. ERRxx .
Ker oni so si verjetno mislili:" Aha. Torej ste "šarili" po elektroniki in Bog ve, kaj vse ste počel po elektroniki". Napiši, da se je sedanje (max. 7,5bar) stanje vzpostavilo samo na podlagi ukazov s tipkovnice pri poskusu resetiranja napake št. xxx . Napiši jim tako, kot se je res zgodilo, čim podrobneje, da bodo videli, da je bilo to res po nesreči.
Tudi meni so nekateri proizvajalci že pošiljali navodila, ki jih drugače imajo samo njihovi pooblaščeni serviserji. Sploh, ker sem zelo zadovoljen z njihovimi izdelki in je razdalja zelo velika... .
Sicer pa najprej temeljito izprašaj tistega, ki je napako resetiral.
Najbrž je povrnil kakšne tovarniške nastavitve. Ampak če odstraniš baterijo, jih boš tudi. Morda je 7,5bar tovarniška nastavitev.
LP,
Igor
_________________ Teoretično je praksa posledica teorije, praktično je pa ravno obratno. (igo 2001)
LP, Igor |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
jur Član


Pridružen-a: Pet 02 Dec 2005 14:45 Prispevkov: 5142 Aktiv.: 21.69 Kraj: [color=zelena]Ljubljana[/color]
|
Objavljeno: Pon Jul 02, 2007 3:33 pm Naslov sporočila: |
|
|
Res je.
Dieser Fehler ist eingetreten nach einer Reparatur... Spajkanje po napravi.
Dieser Fehler ist eingetreten nach einer (amateur) Programierung... Uporaba tastature.
Jur
|
|
Nazaj na vrh |
|
 |
R.P. Član

Pridružen-a: Čet 21 Apr 2005 19:26 Prispevkov: 98 Aktiv.: 0.41 Kraj: Ribnica
|
Objavljeno: Sob Avg 04, 2007 10:58 am Naslov sporočila: |
|
|
Prišel do podatkov kako se spreminjajo tovarniške nastavitve
Greš v zadnji meni ki ga dosežeš s tem da pritiskaš puščico gor to je pri starejših elektronikah meni 13 pri novejših pa 14 pritisneš in zadržiš tipko set da začne utripati vrednost nato spustiš tipko set.
Nato v času dokler si v meniju 13 (novejše14) pritisneš in zadržiš tipko puščica dol (na displeju sicer padeš na meni 12 pri starejših pri novejših pa na 13) ter pritisneš tipko puščica gor takoj se pojavi meni 14(pri novejših 15) v katerem se spreminja največji dovoljeni tlak nato spustiš obe tipke. Nastavitev tlaka se spreminja tako da se drži tipka set da začne vrednost ki se spreminja utripat ( pri tlaku 7,5 bara je to 75) z puščicama gor in dol pa se jo spreminja na želeno vrednost (tlak 10 bar-ov je 100)nato se spusti tipko set . Po ostalih parametrih pa se premikaš z puščico gor oziroma dol.
Dobil sem pa tudi tabelo z tovarniškimi prednastavitvami in prišel do zaključka da so se vse nastavitve spremenile na te vrednosti. Zato sklepam da se je moral procesor pri napetostnih sunkih, ki so nastali, ko je pregorel motor in so pregorele varovalke zaciklalti in na novo postavil vsebino EEPROM-a na osnovne vrednosti. (procesor ne zahteva sprogramiranega EEPROM-a ampak praznega programira sam z vsebino ki jo ima v sebi)
_________________ Rešitev problema spremeni bistvo problema. |
|
Nazaj na vrh |
|
 |
|
|
Ne, ne moreš dodajati novih tem v tem forumu Ne, ne moreš odgovarjati na teme v tem forumu Ne, ne moreš urejati svojih prispevkov v tem forumu Ne, ne moreš brisati svojih prispevkov v tem forumu Ne ne moreš glasovati v anketi v tem forumu Ne, ne moreš pripeti datotek v tem forumu Ne, ne moreš povleči datotek v tem forumu
|
Uptime: 497 dni
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
|